Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielona Góra: dostawa sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych, do kontaktów: Dorota Bogdańska, ul. Kazimierza Wielkiego 24a, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3254451 w. 242, fax 068 3253630, e-mail: Dorota.Bogdanska@zielonagora.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielonagora.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze, Aleksander Winnicki, ul. Kazimierza Wielkiego 24a, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 325 44 51 wew. 231, fax 068 324 17 53, e-mail: Aleksander.Winnicki@zielonagora.lasy.gov.pl, www.zielonagora.lasy.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze ul. Kazimierza Wielkiego 24 A 65-950 Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego: Część I. 70 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych, 73 szt. monitorów LCD, Część II. 11 szt. zestawów komputerowych przenośnych, Część III. Urządzenia peryferyjne : -4 szt. drukarek laserowych monochromatycznych -1 szt. drukarki laserowej, kolorowej, sieciowej -3 szt. drukarek laserowych, monochromatycznych, sieciowych -5 szt. drukarek atramentowych, kolorowych ( A4 ) -9 szt. drukarek atramentowych, kolorowych ( A3 ) -2 szt. skanerów ( A4 ) -9 szt. skanerów ( A5 ) -18 szt. przełączników sieciowych do jednostek RDLP w Zielonej Górze. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta powinna zawierać nazwę producenta, model urządzenia oraz specyfikację techniczną oferowanego sprzętu potwierdzającą spełnianie warunków technicznych określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ oraz wszystkie wymagane certyfikaty w nim wymienione: - ISO 9001 na proces projektowania i produkcji - ISO 14001 - Deklaracja producenta o zgodność z dyrektywami: 73/23/EEC oraz 89/336/EEC - Deklaracja producenta sprzętu dotycząca wartości poziomu ciśnienia akustycznego zgodnie z normami PN-EN ISO 7779:2005 oraz PN-ISO 9296 - TCO 03, ISO 13406-2, EPA Energy Star - Certyfikat bezpieczeństwa CE 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Część I. 70 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych, 73 szt. monitorów LCD, Część II. 11 szt. zestawów komputerowych przenośnych, Część III. Urządzenia peryferyjne : -4 szt. drukarek laserowych monochromatycznych -1 szt. drukarki laserowej, kolorowej, sieciowej -3 szt. drukarek laserowych, monochromatycznych, sieciowych -5 szt. drukarek atramentowych, kolorowych ( A4 ) -9 szt. drukarek atramentowych, kolorowych ( A3 ) -2 szt. skanerów ( A4 ) -9 szt. skanerów ( A5 ) -18 szt. przełączników sieciowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I (70 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych, 73 szt. monitorów LCD) - wadium wynosi 5000 zł. (słownie :pięć tysięcy zł) Część II (11 szt. zestawów komputerowych przenośnych) - wadium wynosi 1200 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście zł) Część III ( urządzenia peryferyjne ) - wadium wynosi 1100 zł. (słownie: jeden tysiąc sto zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą i udokumentują, iż: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.06.2006, godzina 09:30, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze, ul. Kazimierza Wielkiego 24 A, 65-950 Zielona Góra, pok. 415, IV piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i monitorów LCD. 1) Krótki opis: Zestwy komputerowe w dwóch konfiguracjach. Monitory LCD o wymiarach przekątnej ekranu 17 cali i 19 cali. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1) 70 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych, w tym: - 60 szt. w konfiguracji I - 10 szt. w konfiguracji II 2) 73 szt. monitorów LCD, w tym: - 62 szt. monitorów 17 cali - 11 szt. monitorów 19 cali. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa zestawów komputerowych przenośnych. 1) Krótki opis: Zestawy komputerów przenośnych, wyposażone w system kontroli dostępu za pomocą kart mikroprocesorowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 11 szt. zestawów komputerowych przenośnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa urządzeń peryferyjnych. 1) Krótki opis: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa: - drukarek laserowych monochromatycznych - drukarki laserowej, kolorowej, sieciowej - drukarek laserowych, monochromatycznych, sieciowych - drukarek atramentowych, kolorowych ( A4 ) - drukarek atramentowych, kolorowych ( A3 ) - skanerów ( A4 ) - skanerów ( A5 ) - przełączników sieciowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 32.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa: - 4 szt. drukarek laserowych monochromatycznych - 1 szt. drukarki laserowej, kolorowej, sieciowej - 3 szt. drukarek laserowych, monochromatycznych, sieciowych - 5 szt. drukarek atramentowych, kolorowych ( A4 ) - 9 szt. drukarek atramentowych, kolorowych ( A3 ) - 2 szt. skanerów ( A4 ) - 9 szt. skanerów ( A5 ) - 18 szt. przełączników sieciowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników i urządzeń access point związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





