eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IstebnaDostawa leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Istebna: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 310919 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej , Istebna 500, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8575600, 8575606, faks 033 8575630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa leków dla potrzeb Apteki Zakładowej w Wojewódzkim Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy leków według zamówień składanych przez pracownika Apteki zgodnie z asortymentem stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Leki będące przedmiotem dostawy muszą spełniać wymogi określone przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza skąpania ofert wariantowych lub alternatywnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wycofania niektórych pozycji i wprowadzenia innych nowo wprowadzonych na rynek, na co Wykonawca wyraża zgodę. W przypadku leków, które zostały wycofane z produkcji to przy wyliczeniu należy podać wartość 0. Zamawiający wymaga stałości cen jednostkowych dla leków o cenach umownych przez okres 24 miesięcy tj. przez cały okres realizacji umowy, natomiast dla leków o cenach urzędowych - zgodnie ze zmianami ogłoszonymi przez Ministra Finansów, przy zachowaniu poziomu rabatu (upustu) określonego w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych zamawianych towarów wg następujących zasad: - Zamawiający może zmniejszyć ilości wymienione w załączniku do umowy bez skutków prawnych obciążających Zamawiającego - Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zwiększenia zakupu o 20% za cenę określoną w formularzu asortymentowym. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Sprzedającemu żadne roszczenia. W przypadku ustania produkcji lub wygaśnięcia rejestracji danego leku w czsie trwania umowy, Wykonawca zaproponuje odpowiednik zgodny co do dawki, postaci leku, ceny i pozostałych parametrów. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien posiadać stosowne świadectwa Rejestracji dopuszczające do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP i Unii Europejskiej. Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: - artykuły muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; - artykuły muszą mieć umieszczony znak CE na opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na artykule lub jego opakowaniu gwarantującym sterylność, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny- dotyczy artykułów, dla których znak ten jest wymagany, - termin ważności dostarczonych leków musi wynosić minimum 2 lata od daty dostarczenia, - dostawy na koszt dostawcy loco Apteka WCP Kubalonka w Istebnej w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, - dostawa zamówionego towaru następować będzie w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt.) Jeżeli zachodzi potrzeba pilnej dostawy tzw. leku ratującego życie- dostawa w tym samym dniu. Termin płatności: 30 dni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. b. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 oraz wypełniony formularz asortymentowo-cenowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy jak załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ. c) Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. d) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz podpisywania dokumentów przetargowych tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. g) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 pkt. 9, ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. h) Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. i) Pełnomocnictwo - Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): a) Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji- wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów- winno być dołączone do oferty, b) Oferta powinna być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika, c) Ustanowiony pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej 43-470 Istebna 500.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzkie Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej 43-470 Istebna 500 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.