eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockKonserwacja rowów melioracyjnych A, R-E, R-G.



Og³oszenie z dnia 2008-11-12

P³ock: Konserwacja rowów melioracyjnych A, R-E, R-G.
Numer og³oszenia: 310231 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta P³ocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ww.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja rowów melioracyjnych A, R-E, R-G..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów melioracyjnych A, R-E, R-G na podstawie projektu Remont rowów melioracyjnych: A, R-D, R-E, R-G oraz wykonanie wygrodzenia pe³nego betonowego zlokalizowanego na granicy pasa drogowego na odcinku od km 18+200 do km 18+506 wzd³u¿ budowanej drogi dojazdowej (krajowej) do II przeprawy mostowej w P³ocku (odcinek IV) ..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000PLN

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 2.Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia tzn. prowadz± dzia³alno¶æ gospodarcz± w w/w zakresie zarejestrowan± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub innym organie ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. 3.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia tj. przed 12.11.2008r., a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi zamówienia. 3.2. dysponuj± pracownikiem posiadaj±cym uprawnienia budowlane niezbêdne do kierowania robotami budowlanymi melioracyjnymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia i posiadaj±cymi aktualne za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialno¶ci cywilnej /daj±cych prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z pó¼niejszymi zmianami/. 4.Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spe³nia/nie spe³nia, na podstawie odpowiednich dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Za³. Nr 2 SIWZ ; 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert ; 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci - Za³. Nr 3 do SIWZ. Nale¿y równie¿ za³±czyæ dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê techniczn± posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz jest wpisana na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej. 4.Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w Za³. Nr 3 do SIWZ Wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³. 5. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - Za³. Nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ w Urzêdzie Miasta P³ocka, ul.Zduñska 3, Biuro Obs³ugi Klienta, stan. nr 8 - tel/fax 0-24 367-15-98. Cena SIWZ - 260z³..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 11:30, miejsce: Urz±d Miasta P³ocka, ul. Zduñska 3 - Biuro Obs³ugi Klienta - stanowisko nr 8.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.