Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Katowice: 4/2012
Numer ogłoszenia: 312287 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego , ul. Grabowa 1A, 40-172 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 782 49 25, faks 0 32 258 6045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.slaskie.pl/sznkatowice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie czystości wewnątrz obiektu biurowego oraz na ciągach komunikacyjnych wokół budynku znajdującego się w Katowicach, przy ul. Dąbrowskiego 23 2.2 Wykonawca jest zobowiązany: 2.2.1. Przedstawić administratorowi budynku grafik z imiennym wyszczególnieniem osób odpowiadających za czystość poszczególnych pomieszczeń i odcinków będących przedmiotem zamówienia w cyklach tygodniowych lub miesięcznych. 2.2.2. Zapewnić stały dyżur, co najmniej dwóch osób w okresie od dnia obowiązywania umowy do dnia 15 marca 2011 roku oraz od dnia 15 listopada 2011 r. do końca okresu trwania umowy. Do obowiązków osób dyżurujących należy: bieżące utrzymanie czystości w sanitariatach, dbanie o ciągłe zaopatrzenie w papier (tylko w kolorze białym), ręczniki (tylko w kolorze białym) i mydło toaletowe bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych bieżące utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych bieżące utrzymanie czystości na zewnątrz budynku (sprzątanie śmieci, usuwanie liści, śniegu, błota pośniegowego, lodu) 2.2.3. Utrzymanie czystości w tym usuwanie lodu, śniegu i błota pośniegowego pod arkadami od strony ul. Lompy i ul. Reymonta wraz ze schodami, chodnika wzdłuż parkingu od strony ul. Dąbrowskiego wraz z ciągiem komunikacyjnym prowadzącym do wejścia głównego budynku od strony ul. Dąbrowskiego. 2.2.4. Utrzymanie czystości w tym usuwanie lodu, śniegu i błota pośniegowego na ciągach komunikacyjnych od strony pomnika Piłsudskiego oraz utrzymanie czystości na terenie o szerokości 3 metrów na całej szerokości budynku od strony placu Chrobrego. 2.2.5. Do bieżącego usuwania śladów i zanieczyszczeń zostawianych przez użytkowników pomieszczeń na skrzydłach drzwiowych, ościeżnicach, meblach, płytkach ściennych wokół umywalek, zlewozmywaków, pisuarów i muszli, oraz przecieranie wyłączników, gniazdek, klamek. Do bieżącego usuwania lodu, śniegu i błota pośniegowego z ciągów komunikacyjnych za pomocą piasku, soli i innych środków dopuszczonych prawem lokalnym - wszystkie niezbędne środki Wykonawca winien zabezpieczyć we własnym zakresie. 2.2.6. Zapewnić środki czystości przeznaczone do pielęgnacji i czyszczenia powierzchni (lastriko, płytki podłogowe i ścienne, panele drewniane), mebli, sprzętu biurowego i kuchennego oraz do dezynfekcji urządzeń sanitarnych. 2.2.7. Zapewnić środki higieniczne: papier toaletowy (tylko biały), ręczniki papierowe (tylko białe), mydło toaletowe, płyn do naczyń - przeznaczony do pomieszczeń socjalnych, ilość osób w budynku to 500. 2.2.9. Zapewnić wycieraczki wewnętrzne pełne o wymiarach min. 250 cm x 150 cm w ilości 2 szt. oraz min. 150 cm x 85 cm w ilości 3 sztuk, które w okresie 15 listopad - 15 marzec winny być wymieniane min. raz w tygodniu lub wg potrzeb, w pozostałym okresie (16 marzec - 14 listopad) min. raz na 2 tygodnie lub wg potrzeb. 2.2.8. Zapewnić materiały, narzędzia niezbędne do utrzymania budynku w należytej czystości, Zamawiający ze swej strony udostępni Wykonawcy pomieszczenie gospodarcze. Wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji niniejszej umowy: a) co najmniej 1 szt. szorowarka, b) co najmniej 1 szt. maszyna myjąco - zbierająca akumulatorowa o wydajności min. 2 000 m2 / h, c) co najmniej 1 szt. odkurzacz przemysłowy sucho - mokro, d) co najmniej 1 szt. polerka, e) co najmniej 7 szt. zestawów dwukomorowych do ręcznego mycia, f) co najmniej 1 szt. drabina o wysokości min. 6 m..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat usług, przy czym co najmniej jedno zamówienie na usługę utrzymania czystości na terenie budynku użyteczności publicznej, o łącznej powierzchni minimum 8 000 m2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz sprzętu, którym wykonawca będzie się posługiwał przy realizacji niniejszego zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykaz pracowników posiadających wymagane kwalifikacje w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującą ubezpieczenie kontraktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł i deliktowe o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000,00 zł, dla jednej lub wielu szkód (jeśli suma ubezpieczenia wyrażona jest w innej walucie, dla potrzeb sprawdzenia spełniania warunku, zostanie przeliczona według kursu średniego NBP, obowiązującego na dzień składania ofert).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.slaskie.pl/sznkatowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Grabowa 1A, p. 417.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Grabowa 1A, p. 417.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.