eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › OPRACOWANIE PROJEKTÓW KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DLA GMIN CZARNA DĄBRÓWKA, LIPNICA, MIASTKO (OBSZAR WIEJSKI), PARCHOWO, STUDZIENICE I TRZEBIELINO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-09

Bytów: OPRACOWANIE PROJEKTÓW KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DLA GMIN CZARNA DĄBRÓWKA, LIPNICA, MIASTKO (OBSZAR WIEJSKI), PARCHOWO, STUDZIENICE I TRZEBIELINO
Numer ogłoszenia: 310872 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bytowski , Ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 80 00, faks 059 822 80 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTÓW KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DLA GMIN CZARNA DĄBRÓWKA, LIPNICA, MIASTKO (OBSZAR WIEJSKI), PARCHOWO, STUDZIENICE I TRZEBIELINO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje OPRACOWANIE PROJEKTÓW KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DLA GMIN CZARNA DĄBRÓWKA, LIPNICA, MIASTKO (OBSZAR WIEJSKI), PARCHOWO, STUDZIENICE I TRZEBIELINO. Zamawiający przewiduje etapowanie (podział na 2 etapy) każdej części zamówienia. Zakresy etapów ujęto w pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonanie ETAPU 1 poszczególnych części ustalone zostaje na 30 dni od dnia zawarcia umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn: a) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) przedstawią aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: a) przedstawią wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj.: przedstawią wykaz co najmniej czterech osób (w tym kierownika roboty i 3 wykonawców prac) uczestniczących w wykonaniu zamówienia; kierownik roboty musi posiadać przewidziane przepisami prawa uprawnienia do samodzielnego wykonywania prac z zakresu geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, a także rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; b) przedstawią wykaz zrealizowanych co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzonych przez właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że co najmniej 3 projekty modernizacji zostały uzgodnione przez wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz zatwierdzone przez starostę, oraz załączą kopie dokumentów potwierdzających wykonane usługi. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. przedstawią wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj.: przedstawią wykaz co najmniej czterech osób (w tym kierownika roboty i 3 wykonawców prac) uczestniczących w wykonaniu zamówienia; kierownik roboty musi posiadać przewidziane przepisami prawa uprawnienia do samodzielnego wykonywania prac z zakresu geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, a także rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień. 6. przedstawią wykaz zrealizowanych co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzonych przez właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że co najmniej 3 projekty modernizacji zostały uzgodnione przez wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz zatwierdzone przez starostę, oraz załączą kopie dokumentów potwierdzających wykonane usługi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatbytowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ul. Wolności 3, 77-100 Bytów, pok. 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 17.09.2009 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe, ul. 1 Maja 15, 77-100 Bytów - sekretariat (pok. nr 16).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - GMINA CZARNA DĄBRÓWKA Powierzchnia ewidencyjna - 29780,5673 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 27 Ilość działek ewidencyjnych - 7706.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GMINA LIPNICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - GMINA LIPNICA Powierzchnia ewidencyjna - 30780,60 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 16 Ilość działek ewidencyjnych - 9779.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GMINA MIASTKO (OBSZAR WIEJSKI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - GMINA MIASTKO (OBSZAR WIEJSKI) Powierzchnia ewidencyjna - 46092,0159 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 33 Ilość działek ewidencyjnych - 10786.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GMINA PARCHOWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - GMINA PARCHOWO Powierzchnia ewidencyjna - 13074,9629 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 11 Ilość działek ewidencyjnych - 4721.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GMINA STUDZIENICE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - GMINA STUDZIENICE Powierzchnia ewidencyjna - 17594,9854 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 12 Ilość działek ewidencyjnych - 5484.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GMINA TRZEBIELINO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - GMINA TRZEBIELINO Powierzchnia ewidencyjna - 22508,6927 ha Ilość obrębów ewidencyjnych - 11 Ilość działek ewidencyjnych - 4360.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.