Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-19
Hajnówka: DOSTAWA WĘDLIN, MIĘSA i WYROBÓW MIĘSNYCH ORAZ DRÓBIU I WYROBÓW DROBIOWYCH
Numer ogłoszenia: 312008 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Hajnówce , ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 0-85 6832007 w.120, 6832008, faks 0-85 6832978.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ww.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WĘDLIN, MIĘSA i WYROBÓW MIĘSNYCH ORAZ DRÓBIU I WYROBÓW DROBIOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wędlin, mięsa i wyrobów mięsnych oraz drobiu i wyrobów drobiowych z podziałem na części: Zadanie nr I Wędliny, mięso i wyroby mięsne: Kiełbasa parówkowa - 1700kg, Kiełbasa krakowska parzona - 350 kg, Kiełbasa mortadela - 1500kg, Kiełbasa podwawelska - 350 kg, Kiełbasa szynkowa wieprzowa - 300 kg, Kiełbasa szynkowa wołowa - 150 kg, Kiełbasa zwyczajna - 1000 kg, kiełbasa jarmarczna - 500 kg, Kiełbasa toruńska - 500 kg, Kiełbasa żywiecka parzona - 250 kg, Mielonka - 1300 kg, Parówki cienkie - 900 kg, Kiełbaski cienkie - 600 kg, Pieczeń - 600 kg, Klops - 600 kg, Salceson biały - 800 kg, Salceson czarny - 800 kg, Pasztetowa - 800 kg, Pasztet mięsny - 800 kg, Kiełbasa biała parzona - 800 kg, Mięso wieprzowe do kiełbas kl. II - 800 kg, Mięso wieprzowe do kiełbas kl. III - 200 kg, Mięso wieprzowe z łopatki bez kości - 1000kg, Boczek surowy - 350 kg, Podgardle wieprzowe - 350kg, Mięso wołowe do kiełbas kl. II - 600kg, Mięso wołowe antrykot - 200kg, Wątroba wieprzowa -1600kg Serca wieprzowe - 400kg, Kaszanka - 800 kg. Zadanie II. Drób i wyroby drobiowe Udka z kurczaka/ćwiartki - 1200 kg, Mortadela drobiowa - 600 kg, Pasztet drobiowy - 600 kg, Piersi z kurczaka - 90 kg, Skrzydełka z kurczaka - 300 kg Podane ilość przedmiotu zamówienia są ilościami max. w ciągu trwania umowy. Ostateczne ilości dostarczanego asortymentu mogą ulec zmniejszeniu i będą one wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będą to wielkości nie mniejsze niż 70 % wielkości całego zamówienia w danym asortymencie. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej z wyjątkiem mięsa wołowego do kiełbas kl. II oraz mięsa wieprzo-wego do kiełbas kl. II i III. Warunki płatności oraz warunki dostawy zawarte są we wzorze umowy zał. nr 5 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać towar na swój koszt i ryzyko do magazynu Aresztu Śledczego w Hajnówce w godz.8.30 - 12.30.Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, przysto-sowanym do przewozu wyżej wymienionego asortymentu. Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 2 dni przed terminem dostawy, telefonicznie lub faksem..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.13.14.20-5, 15.13.11.34-3, 15.13.11.20-2, 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.11.22.10-1, 15.13.11.35-0, 15.13.15.00-0, 15.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, sekretariat, adres e-mail: dkw_hajnowka@sw.gov.pl, as_hajnowka@sw.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WĘDLINY, MIĘSO I WYROBY MIĘSNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : dostawy : Kiełbasa parówkowa- 1700kg Kiełbasa krakowska parzona - 350 kg, Kiełbasa mortadela - 1500kg Kiełbasa podwawelska - 350 kg, Kiełbasa szynkowa wieprzowa - 300 kg, Kiełbasa szynkowa wołowa - 150 kg Kiełbasa zwyczajna- 1000 kg, kiełbasa jarmarczna - 500 kg, Kiełbasa toruńska - 500 kg, Kiełbasa żywiecka parzona - 250 kg, Mielonka - 1300 kg, Parówki cienkie - 900 kg, Kiełbaski cienkie - 600 kg, Pieczeń - 600 kg Klops - 600 kg Salceson biały - 800 kg, Salceson czarny - 800 kg, Pasztetowa - 800 kg, Pasztet mięsny- 800 kg, Kiełbasa biała parzona - 800 kg Mięso wieprzowe do kiełbas kl. II -800 kg Mięso wieprzowe do kiełbas kl. III - 200 kg, Mięso wieprzowe z łopatki bez kości - 1000kg, Boczek surowy - 350 kg, Podgardle wieprzowe - 350kg, Mięso wołowe do kiełbas kl. II - 600kg, Mięso wołowe antrykot- 200kg, Wątroba wieprzowa -1600kg Serca wieprzowe - 400kg, Kaszanka - 800 kg Podane ilość przedmiotu zamówienia są ilościami max. w ciągu trwania umowy. Ostateczne ilości dostarczanego asor-tymentu mogą ulec zmniejszeniu i będą one wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będą to wiel-kości nie mniejsze niż 70 % wielkości całego zamówienia w danym asortymencie. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej z wyjątkiem mięsa wołowego do kiełbas kl. II oraz mięsa wieprzo-wego do kiełbas kl. II i III. Warunki płatności oraz warunki dostawy zawarte są we wzorze umowy - zał. nr 5 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać towar na swój koszt i ryzyko do magazynu Aresz-tu Śledczego w Hajnówce w godz.8.30 - 12.30.Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, przysto-sowanym do przewozu wyżej wwymienionego asortymentu. Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 2 dni przed terminem dostawy, telefonicznie lub faksem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.13.14.20-5, 15.13.11.34-3, 15.13.11.20-2, 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DRÓB I WYROBY DROBIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: Udka z kurczaka,ćwiartki - 1200 kg, Mortadela drobiowa - 600 kg, Pasztet drobiowy- 600 kg, Piersi z kurczaka - 90 kg Skrzydełka z kurczaka - 300 kg Podane ilość przedmiotu zamówienia są ilościami max. w ciągu trwania umowy. Ostateczne ilości dostarczanego asortymentu mogą ulec zmniejszeniu i będą one wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będą to wielkości nie mniejsze niż 70 % wielkości całego zamówienia w danym asortymencie. W związku z zmniejszeniem da-nej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej. Warunki płatności oraz warunki dostawy zawarte są we wzorze umowy - zał. nr 5 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać towar na swój koszt i ryzyko do magazynu Aresz-tu Śledczego w Hajnówce w godz.8.30 - 12.30.Towar będzie dostarczany przez Wykonawcę własnym transportem, przysto-sowanym do przewozu w/w asortymentu. Zamawiający będzie przekazywać wykonawcy zamówienie określające wielkość kolejnej dostawy minimum 2 dni przed terminem dostawy, telefonicznie lub faksem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.22.10-1, 15.13.15.35-0, 15.13.15.00-0, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Usługa z zakresu koszenia łąk wraz z częściowym zbiorem siana w 2024 roku w ramach: "Programu czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie PGL LP"
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO NACZEPY Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ
- "Przebudowa drogi leśnej w ramach zadania pn.: "Budowa mijanek na drodze leśnej - dojazd pożarowy nr 13"
- Remont dachów bloków szpitalnych A,B,C,E i Przychodni Rej 1
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r.
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie. (od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.)
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Zawichoście 2024/2025
- Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i konserw mięsnych na II półrocze 2024 r. do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 września 2024r. do 28 lutego 2025r.
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.