Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Łódź: Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych
Numer ogłoszenia: 31119 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi , ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, faks 042 6641112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i piśmiennych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i piśmiennych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały biurowe i piśmienne spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w kolumnie nr 2 formularza oferty, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. W niektórych pozycjach formularza oferty przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, producentów i pochodzenia. Wskazania te mają charakter przykładowy, określają klasę i standard zamawianych wyrobów, a Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach składanie ofert równoważnych. 5. Zamawiający zastrzega, że cena oferty będzie służyć jedynie do porównania ofert. W umowie zostanie wpisana kwota, na którą w okresie trwania umowy zostanie zrealizowane niniejsze zamówienie. 6. Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w zakresie 30% jej wartości w terminie obowiązywania umowy. 7. Zamawiający w każdorazowym zamówieniu określi ilość i asortyment zamówienia, co będzie stanowić podstawę do określenia wynagrodzenia wykonawcy za dostawę transzy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupienia u Wykonawcy materiałów zgodnych z przedmiotem zamówienia, które nie zostały wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca sporządzając ofertę jest zobowiązany do wpisania w kolumnie nr 3 Załącznika Nr 1 do SIWZ danych umożliwiających identyfikację oferowanego produktu, w zależności od sposobu opisania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia: 1) w przypadku, gdy przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, producentów i pochodzenia należy: a) wpisać adnotację: taki sam jak w kolumnie nr 2, gdy wykonawca oferuje produkt przykładowo wskazany przez Zamawiającego w kolumnie nr 2, b) wpisać producenta, importera lub dystrybutora oferowanego artykułu oraz wszystkie parametry techniczne i jakościowe, które zawiera opis zamawianego artykułu w kolumnie nr 2 - gdy wykonawca oferuje produkt równoważny do wskazanego. UWAGA! W celu potwierdzenia równoważności, wykonawca musi załączyć do każdego proponowanego artykułu równoważnego jego opis w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy zawierający nazwę artykułu, producenta artykułu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu, ewentualnie numer katalogowy. Z załączonego dokumentu w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego, winno wynikać, iż zaproponowane artykuły równoważne są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych w odniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego. 2) w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie został opisany przez przykładowe wskazanie znaków towarowych, producentów i pochodzenia należy wpisać w kolumnie nr 3 formularza oferty producenta, importera lub dystrybutora oferowanego artykułu (ewentualnie markę artykułu jego symbol lub numer katalogowy). UWAGA! Wykonawca w ofercie powinien podać, które konkretnie artykuły proponuje za podaną cenę. Brak jednoznacznej identyfikacji nie pozwoli na ocenę, jakie artykuły zostały zaoferowane oraz czy te wyroby spełniają wymogi postawione w SIWZ. 10. Wszystkie oferowane artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 11. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone produkty na okres 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy. 12. W przypadku dostarczenia wyrobów wadliwych lub nie spełniających warunków zamówienia, Zamawiający złoży do wykonawcy stosowną reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. Po bezskutecznym upływie tego terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego a wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały biurowe na wolne od wad, zgodnie z warunkami zamówienia, w terminie 5 dni roboczych. 13. Nazwa dostarczonego towaru na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu oferty. Również cena towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza ofertowego. 14. Przedmiot dostawy zostanie dostarczony przez Wykonawcę na jego koszt do siedziby Zamawiającego w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 104 w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww.warunek określony jeżeli wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, bud. E, pok 130/131.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, Wydział Administracyjno-Gospodarczy, 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, bud. E, pok 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie częściowo współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz z budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.