eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › dostawa przenośnego mikroprocesorowego testera zabezpieczeń oraz programatora uniwersalnego dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-29

POZYCJA 31091

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: dostawa przenośnego mikroprocesorowego testera zabezpieczeń oraz programatora uniwersalnego dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Śląska, do kontaktów: Anna Krompiec Anna.Krompiec@polsl.pl, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, Anna Krompiec, ul. Konarskiego 18 pok. 509, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32) 237 13 34; 237 13 35, fax (32) 237 26 60; 237 13 34, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, Anna Krompiec, ul. Konarskiego 18 pok.509, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32) 237 13 34; 237 13 35, fax (32) 237 26 60; 237 13 34, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, Anna Krompiec, ul. Konarskiego 18 pok.510, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32) 237 13 34; 237 13 35, fax (32) 237 26 60; 237 13 34, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przenośnego mikroprocesorowego testera zabezpieczeń oraz programatora uniwersalnego dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów obejmująca 2 zadania: ZADANIE 1 - przenośny mikroprocesorowy tester zabezpieczeń (termin realizacji 6 tygodni (42 dni)od dnia podpisania umowy) ZADANIE 2- programator uniwersalny (termin realizacji 4 tygodnie (28 dni)od dnia podpisania umowy). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZADANIE 1 - Instytut Elektroenergetyki i Sterowania Układów, 44-100 Gliwice, ul.Krzywoustego 2 ZADANIE 2 - Instytut Metrologii i Automatyki Elektrotechnicznej 44-100 Gliwice, ul.Akademicka 10. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Oryginalny kod CPV: 33.25.24.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia dotyczy dostawy przyrządów w podziale na dwa zadania i nie przekracza 60 000 Euro. Łączna wartość zakupów przyrządów przewidzianych w ciągu 2005 r. przekracza 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 2 200 zł (w podziale na 2 zadania). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z 9.02.2004 r. z późn. zmianami), spełniają wymagania art.22 ust.1 ww.ustawy, przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełnią inne warunki określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (określające zakres działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1, 3, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części pkt 6 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 66 - 63613 z dnia 05.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OZ/D/78/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.07.2005, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Politechniki Śląskiej w godz. 9.30 do 13.30 lub za zaliczeniem pocztowym (+koszty przesyłki). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: członkowie komisji przetargowej oraz inne osoby zainteresowane (w szczególności wykonawcy składający oferty i bezpośredni zamawiający). 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.07.2005, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych , pok.510, Politechnika Śląska, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Data wysłania ogłoszenia 22/06/2005. 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 1 - przenośny mikroprocesorowy tester zabezpieczeń. 3) Zakres lub wartość: Dostawa przenośnego mikroprocesorowego testera zabezpieczeń dla Instytutu Elektroenergetyki i Sterowania Układów Wydziału Elektrycznego w terminie do 6 tygodni (42 dni) od dnia podpisania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 2 - programator uniwersalny. 3) Zakres lub wartość: Dostawa programatora uniwersalnego z wyposażeniem dodatkowym w postaci adaptera dla Instytutu Metrologii i Automatyki Elektrotechnicznej Wydziału Elektrycznego w terminie do 4 tygodni (28 dni)od dnia podpisania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.