eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Wymiana stolarki okiennej w Oddziale w Kwidzynie Muzeum Zamkowego w Malborku. Znak sprawy Zp 19/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-07

Malbork: Wymiana stolarki okiennej w Oddziale w Kwidzynie Muzeum Zamkowego w Malborku. Znak sprawy Zp 19/2014
Numer ogłoszenia: 3104 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239495 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury. Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Oddziale w Kwidzynie Muzeum Zamkowego w Malborku. Znak sprawy Zp 19/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w Oddziale w Kwidzynie Muzeum Zamkowego w Malborku 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Wymagania organizacyjne: 1. Zamawiający umożliwi na życzenie wykonawcy dokonanie pomiarów i oględzin okien podlegających wymianie dla przygotowania oferty. W tym celu zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie wykonywane będą roboty budowlane oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie niezbędne, istotne informacje, które mogą być konieczne dla celów przygotowania oferty i podpisania umowy. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami (pkt. 7.9 SIWZ). 2. Pracownicy Wykonawcy winni na terenie MZM nosić jednolite ubrania robocze z logo firmy. 3. Wszystkie dostawy odbywać się mogą od godziny 06:00 do godziny 9:00. Sposób dostawy należy uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym. 4. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy uporządkować teren budowy (w części komunikacyjnej przyległej do terenu prowadzonych prac) do stanu czystości tak, aby praca Zamawiającego oraz ruch turystyczny odbywał się bez zakłóceń. 5. Roboty objęte przedmiotem zamówienia nie mogą zakłócać bieżącego funkcjonowania muzeum. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Przed wymianą okien i parapetów Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów o których mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. 2. Przed montażem, Wykonawca przedstawi okno wzorcowe do akceptacji Zamawiającemu. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4. Wykonawca sporządzi plan Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Pracownicy Wykonawcy podlegają obowiązkowi udziału w szkoleniu p.poż. i bhp zorganizowanym przez Zamawiającego. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 5.Wymagania dotyczące gwarancji: na wykonane roboty budowlane i prace konserwatorskie oraz użyte materiały Wykonawca udzieli rękojmi oraz gwarancji przez okres nie mniej niż 3 lata licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsitwo Remontowo-Budowlane AGAD Sp. z o.o., ul. Chrzanowskiego 23b, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186549,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189962,84

  • Oferta z najniższą ceną: 189962,84 / Oferta z najwyższą ceną: 303340,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.