Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Brzozów: Roboty w zakresie przebudowy dróg i składów w 2013
Numer ogłoszenia: 311730 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Brzozów , ul. Moniuszki 25, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 12 4341524, faks 13 4341525.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.krosno.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie przebudowy dróg i składów w 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 Przebudowa drogi Krzywe Srogowskie l. Dydnia nr inw. 220/527 Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego placu składowego drewna wraz z przebudową drogi Krzywe Srogowskie leśnictwo Dydnia nr inw. 220/527 na działce nr ewid. 2702 w miejscowości Dydnia. Zarówno plac jak i droga znajdują się na terenie leśnictwa Dydnia. Droga dojazdowa/wywozowa będzie remontowana w pasie istniejącej drogi. Prace polegać będą na wykonaniu: sześciu drenów poprzecznych, wykonaniu wzmocnienia podbudowy stabilizacją cementem na miejscu, wykonaniu warstwy profilująco-odsączającej grubości 10cm z kruszywa naturalnego, wykonaniu dwóch warstwach po 20cm nawierzchni z tłucznia kamiennego na powierzchni górnej warstwy 1227m2. Remont placu składowego ma na celu zwiększenie placu potrzebnego do składowania drewna oraz poprawę przejezdności poprzez wykonanie konstrukcji nawierzchni wraz z podbudową na całym placu wraz z drogą dojazdową. W ramach prac zostanie wykonany przepust od strony lasu o średnicy D=100cm i długości L=16,0m pozwalający na ułatwiony transport ścinanego drzewa na plac składowy. Planuje się dodatkowo wykonać na placu składowym 5 sztuk drenów odwodnienia o długości L=10,0m w rozstawie co ok. 10m mające na celu osuszanie placu składowego oraz wykonanie dodatkowego drenu średnicy D=40cm i długości 16m, który pełnił będzie funkcję przepuszczenia wody z rowu otwartego przy lesie do rowu głównego biegnącego wzdłuż drogi leśnej i placu składowego. Wykonanie nowej nawierzchni polegać będzie na wykonaniu: Etap I. Profilowanie i wyrównanie/korytowanie placu i drogi leśnej w obrębie dojazdu do placu; Etap II. Wykonaniu 5 szt. odwodnienia placu oraz jednego drenażu przepuszczającego wodę z rowu przed placem do rowu głównego, Etap III. Wykonanie warstwy dolnej z pospółki - warstwy mrozoochronnej i odsączającej o grubości 10cm; Etap IV. Wykonanie podbudowy grubości 20cm z tłucznia kamiennego; Etap V. Wykonanie nawierzchni górnej placu z tłucznia kamiennego/ kamienia łamanego 4/63 o grubości warstwy 20cm z dodatkowym zamiałowaniem warstwy górnej. CZĘŚĆ NR 2 Rozbudowa składu drewna l. Dębna na skale nr 220/381 Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa składu drewna Na skale l. Dębna nr inw. 220/381 na działce nr ewid. 440 w miejscowości Dębna wraz z dojazdem do placu drogą leśną wywozową. Zarówno plac jak i droga znajdują się na terenie Leśnictwa na działce nr ewid. 440 w miejscowości Dębna. Droga dojazdowa/wywozowa będzie rozbudowana w pasie istniejącej drogi. Prace polegać będą na poszerzeniu lewego pasa do składowania drzewa położonego wzdłuż drogi na szerokość 3,0m. Rozbudowa placu składowego ma na celu zwiększenie placu potrzebnego do nawrotki samochodów. W ramach rozbudowy zostanie częściowo zasypany suchy jar po prawej stronie placu i wykonany rów przekierowujący wody opadowe z zasypanego jaru poza plac. Podczas prac przy placu planuje się wykonanie nowej nawierzchni na całej powierzchni palcu wraz z odcinkiem dojazdu do placu na długości 12,0m. Wykonanie nowej nawierzchni polegać będzie na wykonaniu: Etap VI. Profilowanie i wyrównanie/korytowanie placu na powierzchni A=1035,1m2. Etap VII. Wykonanie warstwy dolnej z pospółki - warstwy mrozoochronnej i odsączającej o grubości 10cm na powierzchni A=1035,1m2; Etap VIII. Wykonanie podbudowy grubości 20cm z tłucznia kamiennego na powierzchni na powierzchni A=1027,2m2; Etap IX. Wykonanie nawierzchni górnej placu z tłucznia kamiennego/ kamienia łamanego 4/63 o grubości warstwy 20cm z dodatkowym zamiałowaniem warstwy górnej, powierzchnia wykonanej nawierzchni wynosić będzie A=1011,3m2.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.31.42-6, 45.23.32.25-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9.1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 000, 00 PLN dla każdej części zamówienia 9.2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9.3.Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego w Bank BGŻ nr 51 2030 0045 1110 0000 0025 2260 z dopiskiem Roboty w zakresie przebudowy dróg i składów w 2013 r b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (oryginał). 9.4. Dokument w formie poręczenia powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9.5 W tytule przelewu, dokonanego na wyżej podany rachunek bankowy Zamawiającego, należy podać znak sprawy niniejszego postępowania przetargowego (Z - 2710 - 6/13). 9.6 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, a do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię. 9.7 Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 9.8 Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. 9.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust., 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykonania przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie określonych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty polegającej na budowie, przebudowie, remoncie dróg lub składów odpowiadającej rodzajowo przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 200 000 zł. brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) na każdą część zamówienia. Ocena w oparciu o wykaz robót
