Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-23
Zduńska Wola: Wymiana okien w mieszkaniowym zasobie gminy Miasto Zduńska Wola, którego inwestorem jest gmina Miasto Zduńska Wola, w imieniu którego działa TBS ZŁOTNICKI sp. z o. o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 jako Inwestor Zastępczy.
Numer ogłoszenia: 311480 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Złotnicki" Sp. z o.o. , ul. Kościelna 8, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232449, faks 043 8232449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.tbs-zlotnicki.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Złotnicki Sp. z o. o. w Zduńskiej Woli.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w mieszkaniowym zasobie gminy Miasto Zduńska Wola, którego inwestorem jest gmina Miasto Zduńska Wola, w imieniu którego działa TBS ZŁOTNICKI sp. z o. o. w Zduńskiej Woli, ul. Kościelna 8 jako Inwestor Zastępczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiary stolarki otworowej podane w Załączniku 6 są wymiarami ustalonymi przez Inwestora zastępczego. Przed przystąpieniem do złożenia ofert Inwestor zastępczy zaleca dokonać oględzin stolarki w celu ich ewentualnego zweryfikowania pomiarów aby dochować wymogów technologicznych montażu stolarki otworowej. Szerokość szprosu powinna odpowiadać szerokości danego skrzydła. W oknach z górnym naświetlem nie przewiduje się szprosu. Do przetargu należy zgłaszać stolarkę z PCV spełniającą odpowiednie walory bezpieczeństwa, jakościowe i estetyczne zgodnie z załączoną Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Elementy stolarki powinny spełniać wymagania określone w obowiązujących Polskich Normach, posiadać certyfikat zgodności z Polskimi Normami i aprobatą techniczną, posiadać aktualne aprobaty ITB, PZH i być wbudowane zgodnie z art. 10 Prawa Budowlanego. W zakresie montażu okien należy uwzględnić wszystkie niezbędne elementy i czynności, piankę poliuretanową, parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej lub z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, parapety wewnętrzne w miejscach wskazanych w Załączniku nr 6, rozkucie lub zamurowanie otworów okiennych, uzupełnienie tynku i malowanie do określonego koloru ościeży, zabezpieczenie pomieszczeń mieszkalnych w trakcie prac i sprzątanie po wykonanych robotach. Demontaż starej stolarki otworowej może zostać przeprowadzony bez odzysku ościeżnic (ram) okiennych i skrzydeł, a jej wywiezienie i utylizacja leży w gestii Wykonawcy. Cena oferty uwzględnia niezbędne wymiany i naprawy nadproży okiennych. Stolarka otworowa powinna spełniać wymagania PN-EN 10085 i cechować się poniższymi parametrami: 1. nie mniej niż pięciokomorowe profile z wysokoudarowego PCV w kolorze białym, 2. okucia obwiedniowe z możliwością mikrowentylacji przy zamkniętym skrzydle z blokadą R/U, 3. szklona szybami zespolonymi jednokomorowymi o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U=1,1 W/(m2 * K), wypełnione argonem, 4. izolacyjność akustyczną ze wskaźnikiem Rw nie niższym niż 30 dB, 5. szczelność na przeciekanie wody opadowej klasy 4A, 6. wbudowanie okien powinno być wykonane zgodnie z instrukcją Producenta, która winna być dostarczona do każdej partii wyrobów przekazywanych Zamawiającemu, wraz z zastosowaniem materiałów przez niego wskazanych, Ponadto okna i drzwi balkonowe powinny być pakowane, przechowywane i transportowane zgodnie z obowiązującą PN 050000. Do dostarczanych odbiorcy okien i drzwi balkonowych powinna być dołączona informacja zawierająca, co najmniej następujące dane: - nazwę i adres producenta, - nazwę systemu, - dane identyfikujące oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła i klasę akustyczną, - klasę kształtowników z nieplastyfikowanego PVC z uwagi na grubość ścianek wg PN-EN, - nr Aprobaty Technicznej ITB, - nr dokumentu dopuszczającego do obrotu i stosowania w budownictwie. Kształty i podziały nowych okien należy dostosować do elewacji budynku lub do okien wcześniej wymienionych w istniejące otwory. W razie konieczności należy zastosować systemowe poszerzenia. W przypadku okien z węgarkami powstałe szczeliny o szerokości powyżej 3 cm należy wypełnić systemowymi poszerzeniami lub zamurować do wymiarów montowanej stolarki otworowej. W przypadku wystąpienia obniżeń parapetów wewnętrznych należy również zastosować poszerzenia systemowe. Skrzydła okienne powinny posiadać funkcję rozwierną a przynajmniej jedno ze skrzydeł rozwierno-uchylną. Parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej lub blachy stalowej ocynkowanej powlekanej. Średnia szerokość parapetów zewnętrznych, którą należy przyjąć podczas kalkulacji wynosi ok. 20 cm w rozwinięciu. Parapety zewnętrzne muszą być zamontowane do wszystkich wymienionych okien, ponieważ przy demontażu okien stare parapety ulegają zniszczeniu. Parapety wewnętrzne w kolorze białym, a ich szerokość w starym budownictwie dostosowana będzie do indywidualnych warunków okna wskazanego w Załączniku do którego należy zamontować parapet wewnętrzny ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium : - w wysokości - 1.800,00 zł 2 Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej- poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat trzech zamówień na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie w którym złoży ofertę, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane. Wykaz robót budowlanych może przedłożyć jeden z wspólnie występujących wykonawców jeśli spełnia warunek samodzielnie. Jeżeli wykonawcy spełniają ten warunek łącznie - przedkładają wspólny wykaz, który łącznie potwierdza spełnienie warunku podpisany przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnika.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania potencjału technicznego Zamawiający nie określa się szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Przy wykazywaniu spełnienia tego warunku Wykonawca nie może powoływać się na potencjał innego podmiotu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia polisę składa każdy z wykonawców z tym iż kwota jego polisy musi być proporcjonalna co zakresu prac które będzie wykonywał a ich łączna suma nie mniejsza niż 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- załącznik nr 1 - formularz oferty-dowód wniesienia wadium - załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 - załącznik nr 4 - oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia. - Załącznik nr 5 - wzór umowy parafowany - załącznik nr 6 - wykaz stolarki do wymiany
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1 na skutek niekorzystnych dla jakości robót warunków atmosferycznych, lub konieczności wykonania zamówień dodatkowych termin zakończenia robót ulegnie przedłużeniu 2.zmiany pierwotnie przyjętych do realizacji materiałów, lub sposobu wykonania - wykonanie robot zamiennych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tbs-zlotnicki.akcessenet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego ZŁOTNICKI Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli ul. Kościelna 8 jako Inwestor Zastępczy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego ZŁOTNICKI Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli ul. Kościelna 8 jako Inwestor Zastępczy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- "Wykonanie projektów budowlanych przebudowy i rozbudowy dróg w miejscowościach Poręby oraz Tymienice"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- "Świadczenie usług pralniczych bielizny dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Remont pomieszczeń biurowych, korytarza (II p.) oraz klatek schodowych - I/Sieradz
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.