eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDoposażenie Mobilnego Centrum Monitoringu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Warszawa: Doposażenie Mobilnego Centrum Monitoringu
Numer ogłoszenia: 310853 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281739 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Mobilnego Centrum Monitoringu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Mobilnego Centrum Monitoringu. 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, m.in. do: a)wykonania i dostarczenia w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania Umowy szczegółowego projektu zabudowy (w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD/DVD) wraz z opisem rozwiązań konstrukcyjnych i funkcjonalnych systemu monitoringu, zgodnie z jego przeznaczeniem, b)dostarczenia sprzętu i oprogramowania do miejsca wskazanego przez Zamawiającegooraz zainstalowania go zgodnie z projektem, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2 a), przy zapewnieniu narzędzi i materiałów niezbędnych do jego montażu, c)uruchomienia systemu, d)zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla 8 osób w miejscu zainstalowania sprzętu w Warszawie. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch turach 4 osobowych, w ciągu 2 dni roboczych i trwać będzie 8 h (każdego dnia). Na potwierdzenie odbycia szkolenia Wykonawca wystawi dla każdego uczestnika dokument potwierdzający jego odbycie. 3.Wykonawca na dostarczone w ramach umowy oprogramowanie udzieli Zamawiającemu licencji na czas nieokreślony, bez możliwości jej wypowiedzenia. Warunki korzystania z oprogramowania nie mogą być gorsze niż warunki określone przez producenta oprogramowania. 4.Zamawiający wymaga aby dostarczony w ramach realizacji zamówienia sprzęt: a)był fabrycznie nowy, zgodny co do wymagań użytkowo - funkcjonalnych i parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego, b)był wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodne z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach producenta, w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wpływem czynników zewnętrznych, c)posiadał najnowszą na dzień składania ofert wersję oprogramowania na oferowany system monitoringu, d)był oznaczony znakiem CE - dotyczy sprzętu wyłonionego z opisu przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić: a)minimum 36 miesięcznej rękojmi na zainstalowany system monitoringu oraz sprzęt, b)minimum 36 miesięcy gwarancji - na sprzęt i oprogramowanie, c)minimum 36 miesięcy gwarancji - na wykonaną w ramach umowy usługę montażu - liczony od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. Nr sprawy - WZP-1878/10/72/Ł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYMETRA Wojciech Wielogórski, ul. Kilińskiego 16, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143442,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153442,62

  • Oferta z najniższą ceną: 153442,62 / Oferta z najwyższą ceną: 303659,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.