eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-21

Ogłoszenie nr 311455 - 2016 z dnia 2016-09-21 r.

Milicz: DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305063 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Stawy Milickie S.A., krajowy numer identyfikacyjny 2146175600000, ul. Ruda Sułowska  20, 56300   Milicz, państwo , woj. dolnośląskie, tel. 713 847 110, faks 713 847 110, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.stawymilickie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka akcyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN-9 /2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej dla pracowników przedsiębiorstwa Stawy Milickie Spółka Akcyjna, wg poniższej specyfikacji: 1) Buty biodrowe/wodery (wysokość do bioder) a) charakterystyka: buty wędkarskie przeznaczone dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich wyprodukowane z wodoochronnej, wytrzymałej tkaniny Plavitex Heavy Duty (poliester, powlekany PCV); Gramatura min. 680 g na m2, grubość min. 0,68 mm. Buty odporne na zginanie przy dużych ujemnych temperaturach do minus 50 stopni Celsjusza. Buty powinny być wyprodukowane techniką podwójnego zgrzewu, co zwiększy wytrzymałość szwów. Buty odporne na uszkodzenia mechaniczne, zapewniające skuteczną ochronę przed wodą. b) Ilość: przedmiotem zamówienia jest dostawa butów biodrowych/woderów w ilości 66 sztuk wg poniższej charakterystyki:rozmiar obuwia 36 ilość 1;rozmiar obuwia 38 ilość 1;rozmiar obuwia 39 ilość 1;rozmiar obuwia 41 ilość 3;rozmiar obuwia 42 ilość 9; rozmiar obuwia 43 ilość 27; rozmiar obuwia 44 ilość 10 ;rozmiar obuwia 45 ilość 9;rozmiar obuwia 46 ilość 5;Razem 66 sztuk. 2) Buty piersiowe/ wodery (wysokość do klatki piersiowej) a) charakterystyka: Spodniobuty wodochronne-wodery piersiowe, (wysokie - do klatki piersiowej) z wgrzanymi na stałe wysokiej jakości kaloszami. Regulowane szelki z elastycznej, szerokiej gumy. Wyprodukowane z wodochronnej tkaniny Plavitex Heavy Duty. Przeznaczone dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich. Zapewniające skuteczną ochronę przed wodą. Wykonane techniką obustronnego zgrzewania zwiększającą wytrzymałość szwów. Produkt odporny zna zginanie przy dużych ujemnych temperaturach minus 50 stopni Celsjusza. Grubość materiału min 0,68 mm, gramatura materiału min 680 gram/m^2. b) Ilość: przedmiotem zamówienia jest dostawa butów piersiowych w ilości 66 sztuk wg poniższej charakterystyki:rozmiar obuwia 41 ilość 2; rozmiar obuwia 42 ilość 7;rozmiar obuwia 43 ilość 25;rozmiar obuwia 44 ilość 22;rozmiar obuwia 45 ilość 8;rozmiar obuwia 46 ilość 2;razem 66 sztuk. 3) Kurtka przeciwdeszczowa a) charakterystyka: 100% PCV. Dodatkowe otwory wentylacyjne na plecach. Zamek kryty listwą, kaptur ściągany sznurkiem, boczne kieszenie kryte listwą. Preferowane kolory zielony i niebieski. Dopuszcza się inne kolory za uprzednią zgodą Zamawiającego. b) Ilość: przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek przeciwdeszczowych w ilości 40 sztuk. Rozmiary 5 x L, 10 x XL, 25 x XXL. 2. Wykonawca zobowiązuje się do obmiaru każdego pracownika przed dokonaniem zamówienia towarów, celem maksymalnego wykluczenia wszelkich reklamacji dot. rozmiaru. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18800000-7, 18220000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastosował art. 24aa ustawy Pzp zgodnie, z którym Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11971.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Lamax Grzegorz Gawlik ,  biuro@lamax-bhp.pl,  ul. Starościńska 12C,  51-129 ,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11844.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11844.90Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16411.89
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.