Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-04
Rzeszów: Dostawa aparatury medycznej do intensywnej terapii noworodka
Numer ogłoszenia: 312169 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej do intensywnej terapii noworodka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : -respiratorów noworodkowych - 2 szt.; -inkubatorów noworodkowych otwartych - 2 szt.; -monitorów funkcji życiowych noworodków - 10 szt.; -zestawu do hipotermii - 1 szt.; -analizatora gazometrycznego dla noworodków - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisach przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 1÷5 (Załączniki nr 1 do każdej z Części) będące integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości jak opisano wyżej. Ilość ta została określona także w Formularzach cenowych - Części od nr 1 do nr 5 (Załączniki nr 2 do każdej z Części).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0, 33.15.74.00-9, 33.19.51.00-4, 33.10.00.00-1, 38.43.45.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium dla poszczególnych części wynosi: Część nr 1 - 1 500,00 zł; Część nr 2 - 1 600,00 zł; Część nr 3 - 1 500,00 zł; Część nr 4 - 1 300,00 zł; Część nr 5 - 400,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia w Częściach nr 1,2,3,4,5 były dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679) i spełniały wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 1,2,3,4,5 (Załączniki nr 1 do SIWZ). W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej proszę do oferty załączyć: 1.oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia są dopuszczone do obrotu i używania, zgodnie z Ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679) oraz spełniają wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 1÷5 - (Wzór na Załączniku nr 7 - Oświadczenie nr 5 do SIWZ). 2.kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione: a)Deklaracji zgodności CE - dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego - oferowanych przedmiotów zamówienia lub Certyfikatu zgodności, potwierdzającego spełnienie wymagań, wydanego przez jednostkę notyfikowaną - dotyczy oferowanych wyrobów medycznych klasy I sterylna, IIa, IIb, III; 3.Wypełnione Opisy przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) - Załączniki nr 1 dla oferowanej Części nr 1,2,3,4 lub 5.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy: -oferowane Formularze cenowe, sporządzone według wzorów stanowiących Załączniki nr 2 do Części nr 1,2,3,4,5. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w osobnej kopercie (włożyć do koperty z ofertą) celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie nr 6 (wg wzoru na Załączniku nr 8 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.F.Chopina,ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów,Dział Zamówień Publicznych,bud.J., pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna , bud. C Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661, z późn. zmian), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 3.Planowany termin otwarcia ofert:15.11.2010r. , godz.13:00. 4.Sygnatura sprawy:WSS.I.S.XII.252/AM/22/10,Postępowanie nr 43. 5.W Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA ze względu na Program winno być:do 28 dni. 5.Nie przewiduje sie zamiaru zawarcia umowy ramowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Respirator noworodkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator noworodkowy - szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 1(Załącznik nr 1 do Części nr 1 będący integralną częścią niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0, 33.15.74.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inkubator noworodkowy otwarty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator noworodkowy otwarty-szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do Części nr 2 będący integralną częścią niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitor funkcji życiowych noworodka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor funkcji życiowych noworodka - szt.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do Części nr 3 będący integralną częścią niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0, 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw do hipotermii noworodka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do hipotermii noworodka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do Części nr 4 będący integralną częścią niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Analizator gazometryczny noworodka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator gazometryczny noworodka-szt.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla Części nr 5 (Załącznik nr 1 do Części nr 5 będący integralną częścią niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0, 38.43.45.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa komputera przenośnego dla Katedry Awioniki i Sterowania
- Sprzedaż i dostawa jednorazowych materiałów plastikowych dla Wydziału Biotechnologii
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach Filii nr 8 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa ziemi okrzemkowej oraz środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej i utrzymania czystości na pływalniach Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Zakup rejestratorów nasobnych
- Zagospodarowanie terenu przy budynku Zespołu Szkół Energetycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Urządzenia do diagnostyki patomorfologicznej
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych
- Dostawa wiertarki szybkoobrotowej wraz z dostawą asortymentu do wiertarki szybkoobrotowej na okres 12 miesięcy
- "Zakup wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w roku 2025"
- Dostawa monitora oraz monitora interaktywnego (cyfrowego totemu) na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- "Zakup sprzętu i aparatury medycznej"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.