eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaWYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ NADZORU TELEWIZYJNEGO W OBIEKTACH OŚRODKA BADAŃ DYNAMICZNYCH WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA W STALOWEJ WOLI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Zielonka: WYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ NADZORU TELEWIZYJNEGO W OBIEKTACH OŚRODKA BADAŃ DYNAMICZNYCH WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA W STALOWEJ WOLI
Numer ogłoszenia: 311573 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ NADZORU TELEWIZYJNEGO W OBIEKTACH OŚRODKA BADAŃ DYNAMICZNYCH WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA W STALOWEJ WOLI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji włamania i napadu (SWiN) oraz systemu nadzoru telewizyjnego (CCTV) na terenie OBD WITU w Stalowej Woli; - zaprojektowanie, uzgodnienie z dostawcą energii oraz wykonanie instalacji elek-trycznej na potrzeby zaprojektowanego systemu; - opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz przeszkolenie wyznaczonych przez zamawiającego pracowników OBD WITU i SUFO w przedmiocie zasad obsługi wy-konanego systemu. Projekt systemu należy uzgodnić z Inwestorem i dostawcą energii elektrycznej. Projekt i dokumentacja powykonawcza mają nosić klauzulę POUFNE. 2 Zaprojektowany system jak i zastosowane urządzenia winny spełniać wymogi: - Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych - sygn. Szt. Gen. 1564/2004; - Poradnika stosowania zabezpieczeń mechanicznych oraz ogrodzeń w ochronie terenów, obiektów i mienia wojskowego - sygn. Szt. Gen. 1538/2002; - Przewidzianych w w/w dokumentach norm obronnych. 3 Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Koncepcji wykonania systemu SWiN i CCTV OBD Stalowa Wola dostępne w siedzibie zamawiającego. 4 Zamawiający dopuszcza wizję lokalną wykonawcy u zamawiającego w OBD WITU Stalowa Wola: - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym; - po skierowaniu przez ew. wykonawcę pisemnego wniosku zaakceptowanego przez Dyrektora WITU z załączoną, uwierzytelnioną za zgodność kserokopią świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego firmy oraz uwierzytelnioną za zgodność kserokopią poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego delegowanego przedstawiciela do dostępu do informacji niejawnych stanowiących w swej treści tajemnicę państwową klauzula Tajne. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 5 Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) Odbiorom wstępnym (rzeczowo-ilościowym) po: - Wykonaniu i zatwierdzeniu projektu - Zainstalowaniu urządzeń i systemu w OBD WITU Stalowa Wola. b) Odbiorowi końcowemu po: - Uruchomieniu dostarczonego wyposażenia i oprogramowania, konfiguracji na stanowisku pracy oraz przeszkoleniu obsługi. - Sporządzeniu dokumentacji powykonawczej. Komisje odbioru z udziałem przedstawiciela wykonawcy powoła zamawiający. 6 Dostarczony system i urządzenia muszą posiadać znaki firmowe producentów, oznakowanie zgodności (CE), oraz świadectwa jakości, certyfikaty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licencje..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają wydane przez Służbę Ochrony Państwa, świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego oraz skierują do realizacji zamówienia wyłącznie pracowników po-siadających (wymagane przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. Nr 114, poz. 740) licencje pracowników ochrony technicznej oraz - wydane przez Służbę Ochrony Państwa - poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących w swej treści tajemnicę państwową klauzula Tajne. - W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia, dot. zaprojektowania, uzgodnienia z dostawcą energii elektrycznej i wykonania na potrzeby systemu in-stalacji elektrycznej, delegowani przedstawiciele podwykonawcy winni posiadać stosowne uprawnienia oraz poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do do-stępu do informacji niejawnych stanowiących w swej treści tajemnicę służbową klauzula Zastrzeżone. - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ponadto: - Udzielą co najmniej jednorocznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. - Dostarczą urządzenia i oprogramowanie wolne od wad i udzielą na nie gwarancji jakości oraz zapewnią usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji. - Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy. 2 Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. 3 Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 4 Zamawiający odrzuci ofertę, (art. 89 ustawy Pzp.) jeżeli: - Jest niezgodna z ustawą. - Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. - Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwal-czaniu nieuczciwej konkurencji. - Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. - Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Zawiera błędy w obliczeniu ceny. - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5 O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - Formularz ofertowy (oferta). - Formularz cenowy. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. - Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wystawioną przez odpowiedni organ koncesję zezwalającą wykonawcy na wyko-nywanie prac w zakresie przedmiotu zamówienia. - Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego. - Poświadczenia bezpieczeństwa o odpowiedniej klauzuli oraz licencje pracowników ochrony technicznej osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamó-wienia, do oferty należy dołączyć: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5 Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: - Oświadczenie, że przy dostawie przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy na oferowane wyposażenie świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne. - Oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych po-stanowieniach umowy. 6 Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, pomimo wezwania do uzupełnienia może spowodować odrzucenie oferty. 7 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. - Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki. - Wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozpo-rządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdza-jących spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. 8 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): - Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każ-dego z partnerów winno być dołączone do oferty. - Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika. - Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienio-ne, w punktach 1 do 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 9 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: - Wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w pozycji Dokumenty zastrzeżone. - Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie pod-legających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. -Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Czas usunięcia niesprawności (usterki) - 10
  • 3 - Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 05-220 Zielonka ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.