Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Gorlice: Dostawy paliw olejów i smarow
Numer ogłoszenia: 3102 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. Kościuszki 92a, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3526715, faks 018 3526715 w. 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/mzukgorlice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy paliw olejów i smarow.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: paliw płynnych KOD CPV 09134100-8 Olej napędowy 09132100-8 Benzyna bezołowiowa olejów i smarów KOD CPV 09211000-1 Oleje smarowe i środki smarowe 09211100-2 Oleje silnikowe 2. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujący sposób: A) I część zamówienia paliwa płynne B) II część zamówienia oleje i smary A)I cześć - Dostawa paliw płynnych. Szacunkowe ilości paliw płynnych wynosić będą około: a) Olej napędowy - 72.300 litrów b) Benzyna bezołowiowa 95 - 9.800 litrów Wymagania obowiązki 1. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie codziennie całodobowo stosownie do potrzeb zamawiającego. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: stacja paliw Dostawcy położona nie dalej niż 3 km od siedziby Zamawiającego z możliwością dojazdu samochodami ciężarowymi oraz ciągnikiem siodłowym z naczepą. 3. Pojazdy należy tankować do pełnego zbiornika dokonując wpisu rodzaju, ilości i ceny jednostkowej z dystrybutora zatankowanego paliwa w kartę drogową lub raport pracy sprzętu potwierdzając podpisem i pieczątką wydającego. 4. Na okoliczność pobrania paliwa Dostawca winien wystawić stosowny dokument WZ zawierający następujące informację: numer, datę i godzinę wystawienia, nazwę, ilość i cenę pobranego paliwa, nazwę sprzętu na który pobierane jest paliwo i numer paragonu fiskalnego jakiego dotyczy dokument WZ, podpis osoby wystawiającej i podpis osoby odbierającej (pracownika MZUK). 5. Jakiekolwiek poprawki w dokumencie WZ muszą być zaparafowane przez wydającego i pobierającego. 6. Poprawki dokonuje się poprzez skreślenie, wpisanie obok danych prawidłowych i zaparafowanie przez obydwie strony. Pozycja skreślona musi być czytelna. 7. Udzielony procent upustu jest niezmienny, przez cały okres realizacji zamówienia 8. Faktury przesyłane będą zamawiającemu dwa razy w miesiącu, wraz z załącznikiem stanowiącym zestawienie wydanych dowodów WZ. Zestawienie wydanych dokumentów WZ oraz dokumenty WZ stanowić będą załącznik do Faktury. 9. Termin płatności 21 dni od dnia dostarczenia Faktury VAT. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych i wynikającego z tego tytułu sposobu dokonywania i rozliczania dokonanych transakcji. Wymagania obowiązki 1. Pobieranie środków smarowych odbywać się będzie codziennie całodobowo stosownie do potrzeb zamawiającego. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: magazyn, stacja paliw Dostawcy położona nie dalej niż 3 km od siedziby Zamawiającego. 3. Każdorazowo ilość pobranego oleju i smaru musi być potwierdzona podpisem pobierającego kierowcy. 4. Na okoliczność pobrania środków smarownych Dostawca winien wystawić stosowny dokument WZ zawierający następujące informację: numer, datę i godzinę wystawienia, nazwę, ilość i cenę pobranego paliwa, nazwę sprzętu na który pobierane jest paliwo i numer paragonu fiskalnego jakiego dotyczy dokument WZ, podpis osoby wystawiającej i podpis osoby odbierającej (pracownika MZUK). 5. Jakiekolwiek poprawki w dokumencie WZ muszą być zaparafowane przez wydającego i pobierającego. 6. Poprawki dokonuje się poprzez skreślenie, wpisanie obok danych prawidłowych i zaparafowanie przez obydwie strony. Pozycja skreślona musi być czytelna. 7. Cena wyrobów jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. 8. Faktury przesyłane będą zamawiającemu dwa razy w miesiącu, wraz z załącznikiem stanowiącym zestawienie wydanych dowodów WZ. Zestawienie wydanych dokumentów WZ oraz dokumenty WZ stanowić będą załącznik do Faktury. 9. Termin płatności 21 dni od dnia dostarczenia Faktury VAT. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych i wynikającego z tego tytułu sposobu dokonywania i rozliczania dokonanych transakcji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-8, 09.11.00.00-1, 09.21.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny: netto, podatek VAT, brutto, Oraz załączniki 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, 3. Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. Nr 3 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Procent udzielonego upustu - 70
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/mzukgorlice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZUK Gorlice Kościuszki 92a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 09:00, miejsce: MZUK Gorlice Kościuszki 92a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: paliwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: paliw płynnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. procent udzielonego upustu - 70
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: oleje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: olejów i smarów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1, 09.21.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Procent udzielonego upustu - 70
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Gorlicach
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- MODERNIZACJA KŁADKI NA RZECE ROPA W GORLICACH W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Trzebnicy
- Zakup oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95), skroplonego gazu ropopochodnego(LPG) i płynu Adblue w systemie bezgotówkowym do pojazdów oraz sprzętu spalinowego INNEKO RCS w Gorzowie Wlkp.
- "Dostawa olejów, smarów, płynów hydraulicznych oraz innych płynów eksploatacyjnych do pojazdów mechanicznych 2025"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
więcej: Paliwa stałe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.