Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wielgie: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY WIELGIE ZLOKALIZOWANEJ W MIEJSCOWOŚCI WIELGIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wielgie, do kontaktów: Maria Kulig, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2897380 w. 37, fax 054 2897795, e-mail: maria.kulig@poczta.fm. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY WIELGIE ZLOKALIZOWANEJ W MIEJSCOWOŚCI WIELGIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Wielgie gm . Wielgie pow. Lipnowski woj;kujawsko -pomorskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i modernizacja istniejącej mechaniczno-biologicznej oczyszczalnii ścieków polegająca na zwiększeniu przepustowości ze Qśrd=125 m 3 do Qśrd=350 m3.Zgodnie z dokumentacją techniczną . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ należy złożyć w formie oryginały lub kopii 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: dokumentacja projektwa przewiduje rozbudowę istniejacej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w celu zwiększenia przepustowości ze Qśrd 125 m3 do Qśrd 350 m3 - zakres robót budowlanych obejmuje branże: konstrukcyjno-budowlaną , elektryczną , drogową , technologiczną. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 07.07.2007; lub data zakończenia: 15.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 20 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz ofertowy, oświadczenia, oraz wszystkie wymagane załączniki i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 3) wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej w specyfikacji 4) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6) posiadają odpowiedni potencjał techniczny niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a mianowicie: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (tj. od dnia 29 maja 2002 r. do 28 maja 2007 r.), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i dysponują opiniami wystawionymi przez zamawiających, potwierdzającymi, że wykonawca wykonał zamówienie z należytą starannością. Wartość co najmniej 1 z wykazanych robót winna wynosić nie mniej niż 500 000 brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto); b) dysponują osobami dozoru technicznego posiadającymi praktyczne umiejętności w realizacji tego typu zamówienia oraz uprawnienia niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji budowlanej, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) oraz wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: · kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w specjalności budowy urządzeń i instalacji wodno-ściekowych oraz legitymować się minimum pięcioletnim doświadczeniem w zakresie modernizacji bądź budowy obiektów inżynieryjnych w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, w tym nie mniej niż pięć lat w charakterze kierownika robót i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej; c) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w do realizacji niniejszego zamówienia d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000 złotych (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK - NIE (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie powinno być przedłożone dla wszystkich właścicieli firmy (wspólników) lub urzędujących członków władz wymienionych w akcie rejestracji firmy; 5. Aktualną informację (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz.U. Nr 197 poz. 1661) 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert 7. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych 2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. wykaz obrotów w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za rok 2006,2005,2004 2. informacja/dowód banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy z potwierdzeniem, iż bank może udzielić kredytu w wysokości 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. dowód wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 11:15, siedziba Urzędu Gminy Wielgie ul. Starowiejska 8 87-603 Wielgie pok 19.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006 Priorytet Programu Operacyjnego 3 -Rozwój Lokalny Działanie 3.1 Obszary wiejskie 2) Informacje dodatkowe: Uwaga dotycząca opisu przedmiotu zamówienia : Uprzejmie wyjaśnia się i informuje , iż w przypadku wystąpienia w dokumentacji technicznej, wskazania nazwy jakiegokolwiek urządzenia z podaniem nazwy konkretnego producenta zawsze należy traktować , że dopisuje się przy tej nazwie wyrażenie lub równoważne . 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Nasielsk
- Rozbudowa oczyszczalni Fordon.
- rozbudowa Centralnej Oczyszczalni Ścieków.
- Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wadowicach.
- inwestyczje w obrębie oczyszczlni ścieków oraz podłączenie do niej kanalizacji deszczowej i sanitarnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





