Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Wieluń: Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dzierżawą tego analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu .
Numer ogłoszenia: 310329 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dzierżawą tego analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Albumina 600 2. Fosfataza alkaliczna 2000 3. Amylaza 7000 4. AST 4000 5. ALT 4000 6. Białko 3000 7. Bilirubina całkowita 5000 8. Bilirubina bezpośrednia 1000 9. Cholesterol 8000 10. CK 1500 11. CK-MB 1000 12. CRP 5000 13. Fosfor nieorganiczny 1000 14. GGTP 500 15. Glukoza 20 000 16. Hemoglobina glikowana 400 17. HDL - bezpośredni 6000 18. Kreatynina 8000 19. Kwas moczowy 2500 20. Mocznik 14 000 21. Magnez 600 22. Sód 18 000 23. Potas 18 000 24. Trójglicerydy 6000 25. TIBC 1500 26. Wapń 3000 27. Transferyna 500 28. Ferrytyna 500 29. Chlorki 18 000 30. Lipaza 2000 31. Żelazo 4000 32. LDH 300 33. Białko w moczu 10 000 34. Mikroalbuminuria 300 Zestawienie parametrów technicznych i użytkowych analizatora biochemicznego z przystawką ISE 1. Analizator biochemiczny fabrycznie nowy. Rok produkcji 2008, ewentualnie druga połowa 2007r. TAK 2. W pełni automatyczny analizator typu -benchtop-lub wolnostojący. W przypadku analizatora typu -benchtop-, wykonawca dołącza odpowiedni stół laboratoryjny pod analizator TAK 3. Analizator demonstracyjny NIE 4. Analizator pracujący w zakresie pomiarowym długości fali 340-700nm z wykorzystaniem siatki dyfrakcyjnej TAK 5. System pracy analizatora: w trybie pacjent po pacjencie TAK 6. Próby pilne: -cito-wykonywane bez przerywania bieżącej pracy analizatora TAK 7. Możliwość pracy analizatora w systemie rutynowym i na -cito- TAK 8. Wydajność analizatora minimum 250 testów fotometrycznych oraz 100 ISE na godzinę TAK 9. Możliwość wykonywania badań w zakresie: a) enzymy b) substraty c) białka specyficzne TAK 10. Możliwość wykonywania oznaczeń w różnego rodzaju materiale (surowica, osocze, płyn mózgowo-rdzeniowy, hemolizat krwi pełnej, mocz) TAK 11. Wszystkie odczynniki w fazie ciekłej - gotowe do użycia (termin ważności około 1 roku) TAK 12. Aspiracja materiału badanego oraz odczynnika poprzez osobne niezależne igły aspirujące: jedna przeznaczona do aspiracji odczynników, druga do aspiracji materiału badanego TAK 13. Analizator wyposażony w detektory: a) wykrywania skrzepów b) automatycznego monitorowania poziomu próbek c) automatycznego monitorowania poziomu odczynników TAK 14. Kuwety pomiarowe jednorazowego użytku TAK 15. Analizator wyposażony w system kontroli czystości kuwet TAK 16. Zużycie wody destylowanej nie większe niż 1 litr na godzinę TAK 17. Ilość miejsc w rotorze odczynnikowym nie mniejsza niż 45 TAK 18. Możliwość pobierania materiału do badań z różnych naczyniek: kubków pediatrycznych, probówek pierwotnych oraz probówek systemu zamkniętego pobierania krwi (różne systemy) TAK 19. Automatyczna identyfikacja próbek i odczynników analizatora na podstawie kodu paskowego - wewnętrzny czytnik kodów paskowych TAK 20. Chłodzenie rotora odczynnikowego zapewniające rzeczywistą stałą temperaturę odczynników: 2-8oC niezależnie od temperatury otoczenia dla min 40 pozycji odczynników TAK 21. System kontroli badań: wykresy Levy Jeningsa (możliwość liczbowego i graficznego przedstawienia wyników, możliwość wydruku dziennych kart kontroli) TAK 22. Automatyczne i manualne zatwierdzanie kalibracji, kontroli i walidacji wyników badań TAK 23. Automatyczne rozcieńczanie próbek badanych po przekroczeniu liniowości metody TAK 24. System kontroli wyników pacjenta -Delta Check- TAK 25. Automatyczna archiwizacja wyników - możliwość wykonania zestawień statystycznych - dziennych i miesięcznych oraz raportów kontroli jakości (wydruk) TAK 26. Możliwość wyszukiwania wyników w archiwum wg imienia i nazwiska, ID pacjenta, numeru próbki TAK 27. Zewnętrzny UPS (możliwość podtrzymania pracy analizatora w przypadku awarii zasilania sieci elektrycznej minimum 20 min) TAK 28. Możliwość przesłania danych z wykorzystaniem dwukierunkowej transmisji danych, między analizatorem a laboratoryjnym systemem informatycznym i możliwość bezpośredniego podłączenia aparatu do sieci informatycznej TAK 29. Możliwość uruchomienia modemu serwisowego TAK 30. Oświadczenie producenta, że Oferent jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego analizatora TAK 31. Czas reakcji serwisu (przyjazd serwisanta) max 24 godz. od chwili zgłoszenia PODAĆ 32. Koszty awarii analizatora oraz dojazdu przez cały okres dzierżawy będą pokrywane przez Oferenta PODAĆ 33. Drukarka zewnętrzna laserowa (połączona z odpowiednim oprogramowaniem gwarantującym wydanie wyniku pacjenta z uwzględnieniem wszystkich danych o pacjencie i wartości referencyjnych) TAK 34. Oferent gwarantuje: a) przeszkolenie w obsłudze aparatu, b) bezpłatną aktualizacje wyrobu c) wstawienie innego aparatu na czas dłuższej awarii (3 dni) d) wymianę aparatu po przeprowadzeniu określonej liczby napraw (2 naprawy tego samego podzespołu) e) instrukcję obsługi w języku polskim TAK-PODAĆ 35. Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych TAK 36. Inne certyfikaty PODAĆ UWAGA! Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Do wypełnionej tabeli należy dołączyć dane techniczne oferowanego aparatu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym 5)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8)CERTYFIKATY I ATESTY URZĘDU REJESTRACJI PRODUKTÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH, STWIERDZAJĄCE ŻE OFEROWANY ANALIZATOR ORAZ ODCZYNNIKI SPEŁNIAJĄ WŁAŚCIWE DLA KAŻDEGO Z NICH WYMOGI JAKOŚCIOWE ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Wieluniu-Dział Obsługi i Zamówień Publicznych , pokój nr 204- nieodpłatnie ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup z dostawą agregatów prądotwórczych
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- Dostawa zestawów odczynników do badań genów fuzyjnych RT qPCR
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych- 4 postępowanie"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