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje lub będzie dysponował na 1 i/lub więcej części w trakcie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającymi realizację robót budowlanych. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem lub dysponowaniem następującego sprzętu (maszyn i urządzeń) na dzień rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych w ilości minimum: - koparka poj. łyżki 0,60m3 - 1 szt - walec statyczny 10 ton - 1 szt. - walec wibracyjny samojezdny 7,5 t - 1 szt - równiarka samojezdna 74 kW - 1 szt - samochód samowyładowczy 5-10 ton - 2 szt Ocena w oparciu o wykaz sprzętu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj., co najmniej 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena w oparciu o wykaz osób oraz oświadczenie o posiadanych uprawnieniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość, co najmniej 150 000 zł.(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) na każdą część zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_brzozow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Brzozów
ul. Moniuszki 25
36-200 Brzozów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Brzozów ul. Moniuszki 25 36-200 Brzozów Sekretariat Nadleśnictwa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowe warunki przygotowania i złożenia oferty określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Czas realizacji zamówienia podany w pkt II.2 jest terminem końcowym natomiast Zamawiający zastrzega, że do końca 30.12.2013 r Wykonawca zrealizuje minimum 60 % wartości każdej części zamówienia. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeni na podstawie art.24 ust. 2 pkt 5 określonym w punkcie III.4.4 ogłoszenia zamawiający żąda oświadczenia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi Krzywe Srogowskie l. Dydnia nr inw. 220/527.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi Krzywe Srogowskie l. Dydnia nr inw. 220/527 Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego placu składowego drewna wraz z przebudową drogi Krzywe Srogowskie leśnictwo Dydnia nr inw. 220/527 na działce nr ewid. 2702 w miejscowości Dydnia. Zarówno plac jak i droga znajdują się na terenie leśnictwa Dydnia. Droga dojazdowa/wywozowa będzie remontowana w pasie istniejącej drogi. Prace polegać będą na wykonaniu: sześciu drenów poprzecznych, wykonaniu wzmocnienia podbudowy stabilizacją cementem na miejscu, wykonaniu warstwy profilująco-odsączającej grubości 10cm z kruszywa naturalnego, wykonaniu dwóch warstwach po 20cm nawierzchni z tłucznia kamiennego na powierzchni górnej warstwy 1227m2. Remont placu składowego ma na celu zwiększenie placu potrzebnego do składowania drewna oraz poprawę przejezdności poprzez wykonanie konstrukcji nawierzchni wraz z podbudową na całym placu wraz z drogą dojazdową. W ramach prac zostanie wykonany przepust od strony lasu o średnicy D=100cm i długości L=16,0m pozwalający na ułatwiony transport ścinanego drzewa na plac składowy. Planuje się dodatkowo wykonać na placu składowym 5 sztuk drenów odwodnienia o długości L=10,0m w rozstawie co ok. 10m mające na celu osuszanie placu składowego oraz wykonanie dodatkowego drenu średnicy D=40cm i długości 16m, który pełnił będzie funkcję przepuszczenia wody z rowu otwartego przy lesie do rowu głównego biegnącego wzdłuż drogi leśnej i placu składowego. Wykonanie nowej nawierzchni polegać będzie na wykonaniu: Etap I. Profilowanie i wyrównanie/korytowanie placu i drogi leśnej w obrębie dojazdu do placu; Etap II. Wykonaniu 5 szt. odwodnienia placu oraz jednego drenażu przepuszczającego wodę z rowu przed placem do rowu głównego, Etap III. Wykonanie warstwy dolnej z pospółki - warstwy mrozoochronnej i odsączającej o grubości 10cm; Etap IV. Wykonanie podbudowy grubości 20cm z tłucznia kamiennego; Etap V. Wykonanie nawierzchni górnej placu z tłucznia kamiennego/ kamienia łamanego 4/63 o grubości warstwy 20cm z dodatkowym zamiałowaniem warstwy górnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.31.42-6, 45.23.32.25-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa składu drewna l. Dębna na skale nr 220/381.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa składu drewna Na skale l. Dębna nr inw. 220/381 na działce nr ewid. 440 w miejscowości Dębna wraz z dojazdem do placu drogą leśną wywozową. Zarówno plac jak i droga znajdują się na terenie Leśnictwa na działce nr ewid. 440 w miejscowości Dębna. Droga dojazdowa/wywozowa będzie rozbudowana w pasie istniejącej drogi. Prace polegać będą na poszerzeniu lewego pasa do składowania drzewa położonego wzdłuż drogi na szerokość 3,0m. Rozbudowa placu składowego ma na celu zwiększenie placu potrzebnego do nawrotki samochodów. W ramach rozbudowy zostanie częściowo zasypany suchy jar po prawej stronie placu i wykonany rów przekierowujący wody opadowe z zasypanego jaru poza plac. Podczas prac przy placu planuje się wykonanie nowej nawierzchni na całej powierzchni palcu wraz z odcinkiem dojazdu do placu na długości 12,0m. Wykonanie nowej nawierzchni polegać będzie na wykonaniu: Etap VI. Profilowanie i wyrównanie/korytowanie placu na powierzchni A=1035,1m2. Etap VII. Wykonanie warstwy dolnej z pospółki - warstwy mrozoochronnej i odsączającej o grubości 10cm na powierzchni A=1035,1m2; Etap VIII. Wykonanie podbudowy grubości 20cm z tłucznia kamiennego na powierzchni na powierzchni A=1027,2m2; Etap IX. Wykonanie nawierzchni górnej placu z tłucznia kamiennego/ kamienia łamanego 4/63 o grubości warstwy 20cm z dodatkowym zamiałowaniem warstwy górnej, powierzchnia wykonanej nawierzchni wynosić będzie A=1011,3m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.31.42-6, 45.23.32.25-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa samochodu ciężarowego z HDS kwatermistrzowskiego.
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Budowa drogi wewnętrznej wraz z obiektem mostowym na działkach gruntowych 2264/10, 2258, 2260/1 w miejscowości Brzozów
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





