Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-04
Częstochowa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 311489 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z MONTAŻEM DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POLITECHNIKI CZĘSTOCHOWSKIEJ zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części-zadań Zadanie nr 1. Krzesła szt. 20 + szafy laboratoryjne szt. 6 dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska. Zadanie nr 2. Stolik przystosowany do stacji roboczej - 12 sztuk. dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska. Zadanie nr 3. Ergonomiczne krzesła - 12 sztuk. dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska. Zadanie nr 4. Krzesła obrotowe 28 szt. + biurka 14 szt. dla Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej. Zadanie nr 5. Krzesła obrotowe 28 szt. + biurka 14 szt. dla Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej. Zadanie nr 6. Zakup 5 szt. stolików do komputera dla Pracowni komputerowego wspierania biznesu realizowanej na Wydziale Zarządzania. Zadanie nr 7. Meble do laboratorium dla Instytutu Matematyki. Zadanie nr 8. Biurko z półką na klawiaturę i krzesło - 32 zestawy + szafa na aparaturę - 4 szt. dla Katedry Inżynierii Komputerowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3, 39.13.40.00-0, 39.13.41.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69, pok. 33, 42-201 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69, pok. 28, 42-201 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja infrastruktury dydaktycznej Politechniki Częstochowskiej - etap II nr UDA-RPSL.08.01.00-00-025/09-00 w ramach Regionalnego Projektu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krzesła szt. 20 + szafy laboratoryjne szt. 6 dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła szt. 20 + szafy laboratoryjne szt. 6 dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska zgodnie z opisem wskazanym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stolik przystosowany do stacji roboczej - 12 sztuk. dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik przystosowany do stacji roboczej - 12 sztuk. dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.41.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ergonomiczne krzesła - 12 sztuk. dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ergonomiczne krzesła - 12 sztuk. dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Krzesła obrotowe 28 szt. + biurka 14 szt. dla Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła obrotowe 28 szt. + biurka 14 szt. dla Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Krzesła obrotowe 28 szt. + biurka 14 szt. dla Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła obrotowe 28 szt. + biurka 14 szt. dla Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup 5 szt. stolików do komputera dla Pracowni komputerowego wspierania biznesu realizowanej na Wydziale Zarządzania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 5 szt. stolików do komputera dla Pracowni komputerowego wspierania biznesu realizowanej na Wydziale Zarządzania zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.40.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Meble do laboratorium dla Instytutu Matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble do laboratorium dla Instytutu Matematyki zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.00-3, 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Biurko z półką na klawiaturę i krzesło - 32 zestawy + szafa na aparaturę - 4 szt. dla Katedry Inżynierii Komputerowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko z półką na klawiaturę i krzesło - 32 zestawy + szafa na aparaturę - 4 szt. dla Katedry Inżynierii Komputerowej zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych do 10 kW w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu zaopatrzeniowego o dmc do 3,5 T do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa bezfluorowego pianotwórczego środka gaśniczego typu AR do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie siłowni na potrzeby Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na dostawę lateksów i odczynników kontrolnych w grudniu 2025 r.
- USŁUGI SPOŁECZNE - Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji oraz robót budowlanych dla zadania pn.: "Utworzenie i wyposażenie pracowni Nowoczesnej Dydaktyki i Diagnostyki Mikrobiologicznej" w Katowicach Ligocie przy ul. Medyków 18.
- Dostawa mebli wraz z montażem do poszczególnych komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w celu dostosowania stanowisk pracy oraz zapewnienia ergonomii i zapewnienia bezpieczeństwa na stanowisku pracy
- "Dostawa i zakup mebli do wytypowanych pomieszczeń w lokalach: - al. Jerozolimskich 51 m. 17 i 17A w Warszawie, - al. Ujazdowskich 18 m. 2 w Warszawie."
- Dostawa mebli na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (IV)
- Przebudowa infrastruktury kardiologicznej w Klinice Kardiologii i Kardiochirurgii - prace budowlane wraz z zakupem i montażem wyposażenia oraz częściowym zakupem i montażem sprzętu medycznego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





