eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › pełnienie funkcji inżyniera dla projektu pn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-29

POZYCJA 31132

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Racibórz: pełnienie funkcji inżyniera dla projektu pn.: "Gospodarka wodno-ściekowa w Raciborzu" Projekt Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PE/016 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Racibórz, do kontaktów: Tatiana Olbrot-Labocha, ul. Batorego 6, 47-400 Racibórz, tel. (032) 7550656, fax (032) 415 49 21, e-mail: piu@u.raciborz.pl, www.raciborz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inżyniera dla projektu pn.: "Gospodarka wodno-ściekowa w Raciborzu" Projekt Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PE/016. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: pełnienie funkcji inżyniera według warunków kontraktowych FIDIC dla czterech kontraktów na roboty dla Projektu pn.: "Gospodarka wodno-ściekowa w Raciborzu" Projekt Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PE/016. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Racibórz. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pełnienie funkcji inżyniera według warunków kontraktowych FIDIC dla czterech kontraktów na roboty dla Projektu pn.: "Gospodarka wodno-ściekowa w Raciborzu" 1. Modernizacja oczyszczalni ścieków Racibórz. 2. Budowa i modernizacja sieci wodociągowej, budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej, budowa i modernizacja kanalizacji deszczowej oraz budowa ujęcia wody Strzybnik. 3. Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku ul. Rybnicka. 4. Modernizacja SUW Gamowska, budowa hydroforni i zabudowa urządzeń podczyszczających na wylotach kanalizacji deszczowej. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 40 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Fundusz Spójności. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn. zmianami), 1. Posiadać Personel Kluczowy: Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Specjalista kluczowy nr 1: Lider Zespołu Inżynier Rezydent: wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 10-letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub nadzór nad robotani przy minimum 2 projektach z zakresu ochrony środowiska, przy czym co najmniej jeden projekt o wartości robót powyżej 10.000.000,00 PLN i co najmniej jeden z tych projektów był prowadzony według Warunków Kontraktu FIDIC (Czerwona i/lub Żółta Książka). Co najmniej jeden z dwóch ww. projektów był współfinansowany ze źródeł międzynarodowych. Przewidywane zaangażowanie Lidera Zespołu (Inżyniera Rezydenta) przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu. - Specjalista kluczowy nr 2: Menedżer kosztów posiadający: wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne; minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, co najmniej rok pracy w zespole Inżyniera na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlano-montażowych w minimum 1 projekcie z zakresu ochrony środowiska, o wartości robót co najmniej 10.000.000,00 PLN, współfinansowanym ze źródeł międzynarodowych i realizowanym według Warunków Kontraktu FIDIC (Żółta lub Czerwona książka). - Specjalista kluczowy nr 3: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe; minimum 8 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskim prawem budowlanym, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Specjalista kluczowy nr 4 i 5: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe; minimum 8 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami w przynajmniej 1 projekcie obejmującym budowę sieci wodociągowej lub kanalizacji o długości co najmniej 10 km; co najmniej jeden z kluczowych specjalistów nr 4 lub 5 przewidzianych do wykonywania zamówienia powinien posiadać doświadczenie wykazane w życiorysie w zakresie gospodarki osadowej, tj. brał udział w pracach studialnych lub projektowych w zakresie zagospodarowania osadów ściekowych lub udział przy montażu lub rozruchu technologicznym instalacji służącej do zagospodarowania osadów ściekowych, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Specjalista kluczowy nr 6: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne; minimum 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) lub kierowaniu robotami elektrycznymi i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA); uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim prawem budowlanym, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Specjalista kluczowy 7: Ekspert - Projektant, specjalista - technolog, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne; minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe. Doświadczenie przy projektowaniu minimum 1 budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wielkości powyżej 100 000 RLM lub Stacji Uzdatniania Wody o przepustowości powyżej 200 m sześc./h, uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Posiadać doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usługi podobne (odpowiadające swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu usługowego spełniającego łącznie następujące warunki: 1/ zawierającego wykonanie pełnienia funkcji inżyniera dla zadań realizowanych według warunków kontraktu FIDIC o wartości nadzorowanych robót, co najmniej 10.000.000,00 PLN; 2/ nadzorowany kontrakt dotyczył realizacji inwestycji w sektorze wodno-ściekowym, w tym doświadczenie to obejmuje nadzory nad budową lub modernizacją co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o wielkości co najmniej 100 000 RLM lub stacji uzdatniania wody o minimalnej wydajności 10.000 m sześc./dobę. 3. Posiadać potencjał ekonomiczno - finansowy: 1) Wykonawca musi wykazać, że osiągnął roczne obroty w każdym z trzech ostatnich lat na poziomie minimum 1 000 000,00 PLN. 2) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Inne warunki określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Dokumenty stwierdzające, że wskazane w pkt 9.1.3)b) IDW osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Dla Inspektorów Nadzoru i Projektanta należy załączyć ważne uprawnienia budowlane i aktualny dokument stwierdzający przynależność do Izby Budownictwa (nie dotyczy Specjalisty kluczowego nr 1 i Specjalisty kluczowego nr 2). 6. Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo Wykonawcy załączą na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku streszczenie informacji finansowych wg załącznika nr 3 do IDW. 2) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia spełniania posiadania doświadczenia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych usług. 2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz załączyć życiorysy osób proponowanych dla każdego z ww. stanowisk sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW. Życiorysy powinny zostać przedstawione maksymalnie na 3 stronach każdy i być własnoręcznie podpisane przez osoby, których dotyczą z ich pisemnym zastrzeżeniem, iż wszystkie informacje w nim zawarte są zgodne z prawdą. 3. Inne warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PIU-3411/03/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.08.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.08.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.08.2005, godzina 12:00, Urząd Miasta Racibórz, ul. Batorego 6 sala nr 125.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, "Gospodarka wodno-ściekowa w Raciborzu" Projekt Funduszu Spójności nr 2004/PL/16/C/PE/016. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.