eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa i montaż 6 sztuk czytniko-kopiarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-13

POZYCJA 31202

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa i montaż 6 sztuk czytniko-kopiarek Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Pamięci Narodowej- Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu, do kontaktów: Katarzyna Jarosz mail: katarzyna.jarosz@ipn.gov.pl, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5818816, fax 022 5818813, 5818829, e-mail: Ewelina.Blaszak@ipn.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ipn.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Witold Szklennik Katarzyna Jarosz, Ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 581-88-16, fax (022) 581-88-13, e-mail: katarzyna.jarosz@ipn.gov.pl, www.ipn.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka organizacyjna finansowana z budżetu państwa utworzona na podstawie ustawy o IPN; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż 6 sztuk czytniko-kopiarek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa, Bydgoszcz, Kraków, Lublin, Radom. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 6 sztuk czytniko-kopiarek do mikrofilmów i mikrofisz wraz z drukarkami oraz przeszkolenie po 1 pracowniku Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia w każdym z miejsc dostawy i montażu czytniko-kopiarek. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy: 1)dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji), wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia oraz wskazaniem marki (typu) oferowanego sprzętu, 2)dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji), 3)dołączą do oferty dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji, 5)dołączą do oferty wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień o charakterze zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia wraz z podaniem adresu i numeru telefonu Zamawiającego, 6)dołączą do oferty certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanych czytniko-kopiarek, 7)dołączą do oferty deklarację zgodności WE dla oferowanych czytniko-kopiarek. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 6 sztuk 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, 3.dostarczą przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, 4.zapewnią minimum 24 - miesięczny okres gwarancji, udzielonej przez producenta, na dostarczany przedmiot zamówienia, 5.zapewnią 30-dniowy termin wykonania zamówienia od daty podpisania umowy, 6.zapewnią gwarancję producenta jeśli dostawca nie jest producentem, 7.w ciągu trzech lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej dwa zamówienia o charakterze zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia o wartości minimum 50 000 zł brutto każde, 8.zapewnią certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanych czytniko-kopiarek, 9.zapewnią deklarację zgodności WE dla oferowanych czytniko-kopiarek Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy: 1)dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji), wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia oraz wskazaniem marki (typu) oferowanego sprzętu, 2)dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji), 3)dołączą do oferty dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji, 5)dołączą do oferty wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień o charakterze zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia wraz z podaniem adresu i numeru telefonu Zamawiającego, 6)dołączą do oferty certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanych czytniko-kopiarek, 7)dołączą do oferty deklarację zgodności WE dla oferowanych czytniko-kopiarek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację udostępnioną w formie innej niż na stronie internetowej można otrzymać odpłatnie po przedstawieniu potwierdzenia wpłaty w kwocie 30,00 zł na konto Instytutu Pamięci Narodowej: NBP O/O Warszawa 45 1010 1010 0092 9213 9150 000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2006, godzina 10:15, ul. Towarowa 28 00-839 Warszawa pokój nr 1 - parter (Kancelaria).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.