eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE PODZIAŁÓW GEODEZYJNYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT AMW WE WROCŁAWIU POŁOŻONYCH W ZGORZELCU, OPOLU, DŁUŻYNIE GÓRNEJ, KĘDZIERZYNIE -KOŹLU ORAZ WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Wrocław: WYKONANIE PODZIAŁÓW GEODEZYJNYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT AMW WE WROCŁAWIU POŁOŻONYCH W ZGORZELCU, OPOLU, DŁUŻYNIE GÓRNEJ, KĘDZIERZYNIE -KOŹLU ORAZ WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 31021 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3647374; 7661725 w. 224, faks 71 7661734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PODZIAŁÓW GEODEZYJNYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT AMW WE WROCŁAWIU POŁOŻONYCH W ZGORZELCU, OPOLU, DŁUŻYNIE GÓRNEJ, KĘDZIERZYNIE -KOŹLU ORAZ WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów, geodezyjnych nieruchomości będących w zasobie OT AMW Wrocław: Zadanie nr 1 Wykonanie podziału nieruchomości zlokalizowanej w Kędzierzynie-Koźlu w rejonie ul. Synów Pułku, oznaczonej geodezyjnie jako działka nr 1400/41, AM-19, obręb Koźle o pow. 3,2899 ha zgodnie z koncepcją dostarczoną przez Zamawiającego. W wyniku podziału powstaną 3 działki przeznaczone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod usługi wytwórcze oraz 1 działka przeznaczona pod drogę publiczną. Zadanie nr 2 Wykonanie połączenia i podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanej położonej w Opolu w rejonie ul. Chmielowickiej , działek nr 2, 3, 4, AM-39, obręb Szczepanowice , o łącznej pow. 2,4768 ha zgodnie z koncepcją dostarczoną przez Zamawiającego. W wyniku podziału powstanie 5 działek geodezyjnych przeznaczonych pod zabudowę wielorodzinną. Zadanie nr 3 Wykonanie połączenia i podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanych położonych w Zgorzelcu przy ul. Łużyckiej, oznaczonych jako dz. nr 2/304, AM-5, obręb 0010-X miasta Zgorzelec , o pow. 0,8933 ha oraz dz. nr nr 2/305, AM-5, obręb 0010-X miasta Zgorzelec , o pow. 0,9269 ha, zgodnie z koncepcją dostarczoną przez Zamawiającego. W wyniku podziału powstanie 6 działek geodezyjnych przeznaczonych pod usługi oraz 1 działka przeznaczona pod drogę wewnętrzną. Zadanie nr 4 Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości zabudowanej położonej w Dłużynie Górnej gm. Pieńsk, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 82/2, obręb 0004 Dłużyna Górna, o pow. 1,3816 ha, zgodnie z koncepcją dostarczoną przez Zamawiającego. W wyniku podziału powstanie 5 działek, z czego: cztery działki zabudowane (trzy o powierzchni od ok. 0,075 ha do ok. 0,085 ha każda zabudowana jednym budynkiem i jedna działka o pow. ok. 1 ha zabudowana pięcioma budynkami) i jedna działka o pow. ok. 0,1 ha stanowiąca wewnętrzną drogę dojazdową. Zadanie nr 5 Opracowanie projektu podziału geodezyjnego obejmującego: -) połączenie i podział działek o łącznej powierzchni 15,3889 ha położonych we Wrocławiu w sąsiedztwie ul. Granicznej oznaczonych geodezyjnie nr: - 1/45, AM-15, obręb Strachowice o pow. 3,4194 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/47, AM-15, obręb Strachowice o pow. 4,3125 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/49, AM-15, obręb Strachowice o pow. 1,0576 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/51, AM-15, obręb Strachowice o pow. 2,9448 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/52, AM-15, obręb Strachowice o pow. 0,4209 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/53, AM-15, obręb Strachowice o pow. 0,2721 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/54, AM-15, obręb Strachowice o pow. 0,1919 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/55, AM-15, obręb Strachowice o pow. 0,2197 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/56, AM-15, obręb Strachowice o pow. 0,3327 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/76, AM-15, obręb Strachowice o pow. 2,2173 ha (KW WR1K/00240032/7). -) podział geodezyjny działki położonej we Wrocławiu w sąsiedztwie ul. Granicznej oznaczonej geodezyjnie nr: - 1/50, AM-15, obręb Strachowice o pow. 1,7338 ha (KW WR1K/00264500/3), zgodnie ze wstępnym projektem podziału zaopiniowanym pozytywnie przez Prezydenta Wrocławia Postanowieniem nr 2281/2011 z dnia 12.12.2011r. (znak: WAB-P4.6724.3.39969.2011.UC-1). W wyniku połączenia i podziału działek nr 1/45, 1/47, 1/49, 1/51, 1/52, 1/53, 1/54, 1/55, 1/56 i 1/76 powstanie łącznie 17 nowowydzielonych działek geodezyjnych (w tym 6 działek o charakterze dróg wewnętrznych), natomiast w wyniku podziału działki nr 1/50 powstaną 2 działki geodezyjne, z których każda zostanie zagospodarowana łącznie z działkami sąsiednimi powstałymi z połączenia i podziału działek nr 1/45, 1/47, 1/49, 1/51, 1/52, 1/53, 1/54, 1/55, 1/56 i 1/76. