eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerwinBudowa dwóch placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Piskach i przy Szkole Podstawowej w Czerwinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Czerwin: Budowa dwóch placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Piskach i przy Szkole Podstawowej w Czerwinie
Numer ogłoszenia: 310946 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130579 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwin, Plac Tysiąclecia 1, 07-407 Czerwin, woj. mazowieckie, tel. 29 7614593, faks 29 7619217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Piskach i przy Szkole Podstawowej w Czerwinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Czerwinie i przy Szkole Podstawowej w Piskach. Zadnie realizowane będzie w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła, ustanowionego na podstawie art. 90u ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. Z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, ze zm.). Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (przedmiary robót mają charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty, Zamawiający zaleca potencjalnym wykonawcom dokonanie wizji w terenie w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 1. udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót; 2. wykonanie i zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania; 3. utworzenia placu zabaw zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących, szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915 ze zm.), w szczególności w zakresie; - sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na szkolnych placach zabaw- tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane oraz; - wymiarów i rodzaju nawierzchni, na której zostanie ten sprzęt zainstalowany; - wykonanie powierzchni i nawierzchni placów zabaw, jej kolorów ww. szkołach zgodnie z wytycznymi; 4. zamontowane na wszystkich urządzeniach placu zabaw tabliczki znamionowe z danymi o producencie, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenia zostały wykonane; 5. przedstawienie Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót kartę gwarancyjną do akceptacji, która będzie zawierać warunki oraz zakres gwarancji zgodne z warunkami umownymi (urządzenia, nawierzchnia, wykonanie); 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 7. każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji projektanta, który wykonał dokumentację oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę; 8. na dzień podpisania umowy przedstawić kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie oszacowania wartości zamówienia. Stanowić on będzie podstawę do rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w przypadku odstąpienia którejś ze stron od umowy. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym; 9. wykonania na własny koszt wytyczenia placu zabaw, oraz obsługi geodezyjnej; 10. wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; 11. przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; 12. dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; 13. odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; 14. odwiezienie urobku z robót ziemnych na miejsce wskazane przez Zamawiającego; 15. zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; 16. zapewnienie normalnego funkcjonowania istniejącej szkoły tym samym odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy; 17. zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; 18. użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia symbole firm, ich znaki towarowe, zdjęcia i wizualizacje należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów oraz propozycje projektanta. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych dokumentacją projektową parametrów. Dopuszcza się rozwiązania równoważne z opisywanymi w dokumentacji technicznej przy zachowaniu nie gorszych niż opisane w dokumentacji parametrów technicznych materiałów i technologii wykonania robót. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późń. zm.), że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; 19. zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; 20. prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 21. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Czerwinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIOR Sp. z o.o., ul. Robotnicza 13, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290971,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184256,95

  • Oferta z najniższą ceną: 184256,95 / Oferta z najwyższą ceną: 242077,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Piskach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIOR Sp. z o.o., ul. Robotnicza 13, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290971,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104766,34

  • Oferta z najniższą ceną: 104766,34 / Oferta z najwyższą ceną: 142640,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.