eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecModernizacja szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej w jednostce ewidencyjnej miasto Sosnowiec - etap I inwentaryzacja i projekt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-29

Sosnowiec: Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej w jednostce ewidencyjnej miasto Sosnowiec - etap I inwentaryzacja i projekt
Numer ogłoszenia: 310982 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej w jednostce ewidencyjnej miasto Sosnowiec - etap I inwentaryzacja i projekt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania modernizacji szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej w jednostce ewidencyjnej miasto Sosnowiec. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dot. wykonania zamówienia określają Warunki techniczne modernizacji szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnej miasto Sosnowiec etap I inwentaryzacja i projekt, stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Pobranie danych z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Sosnowcu oraz ich analiza. 3.2. Inwentaryzację punktów szczegółowej i podstawowej poziomej osnowy geodezyjnej w zakresie opracowania. 3.3. Inwentaryzację punktów szczegółowej i podstawowej wysokościowej osnowy geodezyjnej w zakresie opracowania. 3.4.Opracowanie projektu szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej i wysokościowej oraz jego zatwierdzenie. 3.5. Aktualizację bazy danych szczegółowej osnowy poziomej oraz osnowy wysokościowej, prowadzonej w programie V-Biuro systemu V-SYSTEM..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował co najmniej: dwa odrębne zamówienia (zlecenia) polegające na wykonaniu aktualizacji geodezyjnej szczegółowej osnowy wysokościowej i poziomej w pełnym cyklu realizacji, tj. inwentaryzacja, projekt z zatwierdzeniem, stabilizacja, pomiar, wyrównanie sieci, obliczanie współrzędnych i wysokości punktów na obszarze minimum 5 000ha. Wykazane zadania muszą obejmować prace wykonane na obszarach objętych eksploatacją górniczą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dysponowanie przez wykonawcę narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia. Warunek w zakresie potencjału technicznego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie urządzeń pomiarowych takich jak: - tachimetry elektroniczne, - niwelatory techniczne, samopoziomujące z automatyczną rejestracją obserwacji - stacje GPS,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie oraz uprawnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: co najmniej trzema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne ((Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

DOKUMENT OKREŚLAJĄCY STATUS PRAWNY WYKONAWCY. Zamawiający wymaga, aby wykonawca do oferty dołączył dokument określający status prawny wykonawcy, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty: np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagany dokument można złożyć w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa powyżej to należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany: a) podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenia podwykonawcom innej części prac niż wskazane w ofercie wykonawcy; - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie Strony. b) realizacji przedmiotu zamówienia: -gdy wynika to ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; -w tym inne niemożliwe do przewidzenia na etapie przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nie wykraczające poza przedmiot zamówienia (treść oferty). c)zmiany wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie przewiduje przez okres obowiązywania umowy zmian w zakresie wynagrodzenia wykonawcy, z wyjątkiem przypadku, jeżeli w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Strony podpiszą aneks do umowy aktualizujący wynagrodzenie wykonawcy. W tym przypadku niezmienne pozostanie wynagrodzenie netto wykonawcy, zaś wartość podatku VAT będzie dostosowywana do obowiązujących przepisów (wartość wynagrodzenia brutto zostanie zmieniona z zastosowaniem odpowiedniej stawki podatku VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Geodezji i Kartografii, Aleja Zwycięstwa 20, III piętro, pokój 402.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Geodezji i Kartografii, Aleja Zwycięstwa 20, III piętro, pokój 402.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.