Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Warszawa: Dostawa wraz z montażem mebli, wyposażenia wnętrz i sprzętu AGD do Liceum Ogólnokształcącego nr XIII przy ul. Oszmiańskiej 23/25 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 310592 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli, wyposażenia wnętrz i sprzętu AGD do Liceum Ogólnokształcącego nr XIII przy ul. Oszmiańskiej 23/25 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem mebli, wyposażenia wnętrz i sprzętu AGD do Liceum Ogólnokształcącego nr XIII przy ul. Oszmiańskiej 23/25 w Warszawie, realizowana w dwóch częściach: 1.1 Część I - Dostawa wraz z montażem mebli szkolnych, biurowych i wyposażenia wnętrz. 1) Zakres dostawy obejmuje: - meble szkolne do sal lekcyjnych i pracowni językowych: stoły i krzesła uczniowskie, regały biblioteczne, szafy na pomoce naukowe, biurka nauczycielskie wraz fotelami, gabloty, tablice informacyjne, ekrany prezentacyjne, itp., - meble biurowe do pomieszczeń administracyjnych, socjalnych: stoły świetlicowe, biurowe, konferencyjne, fotele, krzesła nauczycielskie, konferencyjne, szafy ubraniowe, wieszaki, itp., - wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt sportowy: ławki do gimnastyki, kosze i szafy na sprzęt sportowy, itp., - wyposażenie łazienek: dozownik na mydło i ręczniki papierowe, podajnik do papieru toaletowego, suszarki do rąk, lustra, kosze na śmieci, itp., 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I znajduje się w załączniku nr 7a do SIWZ, stanowiącym jednocześnie załącznik do oferty - opis przedmiotu zamówienia. 1.2 Część II - Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych i sprzętu AGD. 1) Zakres dostawy obejmuje: - szafki kuchenne wiszące i stojące, stół do spożywania posiłków, krzesła do pomieszczeń socjalnych dla personelu szkoły, - sprzęt gospodarstwa domowego - AGD do pomieszczeń socjalnych: lodówka, zmywarka, kuchenka elektryczna, odkurzacze, maszyny do czyszczenia podłóg, itp., - sprzęt gastronomiczno-chłodniczy i urządzenia technologiczne ze stali nierdzewnej do zaplecza kuchni w szkole: stoły z szafkami, szafki stojące i wiszące, regały magazynowe, szafy chłodnicze, piec konwekcyjno-parowy, kuchnia elektryczna, itp. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II znajduje się w załączniku nr 7b do SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik do oferty - opis przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia - wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, to dla: a) Wykonawcy ubiegający się o wykonanie części I zamówienia wykażą co najmniej jedną dostawę wraz z montażem mebli o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł brutto każde zamówienie. b) Wykonawcy ubiegający się o wykonanie części II zamówienia wykażą co najmniej jedną dostawę wraz z montażem mebli kuchennych, sprzętu kuchennego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
opis oferowanych elementów wyposażenia w załączniku nr 7a dla cz. I i 7b dla cz. II do SIWZ - wraz z kartami katalogowymi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. kalkulacja cenowa sporządzona wg wzoru stanowiącego - zał. odpowiednio nr 6a dla cz. I i 6b dla cz. II do SIWZ, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w trakcie realizacji zamówienia 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - długość okresu gwarancji - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, pokój 301. Opłata za dokumentację 10,00 zł platne w kasie rzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, biuro podawcze parter budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli szkolnych, biurowych i wyposażenia wnętrz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres dostawy obejmuje: - meble szkolne do sal lekcyjnych i pracowni językowych: stoły i krzesła uczniowskie, regały biblioteczne, szafy na pomoce naukowe, biurka nauczycielskie wraz fotelami, gabloty, tablice informacyjne, ekrany prezentacyjne, itp., - meble biurowe do pomieszczeń administracyjnych, socjalnych: stoły świetlicowe, biurowe, konferencyjne, fotele, krzesła nauczycielskie, konferencyjne, szafy ubraniowe, wieszaki, itp., - wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt sportowy: ławki do gimnastyki, kosze i szafy na sprzęt sportowy, itp., - wyposażenie łazienek: dozownik na mydło i ręczniki papierowe, podajnik do papieru toaletowego, suszarki do rąk, lustra, kosze na śmieci, itp., 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I znajduje się w załączniku nr 7a do SIWZ, stanowiącym jednocześnie załącznik do oferty - opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8, 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. długość okresu gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych i sprzętu AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres dostawy obejmuje: - szafki kuchenne wiszące i stojące, stół do spożywania posiłków, krzesła do pomieszczeń socjalnych dla personelu szkoły, - sprzęt gospodarstwa domowego - AGD do pomieszczeń socjalnych: lodówka, zmywarka, kuchenka elektryczna, odkurzacze, maszyny do czyszczenia podłóg, itp., - sprzęt gastronomiczno-chłodniczy i urządzenia technologiczne ze stali nierdzewnej do zaplecza kuchni w szkole: stoły z szafkami, szafki stojące i wiszące, regały magazynowe, szafy chłodnicze, piec konwekcyjno-parowy, kuchnia elektryczna, itp. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II znajduje się w załączniku nr 7b do SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik do oferty - opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. długość okresu gwarancji - 15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Dostawa mebli
- Rewitalizacja wieży ciśnień w Drezdenku
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Łobez
- Dostawa i montaż mebli do budynku Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego przy ul. Belgradzkiej w Warszawie
- Dostawa mebli i wyposażenie mieszkania treningowego w związku z projektem pn.: "Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej"
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.