To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Krotoszyn: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I FAKSÓW.
Numer ogłoszenia: 311950 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237242 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I FAKSÓW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, PAPIERNICZYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I FAKSÓW..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 232378.97 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły biurowo-papiernicze
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H. PIOMAR EWA BIELAWNA, UL.BENICKA 30, 63-700 KROTOSZYN, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 58879.82
- Oferta z najniższą ceną: 58879.82 oferta z najwyższą ceną: 65179.68
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. FRAPO SP. Z O.O., UL. HURTOWA 2, 62-510 KONIN, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34196.30
- Oferta z najniższą ceną: 34196.30 oferta z najwyższą ceną: 37282.80
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: KOPERTY DO BŁON RENTGENOWSKICH
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.FRAPO SP. Z O.O., UL. HURTOWA 2, 62-510 KONIN, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21473
- Oferta z najniższą ceną: 21473 oferta z najwyższą ceną: 36225
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANDOLF ANDRZEJ KULESZA, UL. OSZMIAŃSKA 7, 03-503 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 98167
- Oferta z najniższą ceną: 98167 oferta z najwyższą ceną: 116912.50
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO FAKSU
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H.PIOMAR EWA BIELAWNA, UL. BENICKA 30, 63-700 KROTOSZYN, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8958.25
- Oferta z najniższą ceną: 8958.25 oferta z najwyższą ceną: 9605
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: NOŚNIKI DANYCH
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.FRAPO SP. Z O.O., UL. HURTOWA 2, 62-510 KONIN, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10704.60
- Oferta z najniższą ceną: 10704.60 oferta z najwyższą ceną: 25440
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2026 r.
- Świadczenie usług sprzątania w zakresie utrzymania czystości i porządku w budynkach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie, (...)
- Zakup paliwa do pojazdów i sprzętu PZD Krotoszyn na rok 2026
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Krotoszynie.
- Budowa i rozbudowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa teczek aktowych wiązanych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





