eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Przebudowa dachu na Środowiskowym Domu Samopomocy w Lesku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Lesko: Przebudowa dachu na Środowiskowym Domu Samopomocy w Lesku
Numer ogłoszenia: 310789 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesko , ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4698001, 4698158, faks 0-13 4696458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu na Środowiskowym Domu Samopomocy w Lesku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dachu Środowiskowego Domu Samopomocy w Lesku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórka pokrycia z papy - 720 m2, b) rozebranie płyt dachowych żelbetonowych - 57,6 m3 c) wykonanie kominów wolnostojących - 50,38 m3 d) wykonanie konstrukcji dachowej z tarcicy impregnowanej - 46,29 m3 e) wykonanie ścian z pustaków ściennych ceramicznych typu max/220 gr. 29 cm - 69,85 m2 f) wykonanie wieńców, słupów, belek żelbetowych - 12,36 m3 g) wykonanie izolacji poziomych z wełny mineralnej gr. 20 cm - 645 m2 h) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z foli paroszczelnej oraz ślepej podłogi - 720 m2 i) izolacje pionowe z wełny mineralnej gr. 15 cm - 163,8 m2 j) deskowanie, łacenie połaci dachowych oraz pokrycie blachodachówką - 1050 m2 k) montaż okien dachowych - 10 kpl l) montaż wyłazów dachowych - 2 kpl m) montaż systemu rynnowego n) wykonanie rusztu pod podbitkę i podbitki z listw drewnianych - 190 m2 o) wstawienie okien z PCV - 11 m2 p) wykonanie tynków kat. III - 80 m2 q) docieplenie elewacji płytami styropianowymi gr 10 cm - 80 m2 r) wykonanie słupów żelbetowych - 0,26 m3 s) wymurowanie słupów z cegieł budowlanych klinkierowych - 5 m t) montaż instalacji odgromowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.21.52.22 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający łącznie niżej wymienione warunki: 1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Zatrudniają, co najmniej jednego pracownika z uprawnieniami do kierowania budową i robotami objętymi zamówieniem. 3. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszego projektu oraz odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (W zestawieniu należy ująć wyłącznie prace o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia) 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia 4. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. 5. Propozycje zlecenia robót podwykonawcom W załączniku należy określić, jakie prace zostaną zlecone podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców należy dołączyć oświadczenie, że wszystkie prace zostaną wykonane samodzielnie. 6. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. (Dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w stosunku do wymienionych w wykazie osób, które będą wykonywać zamówienie; należy również dołączyć dokument potwierdzający członkostwo w Izbie Zawodowej) 7. Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. (Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dokument winien zawierać określenie osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesko.home.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Lesku ul. 3 Maja 2 38-600 Lesko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Lesku ul. 3 Maja 2 38-600 Lesko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.