eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › przebudowa Ratusza Miejskiego w Stargardzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Stargard Szczeciński: przebudowa Ratusza Miejskiego w Stargardzie
Numer ogłoszenia: 311508 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215626 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Ratusza Miejskiego w Stargardzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: przebudowa Ratusza Miejskiego na Rynku Staromiejskim w Stargardzie 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót konstrukcyjnych, remontowych i instalacyjnych w Ratuszu Miejskim w zakresie i tematyce określonej Projektem Budowlanym przebudowy Ratusza oraz przedmiarem robót, a w tym m.in: 1) roboty związane ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe: a) przełożenie pokrycia dachowego na części powierzchni dachowej nad pomieszczeniami użytkowymi (istniejąca dachówka Bras), b) wzmocnienie konstrukcji drewnianej więźby dachowej, c) montaż belek stalowych HEB 160 wzmacniających podwaliny stropu poddasza, d) neutralizacja oddziaływania impregnacji istniejących elementów drewnianych, e) ocieplenie połaci dachowych nad pomieszczeniami użytkowymi, f) ścianki działowe g-k, obudowy g-k oraz sufit podwieszany g-k ocieplany, g) wymiana stolarki okiennej, h) roboty wykończeniowe (posadzki, malowanie, stolarka drzwiowa) i) instalacje elektryczne, oświetleniowe, sieć komputerowa, j) instalacje wod-kan, c.o. i klimatyzacyjno-wentylacyjne, k) instalacje p.poż 2) wymiana instalacji elektrycznej I piętra wraz związanymi z tym robotami malarskimi, 3) parter, I piętro - korytarze i klatka schodowa: wymiana posadzki, renowacja schodów, wymiana stolarki drzwiowej, prace malarskie, instalacje p.poż, 4) wymiana stolarki okiennej Ratusza 5) wykonanie innych robót ujętych w przedmiarach robót; 6) wykonanie wszelkich innych robót opisanych dokumentacją projektową, w tym również robót nie ujętych w przedmiarach robót (zestawieniach prac planowanych), oraz 7) wykonanie wszelkich innych, nie wymienionych w p. 1) - 6), robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu); dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki: a) roboty wykonywane są w granicach obszarowo-kubaturowych określonych przez projekt budowlany; b) rodzaj robót budowlanych nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych i rozwiązywanych przez projekt budowlany lub przedmiar robót; 8) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w projekcie budowlanym, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 9) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu); Wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej siwz. 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) powierzchnia poddasza (podłoga) - 762 m2; wysokość poddasza 3,0 ÷10,0 m; kubatura ~3870m3 2) powierzchnia korytarza parteru, I pietra i schodów - ~ 350m2. 3) powierzchnia wymienianej stolarki okiennej ~ 265 m2 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany oraz przedmiar robót - wraz ze specyfikacją iwz do pobrania ze strony internetowej 2) zastosowanie w dokumentacji i przedmiarach robót nazw systemowych i producenckich poszczególnych materiałów (o ile występują) należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem - lub inne równoważne o nie gorszych parametrach. Podanie konkretnych (jeżeli występują) nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. W przypadku stosowania materiałów równoważnych ich parametry techniczne, walory użytkowe i standard jakościowy mają być nie gorsze od materiałów wskazanych w projekcie budowlanym - pod rygorem nie zezwolenia na ich wbudowanie. Dla oceny równoważności parametrów technicznych należy przyjmować dane zawarte w kartach technologiczno-informacyjnych producenta poszczególnych materiałów. Wykonawcy, który na etapie przygotowywania oferty zamierza zastosować do wyceny materiał, co do którego ma wątpliwości czy spełnia on warunek równoważności, przysługuje zapytanie do Zamawiającego. 3) jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp różnią się od ustaleń niniejszej siwz i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia siwz i przedmiarów robót.] 4) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do siwz, który bezwzględnie Wykonawca winien przekazać osobie opracowującej kosztorys ofertowy. 5. Pozostałe obowiązki wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego - Wykonawca może liczyć na możliwość wykorzystania na plac budowy części parkingu przyległego do Ratusza (patrz materiał fotograficzny) c) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, d) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, e) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, f) koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców, w przypadku zawarcia z nimi stosownych umów w celu realizacji przez nich przedmiotu niniejszej Umowy, g) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu jakichkolwiek okoliczności, które mogą mieć wpływ na jakość wykonywanych robót lub na termin realizacji zamówienia; h) gromadzenie i wywóz materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacja zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia do jego dyspozycji wybranych demontowanych materiałów, i) przedkładanie zamawiającemu niezbędnych danych lub sprawozdań z przebiegu wykonywanych robót z zakresie rzeczowo-finansowym - wg wymogów programu współfinansującego zadanie ze środków unijnych, j) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich zaleceń, wymagań i instrukcji opracowanych przez producentów i dostawców urządzeń i materiałów, dotyczących sposobu i warunków prawidłowego użytkowania; k) bieżące prowadzenie książki obmiaru, l) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłoczne usuwanie w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek, m) Wykonawca do odbioru końcowego przedstawi protokół skuteczności wentylacji oraz próby szczelności i badania hałasu instalacji wentylacji. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych, 3) Organizacja i kolejność wykonywania robót. a) Roboty będą wykonywane w czynnym, funkcjonującym urzędzie, dostępnym dla klientów w godz. 8:00 - 16:00 b) Wszelkie roboty uciążliwe prowadzone na parterze lub na I piętrze (roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe, roboty przy użyciu elektronarzędzi) mogą być wykonywane jedynie po godz. 16:00 w dni robocze lub w dni wolne od pracy. c) Pozostałe zasady organizacyjne wykonywania robót będzie należało uzgodnić z administracją budynku 4) Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia. 5) Budynek Ratusza zlokalizowany jest na stargardzkiej starówce w miejscu o wzmożonym ruchu drogowym - Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia koncepcyjnej wizji organizacji placu budowy i organizacji ruchu wokół budynku przy przyjęciu możliwości czasowego zajęcia ulicy Kramarskiej dla umożliwienia wykonania niektórych operacji technologicznych takich jak np. transport przy użyciu dźwigów belek stalowych na poddasze lub transport dachówek. Zamawiający informuje, że w związku z czasowym zajęciem pasów drogowych nie będą pobierane opłaty. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt - Stargard Klejnot Pomorza - rewitalizacja Ratusza Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, 6 Oś priorytetowa - Rozwój Funkcji Metropolitalnych, Działanie 6.6 Rewitalizacja na obszarze metropolitalnym, Poddziałanie 6.6.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych na obszarze metropolitalnym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kielart Konserwacja Zabytków Sp. z o.o., ul. Kłodna 30, 70-535 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5123000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3191850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3191850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4787488,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.