eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont ulicy Krochmalnej w Warszawie- (znak sprawy33/ZP/13)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-02

Warszawa: Remont ulicy Krochmalnej w Warszawie- (znak sprawy: 33/ZP/13)
Numer ogłoszenia: 310256 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238386 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Krochmalnej w Warszawie- (znak sprawy: 33/ZP/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem ulicy Krochmalnej w Warszawie polegających na wymianie nawierzchni jezdni, chodników, wymianie krawężników oraz regulacji wysokościowej zjazdów i zatok parkingowych na dł. 390,18 m ulicy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - odtwarzanie trasy i punktów wysokościowych, - rozbiórki elementów drogi, - regulacja pionowa urządzeń podziemnych, - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - nawierzchnie z kostki kamiennej, - nawierzchnie z betonu asfaltowego, - frezowanie nawierzchni asfaltowych, - oznakowanie poziome, - oznakowanie pionowe, - krawężniki betonowe, - chodniki z płyt chodnikowych betonowych, - chodniki z kostki brukowej, - betonowe obrzeża, - humusowanie. I. Drogi i organizacja ruch: 1) wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC - 11S gr. 5 cm dla kategorii ruchu 3-4, ogółem - 2701,15 m2, w tym: - nawierzchni remontowanej jezdni - 2626,26 m2, - nawierzchnia dowiązania przy zjazdach - 74,89 m2, 2) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej ogółem - 309,88 m2, w tym: - wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 8 cm - 167,89 m2, - wykonanie opaski z kostki betonowej gr. 8 cm - 141,99 m2, 3) przełożenie zatoki parkingowej z kostki nieregularnej 10 cm - 69,40 m2, 4) chodniki z płyt betonowych w wymiarach 35x35 (płyty koloru żółtego z wypustkami) - 38,40 m2, 5) ustawianie krawężników betonowych 15x30 - 306,29 m2, 6) wykonanie oznakowania poziomego - 195,64 m2. Zestawienie projektowanych elementów przedstawione w tabeli 13 str. 9 Projektu Budowlanego obejmuje wyłącznie nowe elementy, szczegółowy zakres prac ujęty jest w przedmiarze robót. II. Regulacja pionowa armatury uzbrojenia podziemnego: 1) regulacja studzienek rewizyjnych - 10 szt., 2) regulacja kratek ściekowych - 15 szt., 3) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych - 28 szt., 4) regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 1 szt. III. Inne roboty niezbędne do realizacji Przedmiotu Zamówienia. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w nw. dokumentacji technicznej, która stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ 3. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia do Zamawiającego Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy - zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, - przedstawienia Zamawiającemu do zaopiniowania, w terminie 14 dni od dnia wprowadzenia na budowę, projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót związanych z realizacją Przedmiotu Umowy, - rozpoczęcia robót budowlanych po wdrożeniu zatwierdzonego przez inżyniera Ruchu m.st. Warszawy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Gwarancja: okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia powinien wynosić 36 miesięcy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (tj. Formularzu Ofertowym) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Planeta Sp. z o.o., ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285047,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296879,50

  • Oferta z najniższą ceną: 296879,50 / Oferta z najwyższą ceną: 296879,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.