Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Bydgoszcz: 72/P/2008
Numer ogłoszenia: 310315 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 72/P/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w lokalu mieszkalnym nr 3A ul. Grunwaldzka 59 oraz w lokalu mieszkalnym nr 2A przy ul. Dworcowej 88 w Bydgoszczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.33.00 - 45.33.33.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia b wykonawcy będący wytwórcami odpadów powstałych w wyniku prowadzenia ich działalności gospodarczej winni posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami lub mieć podpisana stosowna umowę z podmiotem, który taka decyzję posiada. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami lub umowę z podmiotem posiadającym taka decyzje lub inny stosowny dokument w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, c dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. złożą oświadczenie, że dysponują osobami w tym kierownikiem budowy i zdunem do wykonywania przedmiotu zamówienia posiadającymi stosowne doświadczenie i kwalifikacje do jego wykonywania. Zamawiający wymaga, aby wśród osób , które będą wykonywały zamówienie była co najmniej 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń gazowych z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć dla ww osób decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa - dostarczyć na dzień zawarcia umowy 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. a Wykonawca zajmował się wykonaniem remontów lub renowacji lokali mieszkalno- użytkowych w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od daty otwarcia ofert na kwotę minimum 10 000,00 zł brutto. b Osoba, o której mowa w pkt. 1 ppkt. 1 lit. c dot. kierownika budowy wykonywała czynności związane z wykonywaniem remontów, renowacji lokali mieszkalno-użytkowych na minimalna kwotę 10 tys. zł brutto. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawca musi wypełnić załączniki wg wzorów określonych przez Zamawiającego stanowiące załącznik nr 4, 5 do SIWZ oraz załączyć wymagane dokumenty potwierdzające wypełnioną treść w tych załącznikach. Wykonawca winien podać ilość osób jaką przewiduje skierować do realizacji przedmiotu zamówienia. Niniejszy wymóg uzasadnia przepis §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06-02-2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych DZ. U. Nr 47 poz. 401 - zgodnie z załącznikiem nr 4C do SIWZ. w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 3 znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 5 złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2 Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1. 3 Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 5 Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty 1 Oferta złożona wg formularza ofertowego. Treść oferty powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ 2 Wypełniony formularz Podział ceny na składniki - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ 3 Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 4 Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa wyżej , wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załączniki nr 4 A 5 Oświadczenie dotyczące zakresu prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy - załącznik nr 4 B do SIWZ 6 Ilość osób przewidziana do realizacji niniejszego zamówienia wg załącznika nr 4C do SIWZ, 7 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 8 Kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projektu budowlanego, z uwzględnieniem zapisów rozdziału 12 SIWZ. 9 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10 Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy przedstawić w okresie od złożenia oferty do momentu zawarcia umowy z Zamawiającym 11 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika 12 Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 3.5. ppkt. 2 SIWZ - tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej 13 Oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca posiada decyzję z zakresu gospodarowania odpadami lub złożył informację o wytwarzanych odpadach do właściwego organu, w przypadku, kiedy ten wymóg nie dotyczy Wykonawcy, musi on podać w oświadczeniu uzasadnienie - patrz art. 17 ust. 1 ustawy o odpadach - Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z póź. zm.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bydgoszcz ul. Gdańska 9 IIp Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Bydgoszcz ul. Gdańska 9 II p Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





