eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoUSŁUGI PRALNICZE WRAZ Z TRANSPORTEM DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Choszczno: USŁUGI PRALNICZE WRAZ Z TRANSPORTEM DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 311972 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PRALNICZE WRAZ Z TRANSPORTEM DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowych usług pralniczych w zakładzie pralniczym Wykonawcy wraz z transportem brudnej bielizny z magazynu Zamawiającego do zakładu pralniczego i czystej bielizny z zakładu pralniczego do magazynu Zamawiającego. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Średnia ilość pranej bielizny w okresie 24 miesięcy wynosi ca 122000 kg (miesięcznie około 5083 kg.), w tym: - bielizna - ca 110000 kg przez okres 24 m-cy - materace - ca 2400 kg przez okres 24 m-cy - koce - ca 4320 kg przez okres 24 m-cy - bielizna skażona - ca 4800 kg przez okres 24 m-cy - peleryny, kurtki (czyszczenie chemiczne) - ca 480 kg . Podane powyżej ilości są ilościami szacunkowymi, z tym. Zamawiający może przekazać do prania mniejsze ilości bielizny w związku z mniejszą ilością hospitalizowanych pacjentów. Przekazanie do prania mniejszej ilości bielizny pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych za świadczone usługi. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonaną usługę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie poniższych warunków: . Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień ( np. koncesje, zezwolenia i licencje); . Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie co najmniej dwóch zamówień o charakterze złożoności porównywalnym z zakresem opisanym w SIWZ. . Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300 000,00 zł - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VI ppkt. 4 SIWZ . Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: . Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1., . Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, . Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, . Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, . Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: . Niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, . Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, . Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, . Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, . Zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, . Który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, . Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki w.w zostały przez Wykonawcę spełnione. Nie spełnienie chociaż jednego z w.w warunków wyklucza Wykonawcę z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: . Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ); . Projekt umowy (zał. nr 3 do SIWZ); . Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy PzP, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ( zał. nr 4 do SIWZ); . Formularz ofertowy - wymagania stawiane oferentom (załącznik nr 2 do SIWZ); . Doświadczenie zawodowe (załącznik nr 5 do SIWZ); . Wykaz środków Transportu (załącznik nr 6 do SIWZ); . Wykaz środków piorących (załącznik nr 7 do SIWZ). . Szczegółowy wykaz maszyn i urządzeń na własnym druku 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: . Wykazu wszystkich wykonanych bądź wykonywanych usług o podobnych wielkościach jak u Zamawiającego w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy do sporządzenia wykazu usług mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 5 do druku oferty. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: . Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia na warunkach nie mniej korzystnych niż warunki określone w pkt. V ppkt. 1.3. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: . Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. i 2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1. Zaświadczenia wydanego przez Państwową Inspekcję Sanitarną, że zakład pralniczy, w którym będą świadczone usługi pralnicze spełnia wymagania określone w pkt. XIV Załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006 r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładów opieki zdrowotnej (Dz. U. nr 213, poz. 1568) jakie powinna spełniać pralnia bielizny szpitalnej. 2. Oświadczenia wykonawcy o posiadaniu agregatu do czyszczenia chemicznego bielizny 3. Oświadczenie o posiadaniu komory do dezynfekcji kocy, kołder, poduszek i materacy. 4. Zaświadczenia wydanego przez Państwową Inspekcję Sanitarną, że środki transportowe używane przez Wykonawcę do transportu bielizny brudnej i czystej bielizny spełniają wymagania odpowiednie sanitarno-epidemiologiczne 5. Wyniku badania mikrobiologicznego z procesu dezynfekcji komory dezynfekcyjnej wykonanego nie wcześniej niż 30 dni przed terminem składania ofert 6. Szczegółowy opis procedur prania i dezynfekcji stosowanych w zakładzie pralniczym. Nie spełnienie wyżej podanych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 7. Oświadczenia wykonawcy o posiadaniu tunelu pralniczego jako podstawowe urządzenie wykonywania usługi pralniczej 8.Wykaz stosowanych środków pralniczych i technologii oraz dołączenie świadectwa dopuszczenia i certyfikaty środków piorących i preparatów PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 73-200 Choszczno ulica Niedziałkowskiego 4A Pokój nr 306.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 73-200 Choszczno ulica Niedziałkowskiego 4A Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.