eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń sieciowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Warszawa: Dostawa urządzeń sieciowych
Numer ogłoszenia: 31194 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Zamówień Publicznych , ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4587777, faks 022 4587700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń sieciowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych dla Urzędu Zamówień Publicznych wymienionych w pkt. 2. 2. Szczegółowy wykaz urządzeń: (Oznaczenie producenta | Nazwa urządzenia | Ilość): A. J4858C | HP ProCurve Gigabit-SX-LC Mini-GBIC | 28 szt. B. J8694A | 10-GbE module with two fixed CX4 ports and two X2 slots for ProCurve Switch 3500yl series and ProCurve Switch 6200yl-24G-mGBIC | 4 szt. C. J8766A | ProCurve Switch vl 1-Port 10GbE X2 Module provides one X2 10G port for use in the ProCurve Switch 4200vl Series. | 2 szt. D. J8992A | The ProCurve Switch 6200yl-24G-miniGBIC offers Layer 2/3/4 capability in a 1U stackable format to aggregate network traffic from the edge of the network to the core. | 2 szt. E. J9085A | The ProCurve Switch 2610-24 is a managed 28-port switch with 24 auto-sensing 10/100 ports and 2 10/100/1000BASE-T and 2 miniGBIC ports | 4 szt. F. J9144A | ProCurve 10-GbE X2-SC LRM Optic | 8 szt. 3. W związku z tym, że zakupiony sprzęt ma zostać wykorzystany do rozbudowy istniejącej infrastruktury sieciowej UZP, w przypadku złożenia ofert na urządzenia równoważne Zamawiający wymaga: a) precyzyjnego wyspecyfikowania w formularzu ofertowym następujących cech oferowanych urządzeń: nazwy urządzenia, producenta urządzenia, oznaczenia urządzenia wg producenta (tzw. part number); b) równoważności oferowanych urządzeń we wszystkich aspektach eksploatacji i zarządzania oraz gwarancji i warunków jej świadczenia; c) kompatybilności z wykorzystywanymi przez zamawiającego rozwiązaniami we wszystkich aspektach, warstwy fizycznej, logicznej, protokołów i wykorzystywanego systemu zarządzania i monitorowania sieci oraz gwarancji i warunków jej świadczenia (rozwiązanie firmy HP ProCurve Networking i HP ProCurve Manager w warstwie zarządzania); d) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wszystkie wymogi, które spełniają urządzenia wymienione w pkt. 2. W tym celu wykonawca może załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne proponowanych urządzeń, aprobaty techniczne, inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych urządzeń lub może w inny sposób wykazać równoważność oferowanych urządzeń. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Wykonawca gwarantuje, iż sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła i nie jest częścią żadnego projektu oferowanego dla innych podmiotów na terenie Unii Europejskiej. b) Wykonawca gwarantuje, iż sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie fabrycznie nowy i będzie posiadał gwarancję dożywotnią producenta (tzw. life time) realizowaną przez serwis producenta w Polsce lub innym kraju Unii Europejskiej. c) Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania numerów seryjnych sprzętu pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy. d) Wszystkie wyspecyfikowane produkty muszą pochodzić od jednego producenta.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie wykonawcy, potwierdzające, że sprzęt pochodzi z legalnego źródła i nie jest częścią żadnego projektu oferowanego dla innych podmiotów na terenie Unii Europejskiej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dopuszcza przesuniecie terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uzp.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-uzp1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, pok. 649.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Warszawie przy ul. Postępu 17A Kancelaria - pok. 504, Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 17:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.