eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Postępowanie P49ODPADYMEDYCZNE2011 na świadczenie usługi polegającej na wywozie i utylizacji odpadów medycznych i innych pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Warszawa: Postępowanie P49ODPADYMEDYCZNE2011 na świadczenie usługi polegającej na wywozie i utylizacji odpadów medycznych i innych pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej
Numer ogłoszenia: 275459 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie P49ODPADYMEDYCZNE2011 na świadczenie usługi polegającej na wywozie i utylizacji odpadów medycznych i innych pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie wywozu i utylizacji odpadów medycznych - z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, odpadów urządzeń elektrycznych i elektronicznych oraz baterii opisanych w pkt. 2 § 1 niniejszej SIWZ (zwanych dalej odpadami) pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego NFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej przez okres 36 miesięcy wg specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a)odbiór i wywóz do miejsc utylizacji - zgodnie z obowiązującym przepisami prawa: Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. (Dz.U.2010.139.940 z dnia 04 sierpnia 2010 r.), Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U.2010.185.1243) i Prawem ochrony środowiska (art. 143) - odpadów o kodach: -18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03); -18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 03; -18 01 06 - chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne - formalina, ksylen, aceton; -18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 (przeterminowane); -16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (zużyte świetlówki, monitory); -16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 (klawiatury, myszki, komputery, drukarki komputerowe); -16 06 04 - baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03). b)załadunek ww. odpadów znajdujących się w pomieszczeniu czasowego ich gromadzenia bądź innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego z terenu Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA przy ul. Inflanckiej 6 w Warszawie; c)odbiór odpadów profesjonalnym transportem własnym lub przy współpracy z podwykonawcą (zgodnie z przepisami ADR) zgodnie z ustaloną częstotliwością na warunkach określonych w umowie w ilościach szacunkowych wg formularza cenowego (załącznik nr 1a). Przewiduje się możliwość dodatkowego odbioru odpadów poza harmonogramem, po telefonicznym uzgodnieniu terminu wg stawek umownych. Podane w załączniku 1a ilości są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie dokonanych dotychczas wywozów. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie wywiezionych ilości i cen jednostkowych za wywóz. Harmonogram odbiorów odpadów: -od poniedziałku do piątku - jeden raz dziennie. W poniedziałki odbiór odpadów winien odbyć się najpóźniej do godziny 06:00; wtorek, środa, czwartek w godzinach pracy Wykonawcy; w piątek - nie wcześniej niż o godzinie 15:00. UWAGA: Ustalona częstotliwość wywozu może ulec zmniejszeniu zwiększeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. d)każdorazowe potwierdzenie odbioru odpadów stosownym dokumentem opatrzonym datą i podpisem odbierającego oraz przekazującego odpady (karta przekazania odpadu), zgodnym z obowiązującymi przepisami. Osoba potwierdzająca przekazanie odpadów ze strony Zamawiającego to wyznaczony pracownik administracyjny Szpitala lub dyżurujący portier; e)dezynfekcję pomieszczenia własnym środkiem po każdorazowym odbiorze odpadów medycznych oraz potwierdzenie tego faktu w Zeszycie Rejestrze znajdującym się na Portierni Szpitala; f)uprzątnięcie odpadów bądź wywołanych przez nie zanieczyszczeń, które wysypały się wyciekły podczas ładowania odpadów. 3.Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Ginekologiczno - Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej, Warszawa, ul. Inflancka 6. Zamawiający informuje, że zapewni każdorazowo wjazd na teren Szpitala w celu odebrania odpadów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego. 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie wywozu i utylizacji odpadów medycznych - z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, odpadów urządzeń elektrycznych i elektronicznych oraz baterii opisanych w pkt. 2 § 1 niniejszej SIWZ (zwanych dalej odpadami) pochodzących ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego NFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej przez okres 36 miesięcy wg specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a)odbiór i wywóz do miejsc utylizacji - zgodnie z obowiązującym przepisami prawa: Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. (Dz.U.2010.139.940 z dnia 04 sierpnia 2010 r.), Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U.2010.185.1243) i Prawem ochrony środowiska (art. 143) - odpadów o kodach: -18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03); -18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 03; -18 01 06 - chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne - formalina, ksylen, aceton; -18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 (przeterminowane); -16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (zużyte świetlówki, monitory); -16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 (klawiatury, myszki, komputery, drukarki komputerowe); -16 06 04 - baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03). b)załadunek ww. odpadów znajdujących się w pomieszczeniu czasowego ich gromadzenia bądź innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego z terenu Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA przy ul. Inflanckiej 6 w Warszawie; c)odbiór odpadów profesjonalnym transportem własnym lub przy współpracy z podwykonawcą (zgodnie z przepisami ADR) zgodnie z ustaloną częstotliwością na warunkach określonych w umowie w ilościach szacunkowych wg formularza cenowego (załącznik nr 1a). Przewiduje się możliwość dodatkowego odbioru odpadów poza harmonogramem, po telefonicznym uzgodnieniu terminu wg stawek umownych. Podane w załączniku 1a ilości są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie dokonanych dotychczas wywozów. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie wywiezionych ilości i cen jednostkowych za wywóz. Harmonogram odbiorów odpadów: -od poniedziałku do piątku - jeden raz dziennie. W poniedziałki odbiór odpadów winien odbyć się najpóźniej do godziny 06:00; wtorek, środa, czwartek w godzinach pracy Wykonawcy; w piątek - nie wcześniej niż o godzinie 15:00. UWAGA: Ustalona częstotliwość wywozu może ulec zmniejszeniu zwiększeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. d)każdorazowe potwierdzenie odbioru odpadów stosownym dokumentem opatrzonym datą i podpisem odbierającego oraz przekazującego odpady (karta przekazania odpadu), zgodnym z obowiązującymi przepisami. Osoba potwierdzająca przekazanie odpadów ze strony Zamawiającego to wyznaczony pracownik administracyjny Szpitala lub dyżurujący portier; e)dezynfekcję pomieszczenia własnym środkiem po każdorazowym odbiorze odpadów medycznych oraz potwierdzenie tego faktu w Zeszycie Rejestrze znajdującym się na Portierni Szpitala; f)uprzątnięcie odpadów bądź wywołanych przez nie zanieczyszczeń, które wysypały się wyciekły podczas ładowania odpadów. 3.Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Ginekologiczno - Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej, Warszawa, ul. Inflancka 6. Zamawiający informuje, że zapewni każdorazowo wjazd na teren Szpitala w celu odebrania odpadów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien złożyć: - aktualną decyzję administracyjną zezwalająca na odbiór i transport odpadów o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 27.04.2001r. o odpadach - tekst jednolity Dz. U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.); - aktualną decyzję administracyjną na unieszkodliwianie odpadów o kodach: 18 01 02*, 18 01 03* - zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 27.04.2001r. o odpadach - tekst jednolity Dz. U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.); - aktualną decyzję administracyjną zezwalająca na odbiór, transport i utylizację odpadów pozostałych wymienionych w SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 27.04.2001r. o odpadach - tekst jednolity Dz. U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.); - zaświadczenie ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 2;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 2;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 2;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 2;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru załącznik nr 2 do oferty); b. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ); c. załącznik formularza ofertowego - formularz cenowy (według wzoru załącznik nr 1a do SIWZ); d. aktualną decyzję administracyjną zezwalająca na odbiór i transport odpadów o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 27.04.2001r. o odpadach - tekst jednolity Dz. U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.); e. aktualną decyzję administracyjną na unieszkodliwianie odpadów o kodach: 18 01 02*, 18 01 03* - zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 27.04.2001r. o odpadach - tekst jednolity Dz. U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.); f.. - aktualną decyzję administracyjną zezwalająca na odbiór, transport i utylizację odpadów pozostałych wymienionych w SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 27.04.2001r. o odpadach - tekst jednolity Dz. U. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.); g zaświadczenie ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady; h. ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególności dopuszcza się zmianę postanowień umowy w zakresie: - zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); - zmniejszenia zwiększenia częstotliwości wywozu; - terminu wykonania zamówienia (skrócenie terminu zamówienia w przypadku wykorzystania wartości umowy lub wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 36 miesięcy); - zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; - zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.