To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Lębork: BUDOWA ULICY SPÓŁDZIELCZEJ W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 310820 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115491 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY SPÓŁDZIELCZEJ W LĘBORKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Spółdzielczej w Lęborku (od ul. Sucharskiego do ul. Maczka) - długość ulicy ok. 175 m, szer. 5,00 m, jezdnia asfaltowa, kanalizacja deszczowa o długości ok. 115m, 4 wpusty uliczne, podłączenie do istniejącego systemu kanalizacyjnego (inwestycja nie obejmuje budowy chodników i zjazdów). 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1 dokumentacją projektową opracowaną przez Usługi Inwestycyjne KNITTER - Załącznik nr 7 do SIWZ (dokumentacja geotechniczna, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Projekt stałej organizacji ruchu, SST, Przedmiary robót) 2.2 decyzją pozwolenia na budowę nr 148/13 z dnia 18.04.2013 (Załącznik nr 8 do SIWZ) 2.3 zapisami niniejszej SIWZ 2.4 wyłącza się z zamówienia budowę chodników i zjazdów. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1 geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie 3.2 ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) 3.3 wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) 3.4 opracowanie i wprowadzenie w życie projektu tymczasowej organizacji ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji wzdłuż ulicy przed i po godzinach prowadzenia prac oraz w dni wolne od pracy) 3.5 organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, 3.6 usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.7 realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, 3.8 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.9 dostosowanie istniejących dojazdów, dojść do bram, wjazdów itp. do niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia 3.10 przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego (w terminie 2 tygodni od dnia zakończenia robót) 3.11 przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej 3.12 zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem 3.13 regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych, 4. Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 4.1 w związku z tym, że chodniki i zjazdy nie są przedmiotem zamówienia należy wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej ukształtowanie pasa o szerokości 1,5 m wzdłuż krawężników gruntem rodzimym (lub pochodzącym z rozbiórki nawierzchni istniejącej) do wysokości krawężnika i do poziomu wejść i wjazdów na posesje. 4.2 miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 5 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 4.3 płyty betonowe typu jumbo znajdujące się w istniejącej nawierzchni należy rozebrać. Płyty nadające się do ponownego wbudowania (nieuszkodzone) należy złożyć na terenie budowy do dyspozycji Zamawiającego. Płyty uszkodzone stanowią gruz do utylizacji przez Wykonawcę. 4.4 od strony rowu melioracyjnego w miejsce pasa zieleni zgodnie z dokumentacją projektową należy wykonać pas szerokości min. 0,5m i gr. min. 15cm (po zagęszczeniu) ze żwiru pochodzącego z rozbiórki nawierzchni istniejącej. 4.5 zamiast krawężników najazdowych zastosowanych w najeździe na skrzyżowanie wyniesione (zgodnie z dokumentacją projektową) należy zastosować oporniki betonowe o wymiarach 12x25x100 cm 4.6 Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji. 4.7 Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 4.8 Wymagany termin gwarancji wynosi pięć lat od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się dokonanie dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 6. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7. 7.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 1 do Projektu umowy, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 7.2 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 7.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie opracowanych dokumentacji oraz prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-DRÓG GDAŃSK sp. z o.o., ul. Sandomierska 35, 80-051 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364239,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 225024,86
Oferta z najniższą ceną: 225024,86 / Oferta z najwyższą ceną: 225632,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku
- Utrzymanie i rozwój podmiotów ochrony ludności i organizacji pozarządowych, w tym krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego, Państwowego Ratownictwa Medycznego i jednostek ochrony przeciwpożarowej"
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap II)
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





