eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilznoDostawa samochodu fabrycznie noweo dziewiecioosobowego typu BUS przystosawanego do przewozu osob niepelnosprawnych w tym dwie osoby na wozku inwalidzkim



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Pilzno: Dostawa samochodu fabrycznie noweo dziewiecioosobowego typu BUS przystosawanego do przewozu osob niepelnosprawnych w tym dwie osoby na wozku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 311909 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Parkosz 26, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721456.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu fabrycznie noweo dziewiecioosobowego typu BUS przystosawanego do przewozu osob niepelnosprawnych w tym dwie osoby na wozku inwalidzkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu fabrycznie noweo dziewiecioosobowego typu BUS przystosawanego do przewozu osob niepelnosprawnych w tym dwie osoby na wozku inwalidzkim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie zada wniesienia vadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 O udzialenie zamowienia moga ubiegac sie wykonawcy ktorzy spelniaja nastepujace warunki: a) posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci bedacych przedmiotem niniejszego zamowienia jezeli ustawy nakladaja obowiazek posiadania takich uprawnien. b) posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuja potencjalem techniczym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia lub przedstwaia pisemne zobowiazanie innych podmiotow do udostepnienia potencjalu technicznego i osob zdolnych do wykonania zamowienia c) znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonanie zamowienia d) nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia na podstawie art 24 ust.1 lub 2 Ustawy 2.2 Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzajace spelnianie tych warunkow 2.3 W przypadku nie spelnienia wymaganych warunkow udzialu w postepowaniu wykonawca zostanie wykluczony a oferta zostanie wyrzucona 2.4 W przypadku wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie o udzielenie zamowienia wymaga sie aby przynajmniej jeden z wykonawcow (lub wspolnie) spelnial wymagania o ktorych mowa w ust. 1 niniejszego rozdzialu SIWZ. W przypadku konsorcjium zaden z wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie o udzielenie zamowienia nie moze podlegac wykluczeniu na poidstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.5 Ocena spelnienia wrunkow udzialu w postepowaniu o udzielenie zamowienia publicznego dokonywana bedzie z formula spelnia-nie spelnia w oparciu o przedlozone przez wykonawce oswiadczenia i dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 W celu potwierdzenia ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 lub 2 Ustawy wykonawca przedklada nastepujace dokumenty a) oswiadczenie ze wykonawca spelnia warunki okreslone w art 22 usta. 1 i nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy, wedlug wzoru stanowiacego zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji. b) aktualny odpis z wlasciwego rejestru lub aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wumagaja wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidebcji dzialalnosci gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niz szesc miesiecy przed uplywem terminu skladania oferty c) aktualne zaswiadzcenie wlasciwego Naczelnika Urzedu Skarbowego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z opacaniem podatkow i oplat lub zaswiadczenie ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zalegluych platnosci, lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wczesniej niz trzy miesiace przed uplywem terminu skladania ofert d) aktualne zaswiadczenie z wlasciwego oddzialu Zakladu Ubezpieczen Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spolecznego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z oplacaniem skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub spoleczne, lub zaswidaczenia ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci wystawione nie wczesniej niz trzy miesiace przed uplywem terminu skladania ofert. 3.2 Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytrorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentow, o ktorych mowa w ust. 1 b, 1c i 1d skada ddokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w ktorym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania potwierdzajace odpowiednio, ze: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogloszono upadlosci wystawiony nie wczesniej niz szesc miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert 3.3) Jezeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju ,w ktorym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania , nie wydaje sie powyzszych dokumentow zastepuyje sie je dokumentami rownowaznymi dokumentom wymaganym przez zamawiajacego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.powiatdebica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Spolecznej Parkosz 26, 39 - 220 Pilzno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Spoleczej Parkosz Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.