eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wraz z montażem mebli, wyposażenia wnętrz i sprzętu AGD do Liceum Ogólnokształcącego nr XIII przy ul. Oszmiańskiej 23/25 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-18

Warszawa: Dostawa wraz z montażem mebli, wyposażenia wnętrz i sprzętu AGD do Liceum Ogólnokształcącego nr XIII przy ul. Oszmiańskiej 23/25 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 310592 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli, wyposażenia wnętrz i sprzętu AGD do Liceum Ogólnokształcącego nr XIII przy ul. Oszmiańskiej 23/25 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem mebli, wyposażenia wnętrz i sprzętu AGD do Liceum Ogólnokształcącego nr XIII przy ul. Oszmiańskiej 23/25 w Warszawie, realizowana w dwóch częściach: 1.1 Część I - Dostawa wraz z montażem mebli szkolnych, biurowych i wyposażenia wnętrz. 1) Zakres dostawy obejmuje: - meble szkolne do sal lekcyjnych i pracowni językowych: stoły i krzesła uczniowskie, regały biblioteczne, szafy na pomoce naukowe, biurka nauczycielskie wraz fotelami, gabloty, tablice informacyjne, ekrany prezentacyjne, itp., - meble biurowe do pomieszczeń administracyjnych, socjalnych: stoły świetlicowe, biurowe, konferencyjne, fotele, krzesła nauczycielskie, konferencyjne, szafy ubraniowe, wieszaki, itp., - wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt sportowy: ławki do gimnastyki, kosze i szafy na sprzęt sportowy, itp., - wyposażenie łazienek: dozownik na mydło i ręczniki papierowe, podajnik do papieru toaletowego, suszarki do rąk, lustra, kosze na śmieci, itp., 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I znajduje się w załączniku nr 7a do SIWZ, stanowiącym jednocześnie załącznik do oferty - opis przedmiotu zamówienia. 1.2 Część II - Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych i sprzętu AGD. 1) Zakres dostawy obejmuje: - szafki kuchenne wiszące i stojące, stół do spożywania posiłków, krzesła do pomieszczeń socjalnych dla personelu szkoły, - sprzęt gospodarstwa domowego - AGD do pomieszczeń socjalnych: lodówka, zmywarka, kuchenka elektryczna, odkurzacze, maszyny do czyszczenia podłóg, itp., - sprzęt gastronomiczno-chłodniczy i urządzenia technologiczne ze stali nierdzewnej do zaplecza kuchni w szkole: stoły z szafkami, szafki stojące i wiszące, regały magazynowe, szafy chłodnicze, piec konwekcyjno-parowy, kuchnia elektryczna, itp. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II znajduje się w załączniku nr 7b do SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik do oferty - opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8, 37.40.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie wiedzy i doświadczenia - wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, to dla: a) Wykonawcy ubiegający się o wykonanie części I zamówienia wykażą co najmniej jedną dostawę wraz z montażem mebli o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł brutto każde zamówienie. b) Wykonawcy ubiegający się o wykonanie części II zamówienia wykażą co najmniej jedną dostawę wraz z montażem mebli kuchennych, sprzętu kuchennego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis oferowanych elementów wyposażenia w załączniku nr 7a dla cz. I i 7b dla cz. II do SIWZ - wraz z kartami katalogowymi.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. kalkulacja cenowa sporządzona wg wzoru stanowiącego - zał. odpowiednio nr 6a dla cz. I i 6b dla cz. II do SIWZ, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w trakcie realizacji zamówienia 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - długość okresu gwarancji - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, pokój 301. Opłata za dokumentację 10,00 zł platne w kasie rzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, biuro podawcze parter budynku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli szkolnych, biurowych i wyposażenia wnętrz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres dostawy obejmuje: - meble szkolne do sal lekcyjnych i pracowni językowych: stoły i krzesła uczniowskie, regały biblioteczne, szafy na pomoce naukowe, biurka nauczycielskie wraz fotelami, gabloty, tablice informacyjne, ekrany prezentacyjne, itp., - meble biurowe do pomieszczeń administracyjnych, socjalnych: stoły świetlicowe, biurowe, konferencyjne, fotele, krzesła nauczycielskie, konferencyjne, szafy ubraniowe, wieszaki, itp., - wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt sportowy: ławki do gimnastyki, kosze i szafy na sprzęt sportowy, itp., - wyposażenie łazienek: dozownik na mydło i ręczniki papierowe, podajnik do papieru toaletowego, suszarki do rąk, lustra, kosze na śmieci, itp., 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I znajduje się w załączniku nr 7a do SIWZ, stanowiącym jednocześnie załącznik do oferty - opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8, 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. długość okresu gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli kuchennych i sprzętu AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres dostawy obejmuje: - szafki kuchenne wiszące i stojące, stół do spożywania posiłków, krzesła do pomieszczeń socjalnych dla personelu szkoły, - sprzęt gospodarstwa domowego - AGD do pomieszczeń socjalnych: lodówka, zmywarka, kuchenka elektryczna, odkurzacze, maszyny do czyszczenia podłóg, itp., - sprzęt gastronomiczno-chłodniczy i urządzenia technologiczne ze stali nierdzewnej do zaplecza kuchni w szkole: stoły z szafkami, szafki stojące i wiszące, regały magazynowe, szafy chłodnicze, piec konwekcyjno-parowy, kuchnia elektryczna, itp. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II znajduje się w załączniku nr 7b do SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik do oferty - opis przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2, 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. długość okresu gwarancji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.