eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Przetarg nieograniczony naPrzebudowa dróg powiatowych ul. Gajewskich, Wschowska, Drzymały w Wolsztynie oraz ul. Poznańska w Karpicku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Wolsztyn: Przetarg nieograniczony na: Przebudowa dróg powiatowych ul. Gajewskich, Wschowska, Drzymały w Wolsztynie oraz ul. Poznańska w Karpicku
Numer ogłoszenia: 310919 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wolsztynie , ul. 5 Stycznia 5, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 3845643, faks 068 3843538.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: Przebudowa dróg powiatowych ul. Gajewskich, Wschowska, Drzymały w Wolsztynie oraz ul. Poznańska w Karpicku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. BRANŻA DROGOWA 1. Podstawowe parametry obiektu: Przebudowa dróg powiatowych ma być wykonana na odcinku: 1.Ulica Gajewskich - od km 0+000 do km 0+715 2.Ulica Wschowska - od km 0+000 do km 0+218 3.Ulica Drzymały od km 0+000 do km 0+858 4.Ulica Poznańska od km 0+000 do km 1+315 5.Remont nawierzchni ronda w ciągu ulic Wschowskiej i Drzymały. 2. Zakres robót: W ramach planowanych robót zostaną wykonane następujące prace: 1.Roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy - roboty pomiarowe; roboty rozbiórkowe, wycinka drzew. 2.Roboty ziemne - roboty wykonywane koparkami. 3.Ława betonowa pod ścieki i krawężniki. 4.Wykonanie ścieku ulicznego z kostki brukowej gr. 8 cm. 5.Ustawienie krawężników betonowych. 6.Wykonanie chodników i ciągów pieszo - rowerowych z kostki betonowej. 7.Budowa zatok autobusowych i postojowych. 8.Wykonanie kanalizacji deszczowej 9.Podbudowa - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; wykonanie podbudowy betonowej; 10.Nawierzchnia - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni; mechaniczne skropienie podbudowy asfaltem; mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej. 11.Roboty wykończeniowe - regulacja pionowa włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych, regulacja pionowa kratek ściekowych, wymiana znaków pionowych, wykonanie oznakowania poziomego. 12.Inne roboty towarzyszące. Zakres robót szczegółowo opisany jest w Przedmiarze robót i w Rozdziale V SIWZ Kosztorys ofertowy, w Specyfikacjach technicznych oraz w Projekcie budowlanym. UWAGA! Materiały pochodzące z rozbiórki (drewno z wycinki, beton - gruz, płytki chodnikowe, krawężniki, destrukt, włazy, studzienki ściekowe, znaki itp.) są własnością Zamawiającego. Miejsce składowania zostanie wskazane Wykonawcy w trakcie wykonywania robót. Materiały sztukowe należy spaletować. II. BRANŻA WODOCIĄGOWA I KANALIZACYJNA 1. W ramach wykonywania inwestycji Przebudowa dróg powiatowych ul. Gajewskich, Wschowska, Drzymały w Wolsztynie oraz ul. Poznańska w Karpicku Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Wolsztynie upoważniło Zarząd Powiatu Wolsztyńskiego do wyłonienia wykonawcy na wykonanie prac związanych z wymianą sieci wodociągowej i budową sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie opisanym poniżej. Postępowanie przetargowe jest więc wspólne dla branży drogowej i dla branży wodno-kanalizacyjnej. 2. Zakres robót : Dla sieci wodociągowej w ul. Gajewskich : -Wymiana sieci wodociągowej na odcinku Hp1 do Wistn. -Wymiana sieci wodociągowej na odcinku W12 wzdłuż ul. R. Kocha do budynku nr 1 ( ok. 60 mb ) -Wymiana na odcinku Wistn. wzdłuż ul. Lipowej ( ok. 40 mb ) -W miejscu włączeń przyłącz czy o średnicy 63 mm należy zamontować trójniki z zasuwą Dn 50 -Zadanie nie obejmuje wymiany przyłączy wodociągowych Dla sieci wodociągowej w ul. Drzymały: -Wymiana sieci wodociągowej na odcinku Hp9 - W25 -W miejscu włączeń przyłącz czy o średnicy 63 mm należy zamontować trójniki z zasuwą Dn 50 -Zadanie nie obejmuje wymiany przyłączy wodociągowych Dla sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Drzymały: -Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od Sistn. do S34 -Wykonanie przykanalików na w/w odcinku Dla sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Poznańskiej w Karpicku: -Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od S72 do S65 oraz odcinek od S65 do granicy z działką nr 432/7 ( ok. 7 mb ) -Wykonanie przykanalików na w/w odcinku Dla sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Gajewskich i Wschowskiej: -Wymiana włazów kanalizacji sanitarnej - szt. 25 Zakres robót szczegółowo opisany jest w Przedmiarze robót i w Rozdziale V SIWZ Kosztorys ofertowy, w Specyfikacjach technicznych oraz w Projekcie budowlanym. 3. Wykonawca sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej będzie zobowiązany do uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz zezwolenia na umieszczenie urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi od zarządcy dróg powiatowych. 4. Nadzór nad zakresem robót związanych z siecią wodociągową i siecią kanalizacji sanitarnej będzie prowadziło Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Wolsztynie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające. W/w roboty nie mogą przekroczyć łącznie 50% zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia na w/w roboty zostanie poprzedzone negocjacjami i podpisaniem dodatkowej umowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 130 000,00 zł ( słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych zero groszy) Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami), Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO O/Wolsztyn Nr 88 1020 4144 0000 6302 0007 2124 Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu składania ofert tj. do dnia 18.11.2010 r. godz. 09:15 . Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadium wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie; 1.Po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, 2.Po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 3.Upłynął termin związania ofertą. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca wycofa się z przetargu, zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po pisemnym zawiadomieniu o wycofaniu się z zastrzeżeniem ust 4a ustawy. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych - wykonane minimum trzy zadania polegające na przebudowie dróg (ulic) o nawierzchni bitumicznej o długości 3,1 km i powierzchni ok. 24000,0 m2, minimum trzy zadania polegające na budowie kanalizacji deszczowej (sanitarnej) o długości 1900 mb, minimum trzy zadania polegające na budowie chodników, ścieżek rowerowych lub dróg z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni ok. 12 000,0 m2 (zadania mogą się sumować) - odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wyłącznie w formie referencji potwierdzających zakres i jakość wykonanych robót) - wg załącznika nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym: - koparko-spycharką kołową - min. 2 sztuki, koparką kołową - min. 2 szt., frezarką do nawierzchni bitumicznych - min. szt. 1, walcem statycznym samojezdnym o tonażu min. 10 t. - min 2 szt., walcem ogumionym min. 1 szt., układarką mas bitumicznych, zagęszczarkami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń opisanych wyżej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać właściwie wykwalifikowany personel do zatrudnienia na niżej wymienionych stanowiskach: a)kierownik budowy- wymagane: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - min. 1 osoba, b)kierownik budowy- wymagane: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego SWtarostwo Powiatowe w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 5 pokój 75..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 09:15, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Wolsztynie, ul. 5 Stycznia 5 pokój 34 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Działanie 2.2 Poprawa dostępności do regionalnego i ponadregionalnego układu drogowego (drogi wojewódzkie w miastach na prawach powiatu, powiatowe i gminne) - konkurs nr 07/II/2010..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.