To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Ujście: Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej na ulicy Staszica i ul. Chodzieskiej w Ujściu po deszczach nawalnych w roku 2010
Numer ogłoszenia: 310524 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273824 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujście, pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, woj. wielkopolskie, tel. 67 2840003, faks 67 2840151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej na ulicy Staszica i ul. Chodzieskiej w Ujściu po deszczach nawalnych w roku 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej na ulicy Staszica i ulicy Chodzieskiej w Ujściu po deszczach nawalnych w roku 2010, wykonanej głównie z rur betonowych, przy zastosowaniu metod bezwykopowych o długości ok. 1003,0 m. 2. Celem inwestycji jest docelowe rozwiązanie szczelnego odprowadzania ścieków sanitarnych z terenu miasta do oczyszczalni ścieków przy ul. Wierzbowej, po której ścieki te odpowiadające jakości wymaganej w obowiązujących przepisach polskich i Unii Europejskiej, kierowane będą do środowiska. Odbiornikiem końcowym jest rzeka Noteć. 3. W zakres wykonywanych robót wchodzi również remont 27 studni rewizyjnych sieci kanalizacji deszczowej. 4. Przebudowa i renowacja sieci kanalizacyjnej przebiega głównie w drodze krajowej nr 11. 5. Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie miasta Ujście - powiat pilski - województwo wielkopolskie. 6. Realizacja inwestycji będzie wykonywana metodami bezwykopowymi - przewiduje się wykonanie robót metodami renowacyjnymi poprzez: a. Ciasne pasowanie do istniejących rur betonowych polietylenowych wykładzin niezależnych dla kanałów o średnicy 0,30 m, b. Doszczelnienie wlotu przykanalika zgrzewanymi, polietylenowymi kształtkami kapeluszowymi w przypadku włączenia na trójnik - 26 szt., c. Wykonanie przebudowy lub remontu studni rewizyjnych - 27 szt. d. Roboty towarzyszące - wymienione w dokumentacji technicznej i kosztorysie ofertowym. 7. Zakres prac obejmuje wykonanie renowacji części studni istniejących za pomocą chemii budowlanej renowacyjnej, w miejscach gdzie istnieją trudności z eksploatacją systemu. 8. Przed przystąpieniem do praz budowlano - montażowych należy wykonać: a. Czyszczenie przewidzianych do przebudowy i renowacji odcinków kanałów oraz studni, b. Wyfrezowanie kanałów (do wielkości ich rzeczywistych przekrojów) w przypadku zarostów sieci, nadmiernej inkrustacji kanałów oraz występowaniu przykanalików wprowadzonych zbyt głęboko do kanału w stosunku do osi kanału, c. Inspekcję telewizyjną, która pozwoli określić stan kanałów, zinwentaryzować uszkodzenia oraz zweryfikować ostatecznie przyjętą w projekcie metodę wykonania prac. 9. Do przebudowy i renowacji należy zastosować metodę ciasnego pasowania wykładziny niezależnej z PE. 10. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); c. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); d. rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. Nr 120, poz. 1126); e. przepisy i wytyczne branżowe. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja techniczna oraz kosztorys ofertowy, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji 11. Wykonanie robót budowlanych: a. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, wytycznymi określonymi w SIWZ, wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. b. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane prawem dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. c. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany protokół odbioru końcowego robót przez zamawiającego, wykonawcę i inspektora nadzoru. d. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 12. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoja definicja muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę i typ proponowanego produktu równoważnego. 13. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 14. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, b. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, c. zmiany w projekcie budowlanym i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 15. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 16. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 17. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a. Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. b. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 18. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom pod warunkiem zgłoszenia o tym Zamawiającemu oraz przedstawieniu do akceptacji projektu umowy z podwykonawcą. 19. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.). Koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 20. Organizacja budowy: a. organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, c. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIRINGER & SCHEIDEL POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
DIRINGER & SCHEIDEL POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- DIRINGER & SCHEIDEL POLSKA sp. z o.o., ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1136836,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1423868,91
Oferta z najniższą ceną: 1423868,91 / Oferta z najwyższą ceną: 1481982,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI UJŚCIE
więcej: przetargi UJŚCIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
- Budowa kortu wraz z zadaszeniem w miejscowości Sokół
- Remont oddziału przedszkolnego w ramach projektu pn: "Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Słupia
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
więcej: Roboty w zakresie ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.