eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P/49/ODPADYMEDYCZNE/2011 postępowanie na świadczenie usługi polegającej na wywozie i utylizacji odpadów medycznych i innych pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Warszawa: P/49/ODPADYMEDYCZNE/2011 postępowanie na świadczenie usługi polegającej na wywozie i utylizacji odpadów medycznych i innych pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej
Numer ogłoszenia: 312275 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275459 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/49/ODPADYMEDYCZNE/2011 postępowanie na świadczenie usługi polegającej na wywozie i utylizacji odpadów medycznych i innych pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie wywozu i utylizacji odpadów medycznych - z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, odpadów urządzeń elektrycznych i elektronicznych oraz baterii opisanych w pkt. 2 § 1 niniejszej SIWZ (zwanych dalej odpadami) pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej przez okres 36 miesięcy wg specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) odbiór i wywóz do miejsc utylizacji - zgodnie z obowiązującym przepisami prawa: Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. (Dz.U.2010.139.940 z dnia 04 sierpnia 2010 r.), Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U.2010.185.1243) i Prawem ochrony środowiska (art. 143) - odpadów o kodach: - 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03); - 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 03; - 18 01 06 - chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne - formalina, ksylen, aceton; - 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 (przeterminowane); - 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (zużyte świetlówki, monitory); - 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 (klawiatury, myszki, komputery, drukarki komputerowe); - 16 06 04 - baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03). b)załadunek ww. odpadów znajdujących się w pomieszczeniu czasowego ich gromadzenia bądź innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego z terenu Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA przy ul. Inflanckiej 6 w Warszawie; c)odbiór odpadów profesjonalnym transportem własnym lub przy współpracy z podwykonawcą (zgodnie z przepisami ADR) zgodnie z ustaloną częstotliwością na warunkach określonych w umowie w ilościach szacunkowych wg formularza cenowego (załącznik nr 1a). Przewiduje się możliwość dodatkowego odbioru odpadów poza harmonogramem, po telefonicznym uzgodnieniu terminu wg stawek umownych. Podane w załączniku 1a ilości są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie dokonanych dotychczas wywozów. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie wywiezionych ilości i cen jednostkowych za wywóz. Harmonogram odbiorów odpadów: - od poniedziałku do piątku - jeden raz dziennie. W poniedziałki odbiór odpadów winien odbyć się najpóźniej do godziny 06:00; wtorek, środa, czwartek w godzinach pracy Wykonawcy; w piątek - nie wcześniej niż o godzinie 15:00. UWAGA: Ustalona częstotliwość wywozu może ulec zmniejszeniu zwiększeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. d)każdorazowe potwierdzenie odbioru odpadów stosownym dokumentem opatrzonym datą i podpisem odbierającego oraz przekazującego odpady (karta przekazania odpadu), zgodnym z obowiązującymi przepisami. Osoba potwierdzająca przekazanie odpadów ze strony Zamawiającego to wyznaczony pracownik administracyjny Szpitala lub dyżurujący portier; e)dezynfekcję pomieszczenia własnym środkiem po każdorazowym odbiorze odpadów medycznych oraz potwierdzenie tego faktu w Zeszycie / Rejestrze znajdującym się na Portierni Szpitala; f)uprzątnięcie odpadów bądź wywołanych przez nie zanieczyszczeń, które wysypały się wyciekły podczas ładowania odpadów. 3.Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Ginekologiczno - Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej, Warszawa, ul. Inflancka 6. Zamawiający informuje, że zapewni każdorazowo wjazd na teren Szpitala w celu odebrania odpadów. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.33.00-9, 90.52.00.00-8.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.00.00-8, 90.51.33.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: EMKA Handel - Usługi Krzysztof Rdest i Firma Usługowo - Handlowa EKO-TOP, ul. Gen. Stefana Grota - Roweckiego 6, Żyrardów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178744,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155316,85

  • Oferta z najniższą ceną: 141735,99 / Oferta z najwyższą ceną: 155316,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.