eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogardDostawę mięsa i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Nowogard: Dostawę mięsa i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie,
Numer ogłoszenia: 310101 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 , Smużyny 2, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 39 20 825, faks 0-91 39 20 825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę mięsa i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych w złożonej ofercie 2) Dostawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Każda partia dostaw zostanie zrealizowana w terminie 3 dni od daty doręczeni zamówienia szczegółowego ( pisemnie lub faxem). Dostawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia faxem otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w ww terminie do bezzwłocznego potwierdzenia faxem o takim stanie rzeczy. 3) Dostawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. 4) Dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5) Z chwilą wydania przedmiotu Umowy Zamawiającemu, przechodzi na niego ryzyko przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia. 6) Dostawca gwarantuje ,iż dostarczony przedmiot umowy będzie nadawał się do spożycia przez okres : 3 doby ( mięso, wędliny podrobowe i kiełbasy nietrwałe ) 6 dób ( wędzonki ) od daty dostawy i nie będzie pozbawiony walorów smakowych i zapachowych. 7) Dostawy muszą być realizowane codziennie w dni robocze do godz. 930 8) Zamawiający informuje , że dopuszcza do stosowania inne nazwy tzw.Zamienniki. W przypadku stosowania innych nazw, oferent jest zobowiązany załączyć do Formularza oferty wykaz nazw artykułów wobec których Dostawca stosuje inne nazwy niż Zamawiający. Zastosowanie innych nazw wyrobów mięsnych nie zwalnia Dostawcę od dostawy artykułów takiej samej lub lepszej jakości. Zastosowane zmiany nazw obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy . 9. W wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa na okres jednego roku.Strony przewidują, że umowa może ulec przedłużeniu o czas niezbędny ( nie dłuższy jednak niż 2 miesiące ) do czasu zakończenia postępowania przetargowego wszczętego przez Zamawiającego w IV kwartale 2009 r., a dotyczącego przedmiotu umowy 10. Strony dopuszczają możliwość realizacji przedmiotu zamówienia umowy w ilościach mieszczących się w przedziale 20 % w stosunku do złożonej oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.0 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku zał. nr 1), 2.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, 3.oświadczenia że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz opłat i składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że uzyskał zgodę na wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 4aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Dostawcy. 5 Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty (Listy Referencyjne) potwierdzające dokonania dostaw oraz to, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.domypomocy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 ,27-200 Nowogard.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 pok. 128.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.