Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Pilzno: Dostawa samochodu fabrycznie noweo dziewiecioosobowego typu BUS przystosawanego do przewozu osob niepelnosprawnych w tym dwie osoby na wozku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 311909 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Parkosz 26, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721456.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu fabrycznie noweo dziewiecioosobowego typu BUS przystosawanego do przewozu osob niepelnosprawnych w tym dwie osoby na wozku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu fabrycznie noweo dziewiecioosobowego typu BUS przystosawanego do przewozu osob niepelnosprawnych w tym dwie osoby na wozku inwalidzkim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie zada wniesienia vadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 O udzialenie zamowienia moga ubiegac sie wykonawcy ktorzy spelniaja nastepujace warunki: a) posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci bedacych przedmiotem niniejszego zamowienia jezeli ustawy nakladaja obowiazek posiadania takich uprawnien. b) posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuja potencjalem techniczym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia lub przedstwaia pisemne zobowiazanie innych podmiotow do udostepnienia potencjalu technicznego i osob zdolnych do wykonania zamowienia c) znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonanie zamowienia d) nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia na podstawie art 24 ust.1 lub 2 Ustawy 2.2 Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzajace spelnianie tych warunkow 2.3 W przypadku nie spelnienia wymaganych warunkow udzialu w postepowaniu wykonawca zostanie wykluczony a oferta zostanie wyrzucona 2.4 W przypadku wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie o udzielenie zamowienia wymaga sie aby przynajmniej jeden z wykonawcow (lub wspolnie) spelnial wymagania o ktorych mowa w ust. 1 niniejszego rozdzialu SIWZ. W przypadku konsorcjium zaden z wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie o udzielenie zamowienia nie moze podlegac wykluczeniu na poidstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.5 Ocena spelnienia wrunkow udzialu w postepowaniu o udzielenie zamowienia publicznego dokonywana bedzie z formula spelnia-nie spelnia w oparciu o przedlozone przez wykonawce oswiadczenia i dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 W celu potwierdzenia ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 lub 2 Ustawy wykonawca przedklada nastepujace dokumenty a) oswiadczenie ze wykonawca spelnia warunki okreslone w art 22 usta. 1 i nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy, wedlug wzoru stanowiacego zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji. b) aktualny odpis z wlasciwego rejestru lub aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wumagaja wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidebcji dzialalnosci gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niz szesc miesiecy przed uplywem terminu skladania oferty c) aktualne zaswiadzcenie wlasciwego Naczelnika Urzedu Skarbowego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z opacaniem podatkow i oplat lub zaswiadczenie ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zalegluych platnosci, lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wczesniej niz trzy miesiace przed uplywem terminu skladania ofert d) aktualne zaswiadczenie z wlasciwego oddzialu Zakladu Ubezpieczen Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spolecznego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z oplacaniem skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub spoleczne, lub zaswidaczenia ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci wystawione nie wczesniej niz trzy miesiace przed uplywem terminu skladania ofert. 3.2 Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytrorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentow, o ktorych mowa w ust. 1 b, 1c i 1d skada ddokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w ktorym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania potwierdzajace odpowiednio, ze: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogloszono upadlosci wystawiony nie wczesniej niz szesc miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert 3.3) Jezeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju ,w ktorym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania , nie wydaje sie powyzszych dokumentow zastepuyje sie je dokumentami rownowaznymi dokumentom wymaganym przez zamawiajacego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.powiatdebica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Spolecznej Parkosz 26, 39 - 220 Pilzno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Spoleczej Parkosz Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI PILZNO
- Modernizacja części socjalnej oraz technicznej w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Pilznie
- Opracowanie dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę) dla zadania pn. "Zagospodarowanie terenu przy zalewie w Strzegocicach na cele turystyczne"
więcej: przetargi PILZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- "Dostawa samochodu typu bus dla Komendy Miejskiej PSP w Lesznie".
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludności
- "Zakup wywrotki DMC 14t z napędem 4x4"
- "Zakup pojazdu typu UTV z przyczepą i akcesoriami dla Komendy Miejskiej PSP w Lesznie".
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





