Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Jasienica: remont dróg uszkodzonych podczas powodzi w czerwcu 2009r. na terenie Gminy Jasienica
Numer ogłoszenia: 311232 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasienica , ul. Międzyrzecka 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 033 8152451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dróg uszkodzonych podczas powodzi w czerwcu 2009r. na terenie Gminy Jasienica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. droga gminna Nr 490002S Myśliwska w sołectwie Jasienica - 580 mb zakres prac obejmuje: wykonanie przepustów pod zjazdami z rur stalowych fi 500 mm -30 mb; oczyszczenie nawierzchni drogowych i skropienie emulsja asfaltową - 1756,25 m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu 4 cm -1756,25 m2; umocnienie poboczy korą asfaltową gr. 10 cm - 961,6 m2; wykonanie przepustu z rur PCV z podwójną ścianką fi 500 mm - 18 mb; wykonanie przepustu fi 800 Wipro - 7,5mb. 2. droga gminna Nr 1301W Lipowa w sołectwie Międzyrzecze Górne - 130 mb zakres prac obejmuje: wykonanie studni zbiorczej fi 1000 z kratką ściekowa; wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PCV fi 400 mm -25 mb; podbudowy z kruszyw łamanych 40 cm - 30m2; oczyszczenie nawierzchni drogowej i skropienie emulsją asfaltową -661,6 m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu 4 cm -556,6 m2. 3. droga gminna Okrężna w sołectwie Międzyrzecze Górne -292 mb zakres prac obejmuje: wykonanie przepustu pod zjazdami z rury stalowej fi 400 mm -8mb; wykonanie poprzecznej kratki ściekowej z elementów betonowych z rusztem żeliwnym szer.25 cm - 6 mb; wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm - 964,40 m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu 5 cm -906 m2; utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 10 cm-164,4 m2. 4. droga gminna Nr 490290S Przełajowa w sołectwie Rudzica - 567 mb zakres prac obejmuje: odcinek 1: oczyszczenie nawierzchni drogowych i skropienie emulsją asfaltową - 899m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu - 899m2; utwardzenie poboczy - 175,8 m2; odcinek 2: wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych 15 cm -876,8 m2; skropienie nawierzchni emulsją asfaltową -932 m2; wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu 5 cm -932 m2 utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 10 cm-146,4 m2; oczyszczenie rowów i przepustów z wyprofilowaniem dna i skarp. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót załączonym do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem tzn. roboty polegające na budowie lub remoncie dróg. 2.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. 4.złożą wypełniony ręcznie czytelnie kosztorys ofertowy uproszczony na drukach dostarczonych przez Zamawiającego wraz ze SIWZ. 5.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oferta zawierające aktualne i wszystkie dokumenty wymienione niżej uznana zostanie za spełniającą wymagane warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający wymaga aby do oferty sporządzonej poprzez ręczne wypełnienie (długopisem) załączonego FORMULARZA Nr 1 wykonawca dołączył następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wypełniony ręcznie (długopisem) FORMULARZ Nr 3 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót (min. jedna), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. roboty polegające na budowie lub remoncie dróg), z podaniem nazwy i adresu zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (protokoły odbioru lub referencje), 3. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 4 - oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dysponował będzie osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane o specjalności niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia i przynależnymi do właściwej Izby Budowlanej. 5. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany kosztorys ofertowy uproszczony dostarczony wraz ze SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, zgodnie z pkt. 13. 8. wypełniony ręcznie (długopisem) i podpisany FORMULARZ Nr 5 - Tabela elementów scalonych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- Przebudowa drogi gminnej Nr 105077B w Downiewie
- Przebudowa ulicy Piłsudskiego nr 3121L w Krasnymstawie od km 0+387 (ul. Konopnickiej) do km 1+101 (ul. Graniczna) o dł. 0,714 km
- Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku starego młyna zlokalizowanego nad zalewem "Borki" w Radomiu na funkcję usługową (gastronomia) wraz z budową drogi pożarowej
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2010 S na odcinku Panoszów - granica powiatu
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.