eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Przebudowa części budynku - siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Kępnie zlokalizowanej w Mianowicach 2H w celu adaptacji pomieszczeń biurowych na Centrum Aktywizacji Zawodowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Kępno: Przebudowa części budynku - siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Kępnie zlokalizowanej w Mianowicach 2H w celu adaptacji pomieszczeń biurowych na Centrum Aktywizacji Zawodowej
Numer ogłoszenia: 310592 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie , Mianowice 2H, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7822834, faks 062 7822854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pupkepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku - siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Kępnie zlokalizowanej w Mianowicach 2H w celu adaptacji pomieszczeń biurowych na Centrum Aktywizacji Zawodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Przebudowa części budynku - siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Kępnie zlokalizowanej w Mianowicach 2H w celu adaptacji pomieszczeń biurowych na Centrum Aktywizacji Zawodowej. Zakres robót objęty przedmiotem zamówienia obejmuje: Przebudowę części budynku - siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Kępnie w celu adaptacji pomieszczeń biurowych na Centrum Aktywizacji Zawodowej. Dotyczy to głównie otwartej przestrzeni Sali operacyjnej obsługi klienta na parterze (204 m2) i dużych pomieszczeń biurowych na piętrze (81,1 m2). Adaptacja części budynku PUP na CAZ obejmuje: a) roboty budowlane: - wyburzenie/zamurowanie ścianek, - przesunięcie drzwi wejściowych do CAZ - parter, - wymianę płytek na posadzce, - położenie płytek na klatce schodowej wewnętrznej oraz komunikacji piętra - zamierzenie docelowe nie objęte w kosztorysie - ten zakres może być przedmiotem zamówień uzupełniających, w składanej ofercie nie należy wykazywać kosztów realizacji tego zakresu, - montaż ścianek szklanych w obecnej Sali operacyjnej na parterze, - postawienie nowych ścianek działowych, - montaż/wymianę drzwi, - wykonanie obudowy regipsowej pod halogeny (klatka schodowa, piętro) - zamierzenie docelowe nie objęte w kosztorysie - ten zakres może być przedmiotem zamówień uzupełniających, w składanej ofercie nie należy wykazywać kosztów realizacji tego zakresu, - gipsowanie ścian strefy wejściowej parteru oraz komunikacyjnej piętra - zamierzenie docelowe nie objęte w kosztorysie - ten zakres może być przedmiotem zamówień uzupełniających, w składanej ofercie nie należy wykazywać kosztów realizacji tego zakresu, - malowanie ścian powstałych pomieszczeń. b) wykonanie instalacji elektrycznej i komputerowej: - przełożenie oświetlenia do aktualnego układu stanowisk pracowniczych, - dostosowanie sieci teleinformatycznych i elektrycznych, c) wykonanie prawidłowej wentylacji wszystkich pomieszczeń objętych przebudową i montaż klimatyzatorów na parterze, d) wymianę grzejników centralnego ogrzewania. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przeprowadzenia robót budowlanych dwuetapowo. W pierwszej kolejności należy przeprowadzić roboty w pomieszczeniu biurowym na parterze, a w drugim etapie wykonać roboty w pomieszczeniach urzędu na I piętrze budynku. Zestawienie powierzchni i kubatury całego budynku. Powierzchnia zabudowy: 384,53 m2 Powierzchnia użytkowa: 933,70 m2 Powierzchnia użytkowa CAZ: 274,70 m2 Kubatura: 3653,03 m3 Szerokość:12,55 m Długość: 30,64 m Wysokość: 9,50 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: a) Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlany, c) Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Celem spełnienia warunku zwartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: a) wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej lub budynku udostępnianego w sposób otwarty klientom wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i komputerowej o wartości zadania co najmniej 250 000 zł PLN (brutto). b) co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych, - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 7.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 7.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 7.1.5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 7.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 7.2.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji elektrycznych, - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku gdy Wykonawca poda informację o osobie, którą będzie dysponował musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 7.2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ, w przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy. 7.2.3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać wartość, datę, miejsce wykonania oraz, iż wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej lub budynku udostępnianego w sposób otwarty klientom wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i komputerowej o wartości zadania co najmniej 250 000 zł PLN (brutto). W celu potwierdzenia warunku Wykonawca nie może sumować kilku zamówień o mniejszej wartości. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 7.2.4. Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów (załącznik nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, tj. co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku gdy Wykonawca poda informację o osobie, którą będzie dysponował musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 7.3.1. w rozdz. 7. ppkt 7.1.1, 7.1.2, 7.1.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 7.4. W przypadku dokumentu, o którym mowa w rozdziale 7 ppkt 7.1.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3.1 podpunkt a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w punkcie 7.3.1 podpunkt c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.5. 7.7. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 7.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum, f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pupkepno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie Mianowice 2H 63-600 Kępno piętro I, pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie Mianowice 2H 63-600 Kępno piętro I, pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.