To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-19
Warszawa: Sukcesywna dostawa dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie papieru kserograficznego
Numer ogłoszenia: 311620 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288110 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 273 71 50, faks 22 273 89 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie papieru kserograficznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie papieru kserograficznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 zamówienia - Sukcesywna dostawa dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie papieru kserograficznego; Część 2 zamówienia - Sukcesywna dostawa dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie papieru kserograficznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wynagrodzenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, ze środków budżetowych oraz ze środków Pomocy Technicznej Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz środków Funduszu Pomocy Technicznej Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (FPT SPPW) - dotyczy części 1 zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie papieru kserograficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXCELLENT OFFICE EWA ŁĄCZYŃSKA ROBERT ŁĄCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EXCELLENT OFFICE EWA ŁĄCZYŃSKA ROBERT ŁĄCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- EXCELLENT OFFICE, E. Łączyńska, R. Łączyński Sp. j.,, ul. Łopuszańska 36, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176678,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173556,24
Oferta z najniższą ceną: 173556,24 / Oferta z najwyższą ceną: 183777,34
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie papieru kserograficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXCELLENT OFFICE EWA ŁĄCZYŃSKA ROBERT ŁĄCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EXCELLENT OFFICE EWA ŁĄCZYŃSKA ROBERT ŁĄCZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- EXCELLENT OFFICE, E. Łączyńska, R. Łączyński Sp. j., ul. Łopuszańska 36, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124831,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122606,68
Oferta z najniższą ceną: 122606,68 / Oferta z najwyższą ceną: 129845,76
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie nowego zewnętrznego podnośnika transportowego w budynku przy ulicy Mokotowskiej 13 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach z podziałem na części.
- Dostawa konfekcjonowanych świeżych owoców i warzyw
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.