To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-29
Kuźnia Raciborska: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000 zł. (dwa miliony sto tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
Numer ogłoszenia: 310792 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202170 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuźnia Raciborska, ul. Słowackiego 4, 47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, tel. 032 4191224, faks 032 4191432.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000 zł. (dwa miliony sto tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych, jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 100 000 zł. (dwa miliony sto tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy. - Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco. - Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie przepisu art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe. (tekst jednolity w Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 16 z późniejszymi zmianami). - Uruchomienie kredytu nastąpi w 2010 roku w czterech transzach: I transza - 800 000 zł na następny dzień roboczy po podpisaniu umowy kredytowej. Następne transze będą wypłacane na pisemny wniosek do dwóch dni roboczych od dnia złożenia pisemnego wniosku. - Spłata kapitału kredytu następować będzie w terminach i kwotach wynikających z tabeli zawartej w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. - Oprocentowanie kredytu będzie się zmieniać miesięcznie uwzględniając zmianę stawki WIBOR 1M na rynku międzybankowym. - Dla ustalenia wartości stopy procentowej kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M liczoną jako średnia miesięczna stawka WIBOR 1M z ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc kalendarzowy. Ostatecznie o wysokości oprocentowania uruchomionego kredytu bę-dzie decydować ustalona w danym miesiącu kalendarzowym wartość stawki WIBOR 1M powiększona o zaoferowaną w przetargu stałą marżę Wykonawcy. - Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, a ich spłata dokonywana będzie w terminie do 1 dnia miesiąca następnego po zakończeniu miesiąca kalendarzowego. - Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek. Odsetki naliczane będą z zastosowaniem następującej formuły: O = N x ( R + M ) x D / (365 x 100 ) : gdzie O - odsetki, N - pozostała do spłaty kwota kredytu, R- stopa bazowa oprocentowania (WIBOR 1M), M - marża Wykonawcy, D - liczba dni okresu odsetkowego. - Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy kredytowej. - Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kredytu w całości bez konieczności zapłaty z tego tytułu odsetek i innych obciążeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ING Bank Śląski S.A. Oddział w Rybniku, ul. Wieniawskiego 3, 44-201 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 625102,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 486878,66
Oferta z najniższą ceną: 486878,66 / Oferta z najwyższą ceną: 493428,59
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.