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zadania nr 1 i 4 obejmuje: - sporządzenie wstępnego projektu podziału ( w przypadku konieczności wynikającej z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami) - sporządzenie projektu podziału ( 6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego) - wyznaczenie i stabilizację na gruncie punktów granicznych kamieniami granicznymi rurkami lub szpilkami w zależności od sytuacji w terenie; - wskazanie na gruncie granic nowo wydzielonych nieruchomości. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zadania nr 2 i 3 obejmuje: - wprowadzenia do ewidencji gruntów połączenia działek - sporządzenie wstępnego projektu podziału (w przypadku konieczności wynikającej z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami), - sporządzenie projektu podziału ( 6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego) - wyznaczenie i stabilizację na gruncie nowopowstałych punktów granicznych kamieniami granicznymi, rurkami lub szpilkami w zależności od sytuacji w terenie. - wskazanie na gruncie granic nowowydzielonych nieruchomości. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zadania nr 5 obejmuje: - sporządzenie projektu podziału działek (6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego) po uprzednim połączeniu działek, zgodnego z wstępnym projektem podziału zaopiniowanym pozytywnie przez Prezydenta Wrocławia Postanowieniem nr 2281/2011 z dnia 12.12.2011r. (znak: WAB-P4.6724.3.39969.2011.UC-1); - wyznaczenie i stabilizację na gruncie punktów granicznych rurkami i bolcami metalowymi; - wskazanie na gruncie granic nowowydzielonych działek geodezyjnych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z: - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. 2010r, Nr 102, poz. 651 z póź. zm.), - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r., Nr 268, poz. 2663), - ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 z póź. zm.) - i innym przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w przypadku zaistnienia konieczności wydzielenia dodatkowych działek bądź wyznaczenia i stabilizacji na gruncie dodatkowych punktów granicznych w związku z istnieniem przeszkód terenowych lub z uwagi na ukształtowanie terenu, czego nie można było przewidzieć w chwili udzielania zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: BRAK WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZGODNIE Z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(-e) niż ujawniona(-e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia (siła wyższa). 3.W celu dokonania zmian niniejszej umowy Strona winna wystąpić z wnioskiem wraz z uzasadnieniem na piśmie. Proponowane zmiany muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: AMW.COM.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 53-033 WROCŁAW Ul. Zwycięska 14 Nr telefonu: (4871) 364-73-74 Nr faksu: (4871) 766-17-34 Adres strony internetowej: www.amw.com.pl Godziny pracy: 800 - 1600.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedz ibie Zamawiającego ul. Zwycięska 14, 53-033 WROCŁAW, pok. 205, II p.(KANCELARIA).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podziału nieruchomości zlokalizowanej w Kędzierzynie-Koźlu w rejonie ul. Synów Pułku, oznaczonej geodezyjnie jako działka nr 1400/41, AM-19, obręb Koźle o pow. 3,2899 ha zgodnie z koncepcją dostarczoną przez Zamawiającego. W wyniku podziału powstaną 3 działki przeznaczone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod usługi wytwórcze oraz 1 działka przeznaczona pod drogę publiczną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie wstępnego projektu podziału ( w przypadku konieczności wynikającej z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami) - sporządzenie projektu podziału ( 6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego) - wyznaczenie