eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówUsługi ochrony osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-22

Mikołów: Usługi ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 31070 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 476988 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 12/14, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2262705, faks 032 2262705.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi ochrony osób i mienia sprawowane przez pracowników ochrony, o których mowa w art. 2 pkt 6) ustawy o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 05.145.1221 z późn zm.), kod CPV 79710000-4 usługi ochroniarskie: A. Posterunek nr 1: całodobowa ochrona świadczona jednoosobowo z wykorzystaniem systemu monitoringu pożaru, systemów alarmowych serwerowni, systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji napadu, zabezpieczenie ruchu interesantów przez wejście do budynku m.in. przy użyciu detektora metalu, koordynacja działań pozostałych osób świadczących ochronę na rzecz Sądu (w tym współpraca w działaniach policji sądowej). Miejsce posterunku ochrony nr 1: Sąd Rejonowy w Mikołowie - budynek przy ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14 wraz z całym kompleksem tej posesji; do zadań ochrony na tym posterunku należy również doraźne wspieranie działań ochrony posterunku nr 2 (w uzasadnionych sytuacjach) oraz nadzór nad budynkiem Sądu przy ul. Wyszyńskiego nr 4 za pomocą dostępnych środków, w tym w szczególności za pomocą systemu sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i systemu telewizji przemysłowej. Ponadto do zadań posterunku należy zabezpieczenie ruchu osób w budynku przy ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego nr 4 - po godzinach pracy na posterunku nr 2. Dla obsługi posterunku nr 1 zamawia się 8760 godzin ochrony; B. Posterunek nr 2: ochrona świadczona w dni robocze, przez jedną osobę, 9,5 godziny w ciągu doby 4 razy w tygodniu (wt.-pt) oraz 11,5 godziny raz w tygodniu (pn) z wykorzystaniem systemu monitoringu pożaru, systemów alarmowych serwerowni, systemu telewizji dozorowej i systemu sygnalizacji napadu, zabezpieczenie ruchu interesantów przez wejście do budynku przy użyciu m.in. detektora metalu, współpraca z innymi osobami świadczącymi ochronę na rzecz Sądu. Miejsce posterunku ochrony nr 2: Sąd Rejonowy w Mikołowie - budynek przy ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego nr 4 wraz z całym kompleksem tej posesji; do zadań ochrony na tym posterunku należy również doraźne wspieranie działań ochrony posterunku nr 1 (w uzasadnionych sytuacjach) oraz nadzór nad budynkiem Sądu przy ul. Wyszyńskiego nr 12/14 za pomocą dostępnych środków, w tym w szczególności za pomocą systemu sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i systemu telewizji przemysłowej. Dla obsługi posterunku nr 2 zamawia się 2484,5 godzin ochrony; C. świadczenie uzupełniające - kontrola pracowników ochrony za pomocą połączeń telefonicznych wykonawcy z pracownikiem ochrony - co najmniej cztery razy w ciągu nocy, to jest pomiędzy godziną 22:00 a 06:00 dnia następnego. D. Ochrona funkcjonariuszy Sądu (jednorazowo w ilości nie większej niż 3 funkcjonariuszy) - podczas wykonywania czynności urzędowych poza siedzibą Sądu, w tym przewóz tych osób z siedziby Sądu do miejsca czynności i z powrotem do siedziby Sądu. Miejsce wykonywania czynności urzędowych zasadniczo nie powinno wykraczać poza obszar właściwości Sądu. Przewiduje się, że czas jednego konwoju wraz z odbywaniem czynności urzędowych będzie trwał ok. 2-3 godzin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU ZEF S.A., ul.Ogrodowa 39, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148301,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89231,97

  • Oferta z najniższą ceną: 76387,39 / Oferta z najwyższą ceną: 143664,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.