eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimDostawa i instalacja parkomatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-29

Oświęcim: Dostawa i instalacja parkomatów
Numer ogłoszenia: 311326 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja parkomatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i instalacja 10 sztuk parkomatów wraz z oprogramowaniem, w strefie płatnego parkowania na terenie miasta Oświęcimia (CPV 301 444 00-4). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkcie 2 obejmuje ponadto wykonanie innych prac i robót niezbędnych do należytego wykonania zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje w szczególności: a)dostawę i instalację w strefie płatnego parkowania (SPP) 10 sztuk fabrycznie nowych urządzeń jednego typu tj. parkomatów niezbędnych do funkcjonowania SPP, w tym 9 parkomatów na istniejących fundamentach oraz 1 parkomat na fundamencie nowym wykonanym przez Wykonawcę. b)uruchomienie i prowadzenie w okresie gwarancji i rękojmi na własny koszt Centralnej Bazy Danych Parkomatów zarządzającej, kontrolującej i monitorującej funkcjonowanie sieci parkomatów w strefie płatnego parkowania (SPP), która winna spełniać następujące wymagania: - musi być zlokalizowana na serwerze Wykonawcy, - musi być czynna 24 godziny na dobę, - musi zapewniać dostęp do danych za pośrednictwem sieci www (internet), - Wykonawca na własny koszt udostępnia Zamawiającemu specjalny portal internetowy umożliwiający w sposób bezpieczny dostęp do gromadzonych danych portal musi gwarantować wysoki poziom zabezpieczeń dla przesyłu danych (odpowiednie protokoły), -Zamawiający może zalogować się do portalu za pomocą hasła oraz nazwy użytkownika, - Wykonawca musi zapewnić możliwość zarejestrowania i zalogowania pracowników Zamawiającego do systemu. -portal musi być dostępny z każdego komputera posiadającego dostęp do internetu, dane powinny być prezentowane w postaci raportów za określony definiowany okres dla poszczególnych parkomatów lub ich grup. Rodzaje i typy danych przesyłanych przez parkomat zostały opisane poniżej w punktach dotyczących wymagań dla parkomatów. Wymagane raporty: finansowe: -dotyczące odnotowanych przez parkomaty kolekcji monet i szczegółowych infromacji z nimi związanych, -dotyczące ostatnich zgłoszonych przez parkomaty stanów zawartości skarbca, -informacje o przychodach w rozbiciu na parkomaty -zestawiające utarg z biletów, kolekcji monet i niewybranych monet pozostałych w parkomatach, -pozwalające przeglądać wszystkie wydane bilety parkingowe ze szczegółami -pozwalające śledzić użycie kart kontrolnych i serwisowych -informujące o procentowych wskaźnikach wykorzystania miejsc parkingowych przypisanych umownie do konkretnego parkomatu, -prognozujące zapełnienie się skarbców parkomatów -informujące o bilansie doładowań i płatności dla działających w strefie kart, serwisowe -informujące o wszystkich zdarzeniach serwisowych odnotowanych przez parkomaty, -informujące o wszystkich zaistniałych alarmach oraz ich usunięciach odnotowanych przez parkomaty, -wyświetlające parkomaty, które nie połączyły się z CBDP -informujące o treści i dacie wysłanych SMS-ów, -informujące o wartości napięć akumulatorów Centralna baza Danych Parkomatów (CBDP)powinna umożliwiać zdalne indywidualne programowanie parkomatów z poziomu portalu internetowego w zakresie stawek opłat, okresów płatnych, ustawień kalendarzy dni świątecznych, progów sygnalizacji zapełnienia skarbca, niskiego napięcia akumulatora, kończącego się papieru. Ponadto CBDP powinna umożliwiać wysyłanie wiadomości tekstowych SMS na wskazane numery telefonów komórkowych, w określonych definiowanych porach dnia w przypadku wystąpienia awarii urządzeń wewnętrznych parkomatu tj.: drukarka, ucinacz, czytnik kart, kasa pośrednia, czytnik monet, modem w sytuacjach alarmowych typu: nieuprawnione otwarcie zamków oraz w sytuacjach ostrzegawczych tj. Kończący się papier, zapełniony skarbiec, zbyt niskie napięcie akumulatora..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.44.00 - Automaty do pobierania opłat .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł brutto. Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonany wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa, w rozdziale VII specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    instrukcję obsługi oraz oświadczenie, że parkomaty spełniają warunki określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2 pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.