eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 24 pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-27

Strzyżów: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 24 pakietach
Numer ogłoszenia: 31231 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761058, faks 017 2761058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 24 pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w pakietach: 1. Igły jednorazowego użytku, 2. Opakowania na odpady medyczne, 3. Cewniki, 4. Elektrody do defibrylatora CardioAid200, 5. Filtry anestezjologiczne, 6. Elektrody czynne i bierne do laparoskopii, 7. Papier krepowany, 8. Rękawy sterylizacyjne, 9. Elektrody do defibrylatora LIFEPACK 12, 10. Strzykawki jednorazowego użytku, 11. Przyrządy do przetaczań, 12. Pojemniki do transportu wycinków histopatologicznych, 13. Przyrządy do przetaczań krwi i płynów infuzyjnych, 14. Anestezjologia - rurki, 15. Dreny tlenowo-nosowe, 16. Dreny do odsysania, 17. Szyny unieruchamiające, 18. Elektrody do generatora elektrochirurgicznego, 19. Sprzęt anestezjologiczny, 20. Sprzęt urologiczno-gastrologiczny, 21. Elektrody do czasowej stymulacji serca, 22. Waciki z celulozy, kaniule noworodkowe, 23. Sprzęt pomocniczy, 24. Fartuchy chirurgiczne w asortymencie i ilości określonych w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy. II. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisem zawartym w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do oferty, a nadto posiadać wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty dopuszczające obrót oferowanych artykułów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i w jednostkach Służby Zdrowia zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679). III. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu złożył w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty dopuszczające obrót oferowanych artykułów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i w jednostkach Służby Zdrowia - w przypadku gdy ww dokumenty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Wykonawcy, iż dokumenty te nie są wymagane z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej - jak w części XVI SIWZ Podpisanie umowy. IV. W związku z używaniem przedmiotu zamówienia przez profesjonalistów, Zamawiający dopuszcza oznakowanie wyrobów medycznych zgodnie z art. 14 ust. 2 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.41.00-0, 33.19.42.20-4, 33.19.41.20-3, 33.14.13.20-9, 34.92.84.80-6, 33.17.11.00-0, 33.17.10.00-9, 33.16.22.00-5, 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8, 33.18.22.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Odnośnie pakietu nr 5 Filtry anestezjologiczne - dokument potwierdzający skuteczność filtracji oferowanych filtrów na poziomie min. 99,9999%, Odnośnie pakietu nr 7 Papier krepowany - dokument potwierdzający spełnianie wymagań podanych w załączniku nr 1; Odnośnie pakietu nr 8 Rękawy sterylizacyjne - dokument potwierdzający spełnianie wymagań podanych w załączniku nr 1; Odnośnie pakietu nr 23, poz. nr 2 - dokument potwierdzający spełnianie wymagań podanych w załączniku nr 1; Odnośnie pakietu nr 24 - min po 1 szt. fartuchów z poz 1 i 2 w opakowaniu handlowym.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian urzędowych stawek VAT przewidzianych w § 2 ust. 3, a nadto gdy: 1) nastąpią przekształcenia własnościowe, 2) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, 3) nastąpią zmiany adresu, 4) zmianie ulega numer katalogowy lub wielkość opakowań, 5) następuje konieczność poprawienia pomyłek, 6)Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 3, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Wykonawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej w terminie dostawy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się wielkość przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu, 7) wprowadza się zamienniki o właściwościach takich samych lub lepszych (w razie zakończenia produkcji, wstrzymania, wycofania produkcji) - cena nie wyższa niż w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, II piętro, pok. nr 11, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 12:40, miejsce: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Pok. nr 2, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opakowania na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrody do defibrylatora CardioAid200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Filtry anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody czynne i bierne do laparoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Papier krepowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rękawy sterylizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Elektrody do defibrylatora LIFEPACK 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Strzykawki jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przyrządy do przetaczań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pojemniki do transportu wycinków histopatologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przyrządy do przetaczań krwi i płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Anestezjologia rurki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dreny tlenowo-nosowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dreny do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szyny unieruchamiające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Elektrody do generatora elektrochirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.21-6, 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sprzęt urologiczno-gastrologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.15-4, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Elektrody do czasowej stymulacji serca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Waciki z celulozy, kaniule noworodkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.11.18-0, 44.61.34.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sprzęt pomocniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Fartuchy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i ilości zostały określone w Części XIX Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.