eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-29

POZYCJA 31143

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", do kontaktów: Katarzyna Ronikier-Dolańska, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, tel. 048 22 6501839, fax 048 22 6501833, e-mail: k.ronikier@polish-airports.com, www.porty-lotnicze.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Katarzyna Ronikier-Dolańska, p. 940, ul. 17 Stycznia 49, 02-146 Warszawa, tel. 048 22 6501839, fax 048 22 6501833, e-mail: k.ronikier@polish-airports.com, www.porty-lotnicze.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Katarzyna Ronikier-Dolańska, p. 940, ul. 17 Stycznia 49, 02-146 Warszawa, tel. 048 22 6501839, fax 048 22 6501833, e-mail: k.ronikier@polish-airports.com, www.porty-lotnicze.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", Katarzyna Ronikier-Dolańska, p. 940, ul. 17 Stycznia 49, 02-146 Warszawa, tel. 048 22 6501839, fax 048 22 6501833, e-mail: k.ronikier@polish-airports.com, www.porty-lotnicze.com.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: komputer z monitorem 17" - 200 sztuk komputer z monitorem 19" - 50 sztuk komputer przenośny - 40 sztuk serwer - 4 sztuk drukarka - 20 sztuk Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: komputer z monitorem 17": W piątym tygodniu od dnia podpisania umowy - 50 sztuk; W dziewiątym tygodniu od dnia podpisania umowy - 50 sztuk; W dwunastym tygodniu dni od dnia podpisania umowy - 100 sztuk komputer z monitorem 19": W piątym tygodniu od dnia podpisania umowy - 25 sztuk; W dziewiątym tygodniu od dnia podpisania umowy - 25 sztuk; komputer przenośny: W piątym tygodniu od dnia podpisania umowy - 20 sztuk; W dziewiątym tygodniu od dnia podpisania umowy - 20 sztuk; serwer: W piątym tygodniu od dnia podpisania umowy - 4 sztuk drukarka: W piątym tygodniu od dnia podpisania umowy - 20 sztuk

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 37 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w ogłoszeniu działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że: - w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 3 umowy na dostawę sprzętu komputerowego na kwotę (wartość umowy) minimum 1 500 000 PLN (brutto) każda i dostawy te zostały wykonana należycie - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 3 umowy na dostawę sprzętu komputerowego na kwotę (wartość umowy) minimum 1 500 000 PLN (brutto) każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: A1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b,c,d niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. A2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A1 powyżej oraz w pkt III.2.1.1) a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B) Dokumenty, o których mowa w punkcie III.2.1 ogłoszenia mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną w dokumentach rejestracyjnych firmy lub posiadającą pełnomocnictwo do dokonywania określonych czynności prawnych). Poświadczenie musi być opatrzone adnotacją "za zgodność z oryginałem". Gdy upoważnienie wynika z pełnomocnictwa, pełnomocnictwo w oryginale należy załączyć do oferty. C) Wykonawca, także każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zobowiązany jest załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2. D) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy -pełnomocnictwo w oryginale Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełniania wymaganych warunków wskazanych w punkcie III 2.1. a i d ogłoszenia dotyczyć będzie każdego z Wykonawców występujących wspólnie, a w przypadku warunków określonych w punktach III 2.1. b i c ogłoszenia Wykonawców występujących wspólnie łącznie jako całości. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt III 2.1.1 ogłoszenia, natomiast na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt III .2.1.3 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie muszą wykazać, że jako całość spełniają postawiony w pkt 2.1. b) warunek. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 49 - 47498 z dnia 10.03.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena: znaczenie - 80% obudowa komputera dająca możliwość skonfigurowania jako MiniTower i DeskTop: znaczenie - 10% wszystkie oferowane urządzenia sygnowane logo jednego producenta: znaczenie - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 20/PN/ZP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.08.2005, cena - PLN. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 12.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.08.2005, godzina 10:30, Siedziba Zarządu Zamawiającego - ul. 17 Stycznia 49 w Warszawie, budynek SONATA, IX piętro, sala 959A.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zainteresowani Wykonawcy mogą w miejscu wskazanym w załączniku A pkt 1.2) pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.