i stabilizację na gruncie punktów granicznych kamieniami granicznymi rurkami lub szpilkami w zależności od sytuacji w terenie; - wskazanie na gruncie granic nowo wydzielonych nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie połączenia i podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanej położonej w Opolu w rejonie ul. Chmielowickiej , działek nr 2, 3, 4, AM-39, obręb Szczepanowice , o łącznej pow. 2,4768 ha zgodnie z koncepcją dostarczoną przez Zamawiającego. W wyniku podziału powstanie 5 działek geodezyjnych przeznaczonych pod zabudowę wielorodzinną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wprowadzenia do ewidencji gruntów połączenia działek - sporządzenie wstępnego projektu podziału (w przypadku konieczności wynikającej z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami), - sporządzenie projektu podziału ( 6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego) - wyznaczenie i stabilizację na gruncie nowopowstałych punktów granicznych kamieniami granicznymi, rurkami lub szpilkami w zależności od sytuacji w terenie. - wskazanie na gruncie granic nowowydzielonych nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie połączenia i podziału geodezyjnego nieruchomości niezabudowanych położonych w Zgorzelcu przy ul. Łużyckiej, oznaczonych jako dz. nr 2/304, AM-5, obręb 0010-X miasta Zgorzelec , o pow. 0,8933 ha oraz dz. nr nr 2/305, AM-5, obręb 0010-X miasta Zgorzelec , o pow. 0,9269 ha, zgodnie z koncepcją dostarczoną przez Zamawiającego. W wyniku podziału powstanie 6 działek geodezyjnych przeznaczonych pod usługi oraz 1 działka przeznaczona pod drogę wewnętrzną..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wprowadzenia do ewidencji gruntów połączenia działek - sporządzenie wstępnego projektu podziału (w przypadku konieczności wynikającej z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami), - sporządzenie projektu podziału ( 6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego) - wyznaczenie i stabilizację na gruncie nowopowstałych punktów granicznych kamieniami granicznymi, rurkami lub szpilkami w zależności od sytuacji w terenie. - wskazanie na gruncie granic nowowydzielonych nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości zabudowanej położonej w Dłużynie Górnej gm. Pieńsk, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 82/2, obręb 0004 Dłużyna Górna, o pow. 1,3816 ha, zgodnie z koncepcją dostarczoną przez Zamawiającego. W wyniku podziału powstanie 5 działek, z czego: cztery działki zabudowane (trzy o powierzchni od ok. 0,075 ha do ok. 0,085 ha każda zabudowana jednym budynkiem i jedna działka o pow. ok. 1 ha zabudowana pięcioma budynkami) i jedna dzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sporządzenie wstępnego projektu podziału ( w przypadku konieczności wynikającej z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami) - sporządzenie projektu podziału ( 6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego) - wyznaczenie i stabilizację na gruncie punktów granicznych kamieniami granicznymi rurkami lub szpilkami w zależności od sytuacji w terenie; - wskazanie na gruncie granic nowo wydzielonych nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opracowanie projektu podziału geodezyjnego obejmującego: -) połączenie i podział działek o łącznej powierzchni 15,3889 ha położonych we Wrocławiu w sąsiedztwie ul. Granicznej oznaczonych geodezyjnie nr: - 1/45, AM-15, obręb Strachowice o pow. 3,4194 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/47, AM-15, obręb Strachowice o pow. 4,3125 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/49, AM-15, obręb Strachowice o pow. 1,0576 ha (KW WR1K/00240032/7), - 1/51, AM-15, obręb Strachowice o pow. 2,9448 ha (KW WR1K/00240.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - sporządzenie projektu podziału działek (6 egz. + 1 egz. dla Zamawiającego) po uprzednim połączeniu działek, zgodnego z wstępnym projektem podziału zaopiniowanym pozytywnie przez Prezydenta Wrocławia Postanowieniem nr 2281/2011 z dnia 12.12.2011r. (znak: WAB-P4.6724.3.39969.2011.UC-1); - wyznaczenie i stabilizację na gruncie punktów granicznych rurkami i bolcami metalowymi; - wskazanie na gruncie granic nowowydzielonych działek geodezyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.