Ogłoszenie z dnia 2016-09-21
Ogłoszenie nr 311068 - 2016 z dnia 2016-09-21 r.
Sosnowiec: Termomodernizacja budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu zlokalizowanego przy ul. Kaliskiej 7. Etap II - zadanie dodatkowe.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sosnowcu, krajowy numer identyfikacyjny
32218100000, ul.
ul. 1 Maja
19,
41200
Sosnowiec, państwo
, woj.
śląskie, tel.
322 966 266, faks
322 966 270, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu zlokalizowanego przy ul. Kaliskiej 7. Etap II - zadanie dodatkowe.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OG 3/35/1/2/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie dodatkowe - wartość robót dodatkowych stanowi 4,45% wartości zamówienia podstawowego a wykonanie zamówienia dodatkowego, którego nie można było wcześniej przewidzieć, stanowi gwarancję prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego. W zakres zamówienia wchodzi wymiana naświetli w oknach piwnicy budynku przy ul. Kaliskiej 7. Roboty nie ujęte w projekcje, po wykonaniu odkopów stwierdzono bardzo zły stan techniczny posiadanych naświetli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45321000-3,
45450000-6,
45410000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016r. poz. 1020), na podstawie której uchylony został przepis art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, do umów w sprawach zamówień publicznych zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. (co nastąpiło z dniem 28 lipca 2016r.) stosuje się przepisy dotychczasowe. Stosownie do art. 19 ust. 3 pkt 2a) cyt. ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. dopuszczalne są zmiany umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych przed dniem wejścia w życie tej ustawy lub zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie tej ustawy - w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W przedmiotowym przypadku, gdzie wartość robót dodatkowych stanowi 4,45% wartości zamówienia podstawowego i gdzie wykonanie zamówienia dodatkowego, którego nie można było wcześniej przewidzieć, stanowi gwarancję prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, a oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia kosztów znacznie przekraczających koszt realizacji zamówienia dodatkowego, nastąpiło spełnienie wszystkich wymienionych powyżej przesłanek udzielenia zamówienia dodatkowego, co uzasadnia zlecenie Wykonawcy wykonania robót dodatkowych na podstawie § 11 umowy numer OG 3/35/1/28/06/16 z dnia 28 czerwca 2016r. na wykonanie zadania podstawowego, gdzie przewidziano możliwość realizacji zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy z zastosowaniem cen jednostkowych na poziomie wynikającym z kosztorysu szczegółowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28455.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 35000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZWR
na podstawie art. 67 ust.1 p.5
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016r. poz. 1020), na podstawie której uchylony został przepis art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, do umów w sprawach zamówień publicznych zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. (co nastąpiło z dniem 28 lipca 2016r.) stosuje się przepisy dotychczasowe. Stosownie do art. 19 ust. 3 pkt 2a) cyt. ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. dopuszczalne są zmiany umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych przed dniem wejścia w życie tej ustawy lub zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie tej ustawy - w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
- z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub
- wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
W przedmiotowym przypadku, gdzie wartość robót dodatkowych stanowi 4,45% wartości zamówienia podstawowego i gdzie wykonanie zamówienia dodatkowego, którego nie można było wcześniej przewidzieć, stanowi gwarancję prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, a oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia kosztów znacznie przekraczających koszt realizacji zamówienia dodatkowego, nastąpiło spełnienie wszystkich wymienionych powyżej przesłanek udzielenia zamówienia dodatkowego, co uzasadnia zlecenie Wykonawcy wykonania robót dodatkowych na podstawie § 11 umowy numer OG 3/35/1/28/06/16 z dnia 28 czerwca 2016r. na wykonanie zadania podstawowego, gdzie przewidziano możliwość realizacji zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy z zastosowaniem cen jednostkowych na poziomie wynikającym z kosztorysu szczegółowego.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sosnowiec
- Dostawa defibrylatorów AED półautomatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy dwóch używanych samochodów 7-osobowych z zabudową kontenerową typu furgon oraz dwóch używanych samochodów osobowych kombi.
- "Budowa farmy fotowoltaicznej na terenie zrekultywowanego składowiska odpadów w Sosnowcu przy ul. Grenadierów 21".
- Dostawa aparatów USG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





