Ogłoszenie z dnia 2007-05-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świdnik: dostawa drobnego sprzętu medycznego ( 5 pakietów ) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: inż. Stanisław Podniesiński - Z-ca Dyrektora SP ZOZ, ul. Bolesława Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, fax 081 7514215, e-mail: spzozswidnik@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzozswidnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny zaklad Opieki Zdrowotnej, Małgorzata Bogacz - st. inspektor ds. zaopatrzenia, ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 751 42 38, fax 081 751 42 15, e-mail: spzozswidnik@interia.pl, www.spzozswidnik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego ( 5 pakietów ). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn Szpitala SP ZOZ - Al. Lotników Polskich 18. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego. Zadanie podzielone jest na 5 pakietów: Pakiet Nr 1 - Elektromedycyna ( kable do kardiomonitora, kable do rejestratora zapisów EKG, elektrody do stymulacji, papiery do EKG, USG, KTG i drukarek laboratoryjnych). Pakiet Nr 2 - Różny drobny sprzęt medyczny ( kieliszki, łopatki, fartuchy jednorazowego użytku, pojemniki na odpady, żel do USG, żel do EKG, termometry elektroniczne, opatrunki do oklejania kaniul). Pakiet Nr 3 - Pieluchy jednorazowego użytku dla dzieci i dorosłych. Pakiet Nr 4 - Materiały do sterylizacji ( rękawy foliowo - papierowe, testy do sterylizacji, torby papierowo - foliowe, papier krepowany, taśmy wskaźnikowe). Pakiet Nr 5 - Naboje do sterylizacji i papier do drukarki sterylizatora. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 1 dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Dla każdego wyrobu medycznego Dostawca powinien dostarczyć : a/ kopię deklaracji zgodności. b/ kopię certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego. c/ kopię wpisu lub zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2.Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.10 - Papier termograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.41 - Papier termograficzny Oryginalny kod CPV: 21.21.12.10 - Torby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.70.00 - Torebki do pakowania towarów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formularza : spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty : 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie Oferenta, że posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia. 7.Oświadczenie, że Oferent przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy. 8.Oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. ) - zgodnie z załączonymdo SIWZ wzorem oświadczenia 9.Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozswidnik.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy formy pisemnej SIWZ - za zaliczeniem pocztowym, ew. w Kasie SP ZOZ w Świdniku. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 11:30, Otwarcie - Sala Konferencyjna SP ZOZ Świdnik, - pok. Nr 13 II piętro. Składanie - Sekretariat SP ZOZ w Świdniku - pok. Nr 1 I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Elektromedycyna. 1) Krótki opis: Pakiet Nr 1 - Elektromedycyna ( kable do kardiomonitora, kable do rejestratora zapisow EKG, elektrody do stymulacji, papiery do EKG, USG, KTG i drukarek laboratoryjnych). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.10, 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pow. 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Różny drobny sprzęt medyczny. 1) Krótki opis: Pakiet Nr 2 - Różny drobny sprzęt medyczny ( kieliszki, łopatki, fartuchy jednorazowego użytku, pojemniki na odpady, żel do USG, żel do EKG, termometry elektroniczne, opatrunki do oklejania kaniul). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.14.11.10, 25.22.22.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Pieluchy jednorazowego użytku dla dzieci i dorosłych. 1) Krótki opis: Pakiet nr 3 - Pieluchy jednorazowego użytku dla dzieci i dorosłych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.21. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - Materiały do sterylizacji. 1) Krótki opis: Pakiet Nr 4 - Materiały do sterylizacji ( rękawy foliowo - papierowe, testy do sterylizacji, torby papierowo - foliowe, papier krepowany, taśmy wskaźnikowe). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00, 21.21.12.10. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet Nr 5 - Naboje do sterylizacji i papier do drukarki sterylizatora. 1) Krótki opis: Pakiet Nr 5 - Naboje do sterylizacji i papier do drukarki sterylizatora. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 21.12.54.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Świadczenie usług prowadzenia pełnej księgowości oraz obsługi kadrowo - płacowej
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół w Piaskach w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa (z opcją wykupu) maszyn do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- NZ.261.28.2025 Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu wykorzystywanego w chirurgii ogólnej
- Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.
- DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Produkty lecznicze.
więcej: Torebki do pakowania towarów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.