eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych marki Polonez na potrzeby komend miejskich policji w Białej Podlaskiej i Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-29

POZYCJA 31190

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Lublin: dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych marki Polonez na potrzeby Komend Miejskich Policji w Białej Podlaskiej i Zamościu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, do kontaktów: Sylwia Paśnik, ul. G. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, tel. +48 081 5355676, fax +48 081 5354313, e-mail: zam.publiczne@kwp.lublin.pl, www.kwp.lublin.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych marki Polonez na potrzeby Komend Miejskich Policji w Białej Podlaskiej i Zamościu. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych marki Polonez. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówień nie przekracza wyrażonej w PLN równowartości 60 000 EUR.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena oferty brutto - 95% okres niezmienności cen (powyżej 3 miesięcy) - 5%

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 SZEPTYCKI sp. z o.o., do kontaktów: Tomasz Szeptycki, ul. Piłsudskiego 35, 21-500 Biała Podlaska, tel. 3444111, fax 3426566, e-mail: biuro-szeptycki.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 131 658,71 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 9/SZP/05/D. 3) Data udzielenia zamówienia: 16.06.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 1 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 57 - 54875 z dnia 22.03.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.